Daar staat het boek vol mee, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh nee dat niet direct, het ging me meer om de "racistische stereotypen" waar jij mee kwam. Dat is allemaal op Amerikaanse leest geschoeid en de schrijfster was nb. nog wel een voorvechtster van de de afschaffing van de slavernij.
Jaja, maar niks Nederlands aan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:43 schreef Leandra het volgende:
Daar staat het boek vol mee, hoe je het ook wendt of keert.
Het beschrijft een periode in Amerika. Dat negers in die tijd onderdrukt werden is een feit, wat in dat boek verteld wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werd het wel genoemd door de user waar ik op reageerde en dat ze de naam al jaren geleden aangepast hebben doet niets af aan het feit dat het bol staat van de racistische stereotypen.
Wat een mongolen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
stonden ze dan hoor in friesland
black panther movement wannabee's
heel het jaar bijstand gespaard voor kekke outfit
[ afbeelding ]
Toen ik zeven was vond ik soldaatje spelen ook heel leuk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nep black panther wannabee's worden hitsig van dit soort dingenquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Toen ik zeven was vond ik soldaatje spelen ook heel leuk.
Zo ironisch dat ze claimen antiracistisch te zijn maar ondertussen zelf knetterracistisch zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die nep black panther wannabee's worden hitsig van dit soort dingen
Lol sneu kutvolk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mag allemaal. Zuid-Afrika ook met hun "kill the boer".quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo ironisch dat ze claimen antiracistisch te zijn maar ondertussen zelf knetterracistisch zijn.
Even los van het eisen, ik denk niet dat het slechtste idee zou zijn - mits er beeld en geluidsmateriaal verzameld wordt. Rutte kan prima beleefd en professioneel zijn in zijn vraag waar water bij de wijn gedaan kan worden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:24 schreef Montagui het volgende:
KOZP eist een gesprek met Rutte. Zojuist gemeld door Mitchell Esajas op het Malieveld.twitter:EvavanRijnberk twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 14:16:31“#kozp eist voor 5 december een overleg met @:MinPres over:Institutioneel racisme Discriminatie op de arbeidsmarkt Ongelijkheid in het onderwijsGeweld van de politie En de racistische figuur zwarte Piet”Mitchel Esajas #KOZPDenHaag reageer retweet
Kijk ze staan dan onze wannabe cavaleristen met hun zwarte baret...quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er uit alsof ze elk moment Ronnie Brunswijk in elkaar kunnen slaan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)ngepast-na-opstootjequote:Op het Raadhuisplein in Emmen is vanmiddag een opstootje geweest tijdens de intocht van Sinterklaas. Voorstanders van zwarte piet kregen het aan de stok met de politie. Ook werden er rookbommen en eieren gegooid.
Laat ik even voorop stellen dat ik het met je eens ben dat de voorstanders zich hier misdragen hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:25 schreef Bluesdude het volgende:
Ook reltrappers in Emmen. Zie de film .
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)ngepast-na-opstootje
Was dit vandaag 16 november en waar ?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen veel politie.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:40 schreef Bluesdude het volgende:
Reltrappers in Leeuwarden. Zie de film
https://twitter.com/LC_Li(...)ft-uit-25035095.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |