abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 februari 2020 @ 08:33:53 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191322397
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:43 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

^O^ als altijd
Prachtige heels.
Thank you! Ben ook heel blij met de hakken. Zit een mini-glittertje in.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_191514504






Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_191515307
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
wel cute hoor O+

maar een ruitpatroon overal aan laten sluiten bij naden is toch onmogelijk?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_191516387
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]


Een beetje koud voor vandaag :o
Albert Einstein Quote's:
"Soms betaal je het meest voor dingen die gratis zijn."
"Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen".
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal".
pi_191520811
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
Autism is a bitch ;(

Maar dat zwarte jurkje staat je best goed, hoor ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 15 februari 2020 @ 15:52:12 #81
206731 Mortaxx
Doomer
pi_191521174
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
Zal ik die eerste voor je kopen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_191522505
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 01:22 schreef Ruse het volgende:

[..]

wel cute hoor O+

maar een ruitpatroon overal aan laten sluiten bij naden is toch onmogelijk?
Het is wel lastig in ieder geval. Die plooiinzet had wel aan kunnen sluiten in ieder geval.

Afhankelijk van de soort stof en of het geweven of gebreid is zou het eventueel wel kunnen, maar dan zit je wel aan designerprijzen.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 20:48:33 #83
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191526089
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
Die eerste. ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191540564
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
Hey Megara, leuk dat je je outfits post, tenminste die die je hebt overwogen om te kopen! Ik vind ze eigenlijk ook alledrie niet zo leuk; de derde inderdaad omdat het patroon niet aansluit, de tweede is te druk en het zwarte jurkje weer te saai! :p Maar gelukkig duurt het nog wel even voordat het warm genoeg is om zulke jurkjes te dragen; neem aan dat je niet dringend opzoek bent naar een outfit?

Ik was vandaag weer voor het eerst dit jaar slacklinen! Tien graden in februari; veels te warm voor de tijd van het jaar! :o

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191540715
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 20:48 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Die eerste. ^O^
Dit is gewoon een prima outfit om mee te slacklinen!
pi_191548161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
Bijna alle mannen willen dat zwarte jurkje :D ik kan ze niet ongelijk geven :+

die andere jurken zijn wel érg truttig hoor :@ niet leuk n ook niet mooi maar dan zag je zelf al :+
pi_191548170
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 15:30 schreef SQ het volgende:
Ik kocht een kanarievacht.

[ afbeelding ]

Ik ga potverdorie wonen in deze trui O+
:D Het staat je, dus waarom niet :+
pi_191548181
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:07 schreef margaretha_01 het volgende:
Tien graden in februari; veels te warm voor de tijd van het jaar!
*O*
pi_191586582
Oooh, mag ik hier ook een paar outfits showen die ik nieuw aangeschaft heb? Heb ze dan wel niet gedragen vandaag, maar ik vind het toch leuk om hier te delen! Het zijn zomer jurkjes die ik in een klein boutiqueje gevonden heb. Mijn voornemen om geen nieuwe kleding meer te kopen is hiermee gesneuveld... Maar ik was verliefd op deze stukken toen ik ze aan had... O+ Krijg nu weer mega veel zin in de zomer!

Een hemdjurkje:



Dit geel/oranje jurkje (het riempje hoort er niet bij en wellicht vind ik van de zomer nog een riempje dat er beter bij past, hoewel ik dit ook wel leuk vind staan.)



En dit glittertopje!




[ Bericht 0% gewijzigd door margaretha_01 op 19-02-2020 17:11:59 ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191587381
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:58 schreef margaretha_01 het volgende:
Oooh, mag ik hier ook een paar outfits showen die ik nieuw aangeschaft heb? Heb ze dan wel niet gedragen vandaag, maar ik vind het toch leuk om hier te delen! Het zijn zomer jurkjes die ik in een klein boutiqueje gevonden heb. Mijn voornemen om geen nieuwe kleding meer te kopen is hiermee gesneuveld... Maar ik was verliefd op deze stukken toen ik ze aan had... O+ Krijg nu weer mega veel zin in de zomer!

Een hemdjurkje:

[ afbeelding ]

Dit geel/oranje jurkje (het riempje hoort er niet bij en wellicht vind ik van de zomer nog een riempje dat er beter bij past, hoewel ik dit ook wel leuk vind staan.)

[ afbeelding ]

En dit glittertopje!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn gewoon prima outfits om deze zomer mee in te gaan!
pi_191587735
:p Dat laatste topje stel ik me eerder voor met een oud en nieuw feestje, trouwens! ;)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191588176
Passen en foto's maken en niet kopen. Wie was dat ook al weer die de winkel was uitgetiefd !!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 19 februari 2020 @ 18:35:10 #93
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191588205
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
Passen en foto's maken en niet kopen. Wie was dat ook al weer die de winkel was uitgetiefd !!
H... toch in Heerlen meen ik te geloven ?

[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 19-02-2020 18:49:36 ]
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_191588227
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:35 schreef chufi het volgende:

[..]

Hakuna toch in Heerlen meen ik te geloven ?
Joh ik wilde geen namen noemen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191588534
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Joh ik wilde geen namen noemen
Hahah, echt? Die heeft hier ook lang niet meer gepost! :p

Maaarrrrr, ik heb het wel eerlijk gekocht, hoor! xP
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191588674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 00:27 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoi :) Ik heb donderdag na werk deze jurkjes gepast. Vond ze alledrie niet leuk genoeg om te kopen, maar wilde ze toch showen.

Ik vind het idee van de laatste wel leuk, maar kan er niet tegen dat de ruitjesprint van de verschillende delen niet mooi op elkaar aansluit 🙈
Trouwens, ik weet dat het op dit moment in is om sneakers onder jurkjes te dragen, maar op de een of andere manier vind ik het hier bij alle drie de jurkjes niet leuk staan... :o
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  woensdag 19 februari 2020 @ 19:19:06 #97
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191589004
Dat kan wel in zijn, maar moet per direct verboden worden. :R
Dit is veel beter.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191594145
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:58 schreef margaretha_01 het volgende:


En dit glittertopje!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik mooi! :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191595138
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2020 01:23 schreef FANN het volgende:

[..]

Deze vind ik mooi! :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan dat je die niet mooi vindt! :)

Ik kan niet wachten om ze aan te trekken, maar hoop wel dat mijn benen tegen die tijd wat bruiner zijn! :p
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191595564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 07:18 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Dat kan dat je die niet mooi vindt! :)

Ik kan niet wachten om ze aan te trekken, maar hoop wel dat mijn benen tegen die tijd wat bruiner zijn! :p
Jou staat álles hoor begrijp me niet verkeerd! :D

maar die witte outfit doet me misschien teveel aan het ziekenhuis denken :@
misschien is dat het...

Voor de rest ben je prachtig dus... who carés wat ik denk :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')