quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zat terug te zwaaien naar het filmpje
Als je nul basiskennis hebt kun je misschien beginnen op Youtube. Daar staan tutorials over ongeveer alles, dus zeker ook wel over programmeren. Maar het is pittige kost kan ik melden. Waarom wil je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:
Maar even terugkomen op mn vraag..
Is er niet een begin cursus "programmeren" ? Of moet je meteen een taal kiezen?
In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Zal dat in essentie veel van elkaar verschillen ?
Je moet sowieso een taal kiezen. Er is niet iets algemeens. Meestal leer je een taal en als je de concepten door hebt is een andere taal niet zo schokkend om te leren. Concepten zijn hetzelfde. Taal constructies niet. Meestal beginnen studenten in Java. Java heeft wat eigenaardigheden, maar wordt door veel bedrijven gebruikt over de hele wereld.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:
Maar even terugkomen op mn vraag..
Is er niet een begin cursus "programmeren" ? Of moet je meteen een taal kiezen?
In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Zal dat in essentie veel van elkaar verschillen ?
Ja, snap wat je bedoelt. Maar ik kende iemand die ook in zo'n buurtje woonde en iedereen was net als mijn buren: je zegt goedemorgen en that's itquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het concept sprak mij aan. Niet een commune maar wel dingen samen doen maar ook je eigen stekkie. Mensen helpen en indien nodig geholpen worden.
De trouwende collega krijgt ruim 1800 euro. Vanavond bij het feest krijgen ze het van zijn directe collega’s.
Maandag over een week is hij weer op kantoor.
Oh wauwquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact
Big time jaloersquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
. Met Gigi d'Agostino als hoofdact
Als je dat (al)weet, wrom kijk je dan?quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Aflevering 4 van Killer Women had eindelijk een echte moordenares. Ex van huidige man vermoord. Lange planning, dus geen crime passionnel. Ze geeft het netjes toe. Zegt ook nog eens dat het haar idee was. Ze lijkt wroeging te hebben. 25 jaar celstraf. Haar echtgenoot, die er niet bij was, wiens idee het aanvankelijk niet was heeft levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.
Wat toch een raar systeem.
Gaaf! Have funquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv koken en daarna naar een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact
Toch fileren, huid eraan laten zitten. Hard op de huid bakken met peper en zout.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:57 schreef fietsie het volgende:
OK. Ik heb hier een (koploze) schoongemaakte zeebaars.
Wat zal ik doen? Zoutkorst eromheen is zo..... 1970... Ik wil eens wat anders. maar ben ook wel weer beetje te lui om 'm te fileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Wie oh wie had dit kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de sint-intocht in Spijkenisse bijgewoondWaarna ik een aantal muren mocht verven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |