abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189969036
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189969064
:W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189969082
Maar even terugkomen op mn vraag..

Is er niet een begin cursus "programmeren" ? Of moet je meteen een taal kiezen?

In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Zal dat in essentie veel van elkaar verschillen ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189969115
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zat terug te zwaaien naar het filmpje :@
:D O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189969134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:

In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Als je nul basiskennis hebt kun je misschien beginnen op Youtube. Daar staan tutorials over ongeveer alles, dus zeker ook wel over programmeren. Maar het is pittige kost kan ik melden. Waarom wil je dat eigenlijk? :?
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:01:48 #6
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189969284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:

Je moet sowieso een taal kiezen. Er is niet iets algemeens. Meestal leer je een taal en als je de concepten door hebt is een andere taal niet zo schokkend om te leren. Concepten zijn hetzelfde. Taal constructies niet. Meestal beginnen studenten in Java. Java heeft wat eigenaardigheden, maar wordt door veel bedrijven gebruikt over de hele wereld.
pi_189969610
Ja, nog wat sinterklaas beelden uit Apeldoorn meegekregen.
Hoe verzinnen ze het! En die gezichten van de kinderen. (8>

Goed bezig borisz.
In de zomer heb ik het opgegeven. -O- moet weer starten.
Lucky houdt het ook steeds vol. _O_

@Kaatje: weet je al meer van de trouwende collega?
( ik zag weer beelden uit Venetië).
En wrom zou jij willen verhuizen? Je hebt “alles” al gelijkvloers!
Daar is niet meer aan te komen ķf idioot prijzig in huur of koop.
pi_189969716
Het concept sprak mij aan. Niet een commune maar wel dingen samen doen maar ook je eigen stekkie. Mensen helpen en indien nodig geholpen worden.

De trouwende collega krijgt ruim 1800 euro. Vanavond bij het feest krijgen ze het van zijn directe collega’s.
Maandag over een week is hij weer op kantoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189969882
Het nieuwe paard dat Ohzosnel heet. :D
Stoomtreinen O+
Pieten zwart door kolen. ^O^
Retesaaie verslaggeving Jeroen -O-

Günther heeft een imposante berg kikkers&muizen-in-badkleding gegeten :o En NPO-intocht was machtig interessant. "TREIN!!", "PAARD!!", "BAARD!!" *stuiter*

Kind krijgt thuis verder geen snoep en geen televisie of andere schermen, dus dit was wel heel makkelijk fantastisch allemaal :7
Vanavond + morgenochtend eens kijken of het concept 'winterwortel in kaplaarsje' al wat doet. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189969962
-wacht op zijn gemak de overige edits in de voorgaande post af-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189970040
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het concept sprak mij aan. Niet een commune maar wel dingen samen doen maar ook je eigen stekkie. Mensen helpen en indien nodig geholpen worden.

De trouwende collega krijgt ruim 1800 euro. Vanavond bij het feest krijgen ze het van zijn directe collega’s.
Maandag over een week is hij weer op kantoor.
Ja, snap wat je bedoelt. Maar ik kende iemand die ook in zo'n buurtje woonde en iedereen was net als mijn buren: je zegt goedemorgen en that's it :D

Tof voor de trouwende collega _O_ Mooie pleister op de wond. Overigens gisteravond film gekeken met een overstromend Venetië :+

Leuke intocht, mini! Ik kijk er nooit naar, als kind al niet, maar als ik jouw enthousiaste verslagen lees dan voel ik toch een beetje spijt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189970079
Aflevering 4 van Killer Women had eindelijk een echte moordenares. Ex van huidige man vermoord. Lange planning, dus geen crime passionnel. Ze geeft het netjes toe. Zegt ook nog eens dat het haar idee was. Ze lijkt wroeging te hebben. 25 jaar celstraf. Haar echtgenoot, die er niet bij was, wiens idee het aanvankelijk niet was heeft levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

Wat toch een raar systeem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189970149
Ik blijf altijd thuis voor de intocht op tv O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189970178
Gisteren gezellige avond met vriendinnen gehad. Gegeten, gepraat, 2 spelletjes gedaan met kado's en daarna kerstfilm gekeken.

Straks naar 2 centra fietsen en daar rondlopen.

Vnv koken en daarna naar een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189970191
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Oh wauw _O_ Veel plezier vast!
pi_189970305
Ik ga aan het werk jong0ns, er moet nog veel aan het clubblad gebeuren :W

De 100 fietskilometers voor dit jaar heb ik eindelijk kunnen volbrengen :s) (ja stelt niks voor, ik weet het :') )
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:24:29 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189970307
quote:
. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Big time jaloers _O_

Alhoewel ik meesterlijke kersen dekselvlaai had :9~

Vanavond maar even Gigi aanmikken bij minifeestje hier _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189970672
OK. Ik heb hier een (koploze) schoongemaakte zeebaars.

Wat zal ik doen? Zoutkorst eromheen is zo..... 1970... Ik wil eens wat anders. maar ben ook wel weer beetje te lui om 'm te fileren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189970749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Aflevering 4 van Killer Women had eindelijk een echte moordenares. Ex van huidige man vermoord. Lange planning, dus geen crime passionnel. Ze geeft het netjes toe. Zegt ook nog eens dat het haar idee was. Ze lijkt wroeging te hebben. 25 jaar celstraf. Haar echtgenoot, die er niet bij was, wiens idee het aanvankelijk niet was heeft levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

Wat toch een raar systeem.
Als je dat (al)weet, wrom kijk je dan?

En ik las suikerbrood bij mini ergens en ik zag suikerbrood bij de bakker en nu rip een half suikerbrood. :Y)

Sorry fiets, bij twijfel: keep it simple.
pi_189971030
Ik deed teveel boodschappen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189971062
quote:
Vnv koken en daarna naar een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Gaaf! Have fun *O*
pi_189971268
Ik heb de sint-intocht in Spijkenisse bijgewoond :+ Waarna ik een aantal muren mocht verven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:04:50 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189971312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:57 schreef fietsie het volgende:
OK. Ik heb hier een (koploze) schoongemaakte zeebaars.

Wat zal ik doen? Zoutkorst eromheen is zo..... 1970... Ik wil eens wat anders. maar ben ook wel weer beetje te lui om 'm te fileren :P
Toch fileren, huid eraan laten zitten. Hard op de huid bakken met peper en zout.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189971359
Ik kocht een mand voor Dora.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189971370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de sint-intocht in Spijkenisse bijgewoond :+ Waarna ik een aantal muren mocht verven :+
Wie oh wie had dit kunnen bedenken. B-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')