quote:Op zondag 17 november 2019 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
TOPIC KAN DICHT. GEEN NEDERLANDER IN DE FINALE.

Vreet je vissticks maar op allen.quote:Op zondag 17 november 2019 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
TOPIC KAN DICHT. GEEN NEDERLANDER IN DE FINALE.

Die is echt gegroeid zeg.quote:Op zondag 17 november 2019 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
Price.
Niets meer dan respect voor de beste man.

Wright juicht de ballen uit zn broek.quote:Op zondag 17 november 2019 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gerwyn Price verslaat van Gerwen. We hebben een wonder zien gebeuren.

Price wint een keer, applausquote:Op zondag 17 november 2019 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreet je vissticks maar op allen.

Ja inderdaad, denk dat ie hem vanavond wel weet te pakken eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2019 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wright juicht de ballen uit zn broek.

Niemand gaat kijken joh. Stop met deze act.quote:Op zondag 17 november 2019 17:14 schreef Zipportal het volgende:
Wij juichen allemaal voor Prijs straks in de finale. Het zwalkende choke clowntje kan opdonderen.

Hopelijk wordt het dan nog een mooie finale, maar ik ben bang dat Price makkelijk over Wright heen loopt.quote:Op zondag 17 november 2019 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
H
[..]
Price is de enige speler die ooit van Wright heeft verloren in de finale van een major.

Andersom eerder. Price heeft alles gegeven deze pot.quote:Op zondag 17 november 2019 17:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het dan nog een mooie finale, maar ik ben bang dat Price makkelijk over Wright heen loopt.

Op TV nog niet enorm stabiel; goed dat hij zo'n performance neerzet over een langer format tegen een speler van het formaat Van Gerwen.quote:

Denk het niet. Price heeft een stuk meer energie in deze middag moeten stoppen dan Wright, en hij heeft minder tijd gehad om uit te rusten. Ik denk dat deze naar Wright zal gaan.quote:Op zondag 17 november 2019 17:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het dan nog een mooie finale, maar ik ben bang dat Price makkelijk over Wright heen loopt.

Gezichtenquote:Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het wordt tijd voor de PCF en wk qualifier. Wil weer wat andere gezichten zien

Ik ben wel klaar met Price, Gurney, Smith, Van Gerwen. Die kwaliteit zien we al op t WK. Tijd voor wat verrassinkjesquote:Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GezichtenWil gewoon kwaliteit zien ouwe reus.

Maar Price en Gurney zijn juist niet stabiel op het WK, terwijl Price een relatief matig TV-seizoen heeft.quote:Op zondag 17 november 2019 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met Price, Gurney, Smith, Van Gerwen. Die kwaliteit zien we al op t WK. Tijd voor wat verrassinkjes

Twee week geleden MvG - Noppert 11-2 finalequote:Op zondag 17 november 2019 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand gaat kijken joh. Stop met deze act.

stukje face sittingquote:Op zondag 17 november 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright heeft ook een BBW vriendin @:Wereldgozer

quote:Op zondag 17 november 2019 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andersom eerder. Price heeft alles gegeven deze pot.
Dat zou hem inderdaad nog wel eens kunnen opbreken, echter op papier beschouw ik Price als de betere speler.quote:Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk het niet. Price heeft een stuk meer energie in deze middag moeten stoppen dan Wright, en hij heeft minder tijd gehad om uit te rusten. Ik denk dat deze naar Wright zal gaan.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |