Dank allen! Het is inderdaad een instapklaar huis. Het is in 1988 gebouwd maar in 2014 geheel verbouwd en gerenoveerd. Oa de uitbouw (keuken), dakkappellen, echt alles is dan ook in dat jaar gloedjenieuw gedaan; de keuken, het stucwerk, de gietvloer, laminaten vloeren boven, badkamer met kwartscoating, alles goed geïsoleerd, hr-glas, vloerverwarming, noem het allemaal maar op.
We gaan het natuurlijk wel eigen maken met oa die groene muren, onze eigen meubeltjes (alles nieuw hoera) en vooral gezellig met heel veel planten (mijn vriendin is de crazy plantlady, in ons huidige apartement hebben we al meer dan 100 planten).
Boven is het allemaal niet zo spannend, schilderen en dan logeerkamer, studeerkamer en slaapkamer inrichten.
De garage en het soutterrain wordt mijn project. Wordt mijn mancave. Morgen vloer op leggen, van die rubber/kunstofpuzzelstukmatten die je ook wel eens in de sportschool ziet. Maandag wordt de pooltafel geleverd en laat nu in België een mooie custom ronde bartafel op maat maken inclusief krukken. Bartafel staat op een robuust eiken wijn/bier/whiskeyvat en de merklogo’s en namen erop van Hertog Jan.
Komt ook ooit nog een simpel rvs aanrecht met spoelbak in en
koelkast ernaast.
Verder hang ik er nog een dartboard op, heb ik een photoplaykasr van vroegah op de kop getikt, kunnen we ook een topper leggen op de pooltafel voor een potje ping pong 🏓
oja en het fijne van een souterrain/ het wordt er pikkedonker dus mn beamertje kan er nog een rondje mee voor een potje karaoke en voetbalwedstrijden.