SPOILER: Kalender 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
twitter:OcheBalboa1 twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 16:52:19This will also be the 1st time that all 3 senior world champions will play in the same world championship. Congratulations to Mikuru #pdc #bdo https://t.co/dheNDaAMWI reageer retweet
Zomaar een gokje; volgens mij geeft kwaliteit 9 van de 10 keer meer doorslag bij vrouwenqualifiers dan bij herenqualifiers.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Godzijdank, Hammond kan er geen ene tering van, dat is altijd het risico van de vrouwenqualifiers.
Zeker waar, maar je weet het nooit. En Hammond zou een totale aanfluiting voor het vrouwendarten zijn. Er zijn echt maar handjevol die daar geen modderfiguur zouden slaan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zomaar een gokje; volgens mij geeft kwaliteit 9 van de 10 keer meer doorslag bij vrouwenqualifiers dan bij herenqualifiers.
Zo te zien is er een qualifying event voor morgen tegen de acht seeds? Zou leuk zijn als Hempel of Kurz erdoor komt en niet Oskar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:41 schreef Mani89 het volgende:
De Duitsers zijn er ook aan begonnen.
Vandaag zijn er drie plaatsen te verdienen voor de Superleague van volgend jaar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo te zien is er een qualifying event voor morgen tegen de acht seeds? Zou leuk zijn als Hempel of Kurz erdoor komt en niet Oskar.
Hup Kurz dan maar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag zijn er drie plaatsen te verdienen voor de Superleague van volgend jaar.
Morgen de playoffs van de Superleague van dit jaar, met de top 8 van de liek (minus De Cleem, plus nummer 9 Bilderl):
Viertelfinale:
Nico Kurz (1) - Manfred Bilderl (8)
Maik Langendorf (4) - Robert Marijanovic (5)
Martin Schindler (2) - Thomas Köhnlein (7)
Dragutin Horvat (3) - Christian Bunse (6)
Halbfinale:
Kurz/Bilderl - Langendorf/Marijanovic
Schindler/Köhnlein - Horvat/Bunse
Finale:
Sieger Halbfinale 1 - Sieger Halbfinale 2
Kurz heeft me het meest kunnen bekoren van alle Duitsers (overigens al voordat hij Anderson versloeg op de Duitse World Serie). Marijanovic vind ik ook acceptabel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet Köhnlein met zijn vieslange barrels en tevens trillende pijlen?
We zijn onderweg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag zijn er drie plaatsen te verdienen voor de Superleague van volgend jaar.
Morgen de playoffs van de Superleague van dit jaar, met de top 8 van de liek (minus De Cleem, plus nummer 9 Bilderl):
Viertelfinale:
Nico Kurz (1) - Manfred Bilderl (8)
Maik Langendorf (4) - Robert Marijanovic (5)
Martin Schindler (2) - Thomas Köhnlein (7)
Dragutin Horvat (3) - Christian Bunse (6)
Halbfinale:
Kurz/Bilderl - Langendorf/Marijanovic
Schindler/Köhnlein - Horvat/Bunse
Finale:
Sieger Halbfinale 1 - Sieger Halbfinale 2
De vervelende Schindler ontsnapt tegen Könhlein.quote:Op zondag 17 november 2019 13:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zijn onderweg.
Kurz heeft met 8-7 van Bilderl gewonnen.
Langendorf 8-6 Marijanovic
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcgermanslwcq19
Zo de finale tegen Oskar.quote:
Ik geef hem nog wel een goede kans voor de PDPA qualifier.quote:Op zondag 17 november 2019 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schindler speelt echt niks meer klaar he? Voor zover dat al meer dan een eendagsvlieg was
ZIjn deelnameregels veranderd? Die sloten tot voor kort uit dat je aan 2 qualifiers meedeedquote:Op zondag 17 november 2019 18:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geef hem nog wel een goede kans voor de PDPA qualifier.
Wat betreft Hopp en Clemens is dit natuurlijk niet best, maar ja, voor de PDC is het sowieso belangrijk dat de Duitse spelers wat beter gaan presteren. Voor de overige events is dit natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
https://dartsnews.com/exc(...)r-qualifying-system/
@:Wimderon @:Mani89 @:GurneyIsBestOke
Flinke bevoordeling voor Hopp en Clemens met 7 ET events, maar dit kwalificatiesysteem lijkt me een verademing.
Ik bedoelde ook eigenlijk dat, zoals ik het lees, 24 plekken gewoon op een hoop worden gegooid voor een Tour Card-qualifier en er de facto geen onderscheid tussen UK of European Tour Card holder is. Fantastische vooruitgang.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat betreft Hopp en Clemens is dit natuurlijk niet best, maar ja, voor de PDC is het sowieso belangrijk dat de Duitse spelers wat beter gaan presteren. Voor de overige events is dit natuurlijk prima.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk dat, zoals ik het lees, 24 plekken gewoon op een hoop worden gegooid voor een Tour Card-qualifier en er de facto geen onderscheid tussen UK of European Tour Card holder is. Fantastische vooruitgang.
Lijkt mij dus dat er nog steeds twee qualifiers zijnquote:The UK-based and European qualifiers will be played on the Friday before a Players Championship weekend.
PDC Tour Card holders now play in one qualifying tournament, with 24 places on offer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dus dat er nog steeds twee qualifiers zijn
Ah, ik zie het. Das zeker een vooruitgang danquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PDC Tour Card holders now play in one qualifying tournament, with 24 places on offer.
Lijkt mij niet.
Dyson Parody juicht.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
https://dartsnews.com/exc(...)r-qualifying-system/
@:Wimderon @:Mani89 @:GurneyIsBestOke
Flinke bevoordeling voor Hopp en Clemens met 7 ET events, maar dit kwalificatiesysteem lijkt me een verademing.
PDC Tour Card Holders will now compete in one combined qualifier for a total of 24 places in the tournament, having previously been split into UK and European Qualifiers.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Das zeker een vooruitgang dan
Barry Hearn zal wel in de file staan dus verwacht maar 21:30 uur.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
De loting van het PDC WK is maandagavond 20:30. Ongetwijfeld RTL7-verslag in de knusse huiskamer van Zjak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |