Iedereen zʼn brutale bek houden aub! Er is hier sprake van een superieure wittemensentraditie en daar mag NIET van worden afgeweken. De suggestie alleen is al genoeg om u af te serveren als zelfhater, landverrader of negervriend.quote:Op maandag 18 november 2019 08:28 schreef TomStall het volgende:
Mensen die "discussie voeren over zwarte piet" een leuke traditie vinden mogen wat mij betreft dat pilletje wel in hun mik gedouwd krijgen.
Echt, niemand maar dan ook niemand zit te wachten op wat jij mensen zou willen aan raden.
quote:Op maandag 18 november 2019 08:28 schreef TomStall het volgende:
[..]
Mensen die "discussie voeren over zwarte piet" een leuke traditie vinden mogen wat mij betreft dat pilletje wel in hun mik gedouwd krijgen.
Echt, niemand maar dan ook niemand zit te wachten op wat jij mensen zou willen aan raden.
Zeg dat even tegen de tegenstanders van zwarte piet graag. Als je zwarte piet niet leuk vind ben je hier op de verkeerde plek hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 08:53 schreef sp3c het volgende:
als je discussies niet leuk vind dan ben je hier op de verkeerde plek hoor
wie de schoen past mag hem aantrekkenquote:Op maandag 18 november 2019 08:56 schreef TomStall het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de tegenstanders van zwarte piet graag.
jij doet het vast goed op verjaardagenquote:Op maandag 18 november 2019 08:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie de schoen past mag hem aantrekken
Kerel wat een agressie. Neem een pilletjequote:Op maandag 18 november 2019 08:28 schreef TomStall het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2019 09:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Kerel wat een agressie. Neem een pilletje
Echt "kerel": iemand die dit "leuk" vind dit hele gebeuren wat er nu gebeurt spoort niet.quote:Op maandag 18 november 2019 08:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik vind de zwartepiet discussie eigenlijk de leukste traditie binnen het hele sinterklaas gedoe.
overalquote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef TomStall het volgende:
[..]
jij doet het vast goed op verjaardagen
Ik ben het met jou eens.quote:Op maandag 18 november 2019 08:45 schreef TomStall het volgende:
kinderfeestje niet leuk, "discussie" erover voeren wel leuk.
Ok jongens, noted.
Whut? Bepaal jij nou even welke mening je moet hebben om in dit topic te mogen posten?quote:Op maandag 18 november 2019 08:56 schreef TomStall het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de tegenstanders van zwarte piet graag. Als je zwarte piet niet leuk vind ben je hier op de verkeerde plek hoor.
jezus wat ben jij dom. Nee, er wordt hier tegen mij gezegd: als je discussies voeren niet leuk vind ben je hier op de verkeerde plek. Waarop ik zeg: zeg dat even tegen de tegenstanders van zwarte piet. Bedoel ik mee: BUITEN het forum. Als je zwarte piet niet leuk vind ben je hier (in nederland) op de verkeerde plek hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut? Bepaal jij nou even welke mening je moet hebben om in dit topic te mogen posten?
die indruk krijg ik niet hoorquote:Op maandag 18 november 2019 09:14 schreef TomStall het volgende:
[..]
in je eigen fantasie zeker, realiteit zal gerust anders zijn.
Waarom?quote:Op maandag 18 november 2019 09:21 schreef TomStall het volgende:
Als je zwarte piet niet leuk vind ben je hier (in nederland) op de verkeerde plek hoor.
Nee klopt. Heeft mijn manager ook. Die denkt ook dat hij de bomb is overal. Zelfreflectie gaat daar een beetje bij mis, krijgt nog coaching en alles ook. Ook in het verkeer denkt hij dat hij de enigste is die goed kan rijden. Rijdt Mini, voorheen BMW. Rij jij ook BMW of Audi ofzo toevallig spec? Waar staat spec eigenlijk voor? Speciaal? Want dat ben je idd zeker. "een bijzonder kind, speciaal"quote:
Gelukkig maar idd. Gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 18 november 2019 09:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom?
Wie zegt dat de traditie van zwarte piet moet worden gehandhaafd?
Alle reden voor aanpassing, en gelukkig kunnen we zien dat dat ook gebeurt.
Dus mensen die voor zwarte piet zijn moeten maar oprotten en een pilletje nemen? Wat ben jij voor engnek? Ga lekker zelf weg!quote:Op maandag 18 november 2019 08:56 schreef TomStall het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de tegenstanders van zwarte piet graag. Als je zwarte piet niet leuk vind ben je hier op de verkeerde plek hoor.
dude. je leest het niet goed.quote:Op maandag 18 november 2019 09:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus mensen die voor zwarte piet zijn moeten maar oprotten en een pilletje nemen? Wat ben jij voor engnek? Ga lekker zelf weg!
We zitten hier op een forum. Hier discussiėren we over ZP. Wil je niet met andere mensen gedachten wisselen, dan ben je op een discussieforum niet op de juiste plek. Open een blog ofzo waar je je eigen gedachtes kan plaatsen en waar geen ruimte is voor discussie.
Zwartepiet zal mij jeuken, zwart, roet, paars, ik vind alles best.quote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef TomStall het volgende:
[..]
[..]
Echt "kerel": iemand die dit "leuk" vind dit hele gebeuren wat er nu gebeurt spoort niet.
Ik zie toch wat er staat. Ik ga verder niet op je in want ik vind het walgelijk wat je schrijft....quote:
Niet mee eens. Er was nooit een probleem. Net zoals er nooit een probleem was met homo's en transgenders. Zwarte piet was voor iedereen een held.quote:Op maandag 18 november 2019 09:27 schreef mcmlxiv het volgende:
...
Sinterklaas zal nooit meer hetzelfde zijn met dank aan vooral de pro beweging
Dit.quote:Op maandag 18 november 2019 09:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zwartepiet zal mij jeuken, zwart, roet, paars, ik vind alles best.
Echter, de agressie die met name pro-Piet figuren uitstrooien over onze samenleving is voor mij ronduit verbijsterend en het grootste probleem. Ik zie anti geen wetten overtreden of eigen rechter spelen. Ik zie een beweging waar je het misschien niet mee eens kunt zijn, maar die wel gewoon binnen het rechtsstelsel opereert. Dat in tegenstelling tot grote delen van de pro beweging.
Sinterklaas zal nooit meer hetzelfde zijn met dank aan vooral de pro beweging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |