gratzquote:
Hulk is wel een stukje sneller en stabieler.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:23 schreef pmponer het volgende:
gefelicitieerd @:shiz
Nou ja, eigenlijk is kvy meer zoals hulk. veldvulling
Ja daarom snap ik het zitje van kvy niet zoquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hulk is wel een stukje sneller en stabieler.
Leuk stel ja.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:22 schreef shiz het volgende:
Al zou ik het liefste Max' simbuddy Lando naast 'em zien bij RBR.![]()
Die twee in een team zou hilarisch zijn.
Allebei nog een stuk beter dan Grojean. Belachelijk dat hij volgend jaar een stoeltje heeft.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:23 schreef pmponer het volgende:
gefelicitieerd @:shiz
Nou ja, eigenlijk is kvy meer zoals hulk. veldvulling
Na die zelfmoordactie in Barcelona had hij al voor het leven geschorst moeten worden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Allebei nog een stuk beter dan Grojean. Belachelijk dat hij volgend jaar een stoeltje heeft.
Je bent weer in de trollmodus?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:26 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Na die zelfmoordactie in Barcelona had hij al voor het leven geschorst moeten worden.
Ja dat is helemaal belachelijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Allebei nog een stuk beter dan Grojean. Belachelijk dat hij volgend jaar een stoeltje heeft.
Dit keer even niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent weer in de trollmodus?
Tijd dat ze Jos bij Ziggo vragen om met die microfoon rond te gaan lopen, beschamende vragen altijd.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:28 schreef BroesWillems het volgende:
Vraag van Jack aan Sainz. Technische problemen, start achterin. "Veranderd dit je tactiek van de race?"
Ik eis een vergoeding voor het gesneuvelde serviesquote:
Staan allemaal op de softsquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:32 schreef Mansjester het volgende:
Max wel op een compound zachter he
is best logisch. Leclerc heeft een gridstraf en dan wil je op geel startenquote:
Dan LEC ja. De rest staat ook op soft begreep ik.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:32 schreef Mansjester het volgende:
Max wel op een compound zachter he
Ja maar ik bedoel het tijd verschil danquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is best logisch. Leclerc heeft een gridstraf en dan wil je op geel starten
Maar kan Leclerc beter toch in Q2 niet rijden om zo vrije banden keuze te houdenquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is best logisch. Leclerc heeft een gridstraf en dan wil je op geel starten
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:35 schreef Zorro het volgende:
Mol lult weer eensuit zijn nek.
"Als je niet snelste in Q1 en Q2 bent weet je ZEKER dat je het niet gaat redden in Q3"
Idioot.
Hoe hoger in Q3, hoe minder ver naar achteren hij start (gridstraf 10 plaatsen).quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar kan Leclerc beter toch in Q2 niet rijden om zo vrije banden keuze te houden
Gewoon het geluid uitzettenquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:35 schreef Zorro het volgende:
Mol lult weer eens uit zijn nek.
"Als je niet snelste in Q1 en Q2 bent weet je ZEKER dat je het niet gaat redden in Q3"
Idioot.
mwah, dan moet hij er nog meer inhalen. Nu kan hij met een kwali op plek twee of drie komen en dan start je vanaf twaalf of dertien. Anders start je vanaf 19.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar kan Leclerc beter toch in Q2 niet rijden om zo vrije banden keuze te houden
Idioot wil ik niet zeggen. Maar RB is vaak genoeg snelste in Q1 en 2 geweest om in Q3 een halve seconde te kort te komen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:35 schreef Zorro het volgende:
Idioot.
Door sneller te zijnquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:37 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan LeClerc harder gaan op mediums dat de rest op soft behalve op max ?
Nou, ik heb iets gehoord dat je een kabel langs een sensor....quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:37 schreef Maver24 het volgende:
Volgens sommigen moet je als je irritatiepuntjes hebt, helemaal niet kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:35 schreef Zorro het volgende:
Idioot.
Ferrry poerrr!quote:
Het hele leven bestaat uit irritatiepuntjes.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens sommigen moet je als je irritatiepuntjes hebt, helemaal niet kijken
Vals spelen, ze zullen het trucje niet meer elke ronde gebruiken zodat niemand kan klagen. Zo lijkt het natuurlijk een "echte" storing.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:37 schreef Maver24 het volgende:
Misschien wel party modequote:Op zaterdag 16 november 2019 19:37 schreef Mansjester het volgende:
LEC 2 tienden sneller dan VET op een zachtere band
zoals een cabaretier al zei: Niet alleen mijn tandvlees was geirriteerdquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat uit irritatiepuntjes.
Daarom een andere band in Q2quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:40 schreef Marcoss het volgende:
Leclerc heeft toch sowieso geen vrije bandenkeuze als hij Q3 haalt?
Dat lijkt me niet, nee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:40 schreef Marcoss het volgende:
Leclerc heeft toch sowieso geen vrije bandenkeuze als hij Q3 haalt?
Wat irritant.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens sommigen moet je als je irritatiepuntjes hebt, helemaal niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |