abonnement Unibet Coolblue
pi_190042172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 08:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klinkt wel een beetje als mijn tinder-ervaringen dit. Maar goed, ook die "pareltjes" hebben weer hun eigen eisen en zullen jou en mij vaak niet als "pareltje" beschouwen en daarom toch vaak voor de knappere mannen gaan. (En ik kan ze daar geen ongelijk in geven, want dat doe ik zelf ook.)

Het is dus inderdaad de kunst om zelf de rust te bewaren en net zolang door te gaan tot er iemand hapt die jij knap en leuk genoeg vindt. ;)
Precies... Het mooie aan tinder is dat toch wel heel duidelijk wordt dat iedereen toch wel een soort waarde heeft op de datingmarkt, of althans: je valt in een bepaalde categorie en 80/90% van je matches zullen van ongeveer diezelfde categorie zijn.

Het ligt bij mij alleen nogal ver uit elkaar... Ik denk dat ik inmiddels alle tinder-meisjes van het type ''Marloes, 29 jaar, gezonde Hollandse meid, leuk spontaan gezichtje maar geen hockey/modellen tutje'' wel heb verzameld. Echt die liken mij al-le-maal en als ik er ook maar een beetje moeite in zou steken, zou het zo geregeld kunnen zijn... Maar die matches voelt de verhouding scheef de ene kant op (zij willen heel graag en ik ben niet zo geïnteresseerd). En een klein deel van mijn matches denk ik écht : damn c_/ c_/ , en daar geven zij weer weinig sjoege.

Wat ik een beetje moet hebben is dus wat daar tussenin zit.... Dat is dan denk ik mijn ''league'', maar die zijn vrij schaars.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 20 november 2019 @ 20:04:38 #252
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190042359
Paiq matcht me met iemand uit Paramaribo, wtf :{
pi_190044515
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vind ik ook.. want het was hier een tijd best leuk en meelevend.
Nu is het vooral veel gemopper op het andere geslacht en gegeneraliseer...

Maar ik heb laatst nog eens een poging gemaakt en gemerkt dat ik toch niet de enige ben die er wat van vind... :)
Dus wie weet... :)
Ja heb het het wel gezien dat eeuwige gezeur.
pi_190044839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:49 schreef Scrapyard het volgende:

[..]
Kijk als zo'n type gewoon even wat wil drinken en daarna een wipje wil maken, ben ik de beroerdste niet >:) Maar grote kans dat ze écht alleen maar bedoelt dat het alleen bij een drankje blijft en het zo'n type is die eerst 8 keer wil daten en pas als ze het idee heeft dat er toekomst in zit, een keer mee naar huis gaat :P Ja in dat laatste geval ga ik echt niet na 3 zinnetjes over en weer er al zoveel tijd in steken :P
Niet invullen voor een ander, dan vraag je dat toch gewoon?
  woensdag 20 november 2019 @ 22:36:15 #255
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190045026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:04 schreef zoem het volgende:
Paiq matcht me met iemand uit Paramaribo, wtf :{
Hoe is het op Twoo gesteld?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190045035
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:25 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Niet invullen voor een ander, dan vraag je dat toch gewoon?
Vind ik ook zo wat..

Maar als ik haar zo een beetje inschat, is dit zo'n type die een beetje door slaat in het ''spijkers met koppen slaan, ik ben niet zo van het chatten, meteen in real life afspreken''.

Hou daar nooit zo van, althans niet al na het hoi, alles goed, hoe heet jij meteen beginnen te zaniken over een date...
pi_190045079
Serieuze vraag: zijn er ook datingapps/sites voor mensen die gewoon wat 'issues' hebben?
Ik bedoel, ik heb gemerkt dat ik niet goed om kan gaan met de normale manier van daten en relaties. Het zou fijn zijn als er een plek was om mensen te ontmoeten die net zo sociaal onhandig en ongemakkelijk zijn als ik. En nee ik ben geen autist, gewoon een meid met bijzonder weinig mensen-ervaring:')
  woensdag 20 november 2019 @ 22:40:14 #258
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190045086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:37 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Vind ik ook zo wat..

Maar als ik haar zo een beetje inschat, is dit zo'n type die een beetje door slaat in het ''spijkers met koppen slaan, ik ben niet zo van het chatten, meteen in real life afspreken''.

Hou daar nooit zo van, althans niet al na het hoi, alles goed, hoe heet jij meteen beginnen te zaniken over een date...
Ik kan dat zelf altijd wel waarderen. Weet je des te sneller of je IRL een klik hebt.

Wel eens dat er wat meer gezegd mag worden dan “Hoi”. Maar beter een date snel concreet maken dan eindeloos blijven appen om dan uit te lopen in een teleurstelling.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190045090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:39 schreef Watnleven het volgende:
Serieuze vraag: zijn er ook datingapps/sites voor mensen die gewoon wat 'issues' hebben?
Ik bedoel, ik heb gemerkt dat ik niet goed om kan gaan met de normale manier van daten en relaties. Het zou fijn zijn als er een plek was om mensen te ontmoeten die net zo sociaal onhandig en ongemakkelijk zijn als ik. En nee ik ben geen autist, gewoon een meid met bijzonder weinig mensen-ervaring:')
Je typt fatsoenlijk dus waarom zet je dat niet gewoon in je profiel op Tinder?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190045104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je typt fatsoenlijk dus waarom zet je dat niet gewoon in je profiel op Tinder?
Precies. Als ik precies die tekst op tinder zou lezen, zou ik er wel om moeten glimlachen. Maakt ook dat je matcht met mensen die dat van je kunnen hebben i.p.v. die types die. zichzelf mega sociaal vinden.
pi_190045114
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je typt fatsoenlijk dus waarom zet je dat niet gewoon in je profiel op Tinder?
Omdat ik stiekem een klein beetje bang ben dat mannen me afwijzen als ik aangeef dat ik niet helemaal 100 ben. :'D
pi_190045116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik kan dat zelf altijd wel waarderen. Weet je des te sneller of je IRL een klik hebt.

Wel eens dat er wat meer gezegd mag worden dan “Hoi”. Maar beter een date snel concreet maken dan eindeloos blijven appen om dan uit te lopen in een teleurstelling.
Oh das zeker waar, maar als je nog helemaal niks van elkaar weet vind ik wel echt te snel. Dan kun je wel met jan en alleman gaan lopen daten.
  woensdag 20 november 2019 @ 22:44:56 #263
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190045139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je typt fatsoenlijk dus waarom zet je dat niet gewoon in je profiel op Tinder?
Ja, want dat heeft jou ook zoveel opgeleverd, meneer FWB.

Beter maak je dan een blanco profiel aan met goede foto’s en laat je de gesprekken leidend zijn voor wie je date.
Het is niet zo dat ze grote verassingen verborgen houdt, zoals bijvoorbeeld verslaving, schulden of kinderen (indien de tegenpartij daar niet op zit te wachten). Dat kan je voor de eerste twee dingen ook roepen, maar je treft ze soms met “redderssyndroom”.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190045511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:42 schreef Watnleven het volgende:

[..]

Omdat ik stiekem een klein beetje bang ben dat mannen me afwijzen als ik aangeef dat ik niet helemaal 100 ben. :'D
Wil jij die mannen dan die jou daarvoor afwijzen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190045534
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, want dat heeft jou ook zoveel opgeleverd, meneer FWB.
:7
En wat bereik jij verder?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 20 november 2019 @ 23:13:01 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190045619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

:7
En wat bereik jij verder?
Ik date op het moment een leuke vrouw. Inclusief de “benefits”.

Niet dat ik iemand die Tinder onder de noemer van sociaal experiment door het leven laat gaan omdat hij zijn matches niet kan converteren naar dates serieus neem ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190045729
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik date op het moment een leuke vrouw. Inclusief de “benefits”.

Niet dat ik iemand die Tinder onder de noemer van sociaal experiment door het leven laat gaan omdat hij zijn matches niet kan converteren naar dates serieus neem ;)
Lekker mensen afzeiken.. Tjonge zeg, kan ook op een andere manier hè.

Ik ben ook weg hier.
pi_190045742
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik date op het moment een leuke vrouw. Inclusief de “benefits”.

Niet dat ik iemand die Tinder onder de noemer van sociaal experiment door het leven laat gaan omdat hij zijn matches niet kan converteren naar dates serieus neem ;)
Hoop dat het een succes word voor je en de daaropvolgende blijheid kunt gaan delen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 20 november 2019 @ 23:23:56 #269
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190045832
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoop dat het een succes word voor je en de daaropvolgende blijheid kunt gaan delen.
Kijk, jij vatte mijn opmerking sportief op. Doet die knipoog smiley toch waar ie voor bedoeld is.

@weethetevennietmeer: Stel je niet zo aan man. Was een fucking grapje.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190046269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:42 schreef Watnleven het volgende:

[..]

Omdat ik stiekem een klein beetje bang ben dat mannen me afwijzen als ik aangeef dat ik niet helemaal 100 ben. :'D
Niemand is 💯 dus.
pi_190046299
Overigens heb ik al best wel lang een soort stiekem verlangen om ''het'' eens te doen met een filipina ofzo. Vind dat altijd van die knappe schattige petite dames O+ Daarnaast behoorlijk westers voor aziatische begrippen qua levensopvatting / houding en spreken enorm goed engels.

Heb ooit wel eens getinderd in de filipijnen, vaak écht leuke gesprekken gehad met sommige matches... Begrijp vaak niet dat hun onderwijs kennelijk slecht is maar ik het echt tegen 9/10 filipina's waar ik mee sprak het zwaar aflegde w.b.t. woordenschat en grammatica in het engels.

Maar wat ik dus zeggen wou : nu heb ik dus via tinder een echt aantrekkelijke filippijnse chick gematcht die nota bene in mijn geboortedorp 5 km verderop werkt als au-pair. Chatten nu drie weekjes ofzo en zij wil zeker graag afspreken, seks is voor haar ook geen probleem heb ik zo langzamerhand het idee.

Enerzijds denk ik gast, doe het gewoon. Anderzijds ben ik toch ook wat huiverig. Dat je er daarna niet meer vanaf komt of dat er ergens een addertje onder het gras zit ofzo :P
pi_190046745
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Kijk, jij vatte mijn opmerking sportief op. Doet die knipoog smiley toch waar ie voor bedoeld is.

@:weethetevennietmeer: Stel je niet zo aan man. Was een fucking grapje.
In elk grapje zit een kern van waarheid..
pi_190046784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, want dat heeft jou ook zoveel opgeleverd, meneer FWB.

Beter maak je dan een blanco profiel aan met goede foto’s en laat je de gesprekken leidend zijn voor wie je date.
Het is niet zo dat ze grote verassingen verborgen houdt, zoals bijvoorbeeld verslaving, schulden of kinderen (indien de tegenpartij daar niet op zit te wachten). Dat kan je voor de eerste twee dingen ook roepen, maar je treft ze soms met “redderssyndroom”.
Zijn er genoeg hoor, die shit verborgen houden (zelfs hun eigen kinderen), meestal merk je wel dat er iets niet in de haak is.

Als mensen je af willen wijzen dan doen ze dat toch wel.

Mijn "ding" is ook een rugzak, deal er maar mee, kan het niet veranderen.
pi_190047774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil jij die mannen dan die jou daarvoor afwijzen?
Dit :)

Gewoon jezelf zijn.. heb je veel meer aan.
En 2 mensen die sociaal heel onhandig zijn... is misschien niet de meest effectieve combinatie. :)
Ik zou eerder gaan voor iemand die het niet erg vind dat jij niet zo handig bent qua sociale interactie
Ipv iemand zoeken die net zo onhandig is als jij :)
pi_190047778
Wat een onzin.

Twee minder sociale mensen kunnen samen prima sociaal worden.
pi_190047784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 00:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zijn er genoeg hoor, die shit verborgen houden (zelfs hun eigen kinderen), meestal merk je wel dat er iets niet in de haak is.

Als mensen je af willen wijzen dan doen ze dat toch wel.

Mijn "ding" is ook een rugzak, deal er maar mee, kan het niet veranderen.
Iedereen heeft rugzakjes.
Je leeftijd is altijd een ding.
Werk of niet kan een ding zijn.
Dingen als veel hobbies of niet is een ding afhankelijk van wie je tegenkomt.
Andere mensen houden juist wel of niet van een te vlotte babbel of mensen die graag/liever niet uit gaan elk weekend.

De truc is.. vind de combinatie met iemand die jou neemt voor wie je bent.
En neem diegene zoals hij is. Iemand hoeft niet perse hetzelfde te zijn als je het maar accepteert van elkaar dat je bepaalde karaktereigenschappen hebt en de ander in zn waarde laat.
pi_190048138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:52 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies... Het mooie aan tinder is dat toch wel heel duidelijk wordt dat iedereen toch wel een soort waarde heeft op de datingmarkt, of althans: je valt in een bepaalde categorie en 80/90% van je matches zullen van ongeveer diezelfde categorie zijn.

Het ligt bij mij alleen nogal ver uit elkaar... Ik denk dat ik inmiddels alle tinder-meisjes van het type ''Marloes, 29 jaar, gezonde Hollandse meid, leuk spontaan gezichtje maar geen hockey/modellen tutje'' wel heb verzameld. Echt die liken mij al-le-maal en als ik er ook maar een beetje moeite in zou steken, zou het zo geregeld kunnen zijn... Maar die matches voelt de verhouding scheef de ene kant op (zij willen heel graag en ik ben niet zo geïnteresseerd). En een klein deel van mijn matches denk ik écht : damn c_/ c_/ , en daar geven zij weer weinig sjoege.

Wat ik een beetje moet hebben is dus wat daar tussenin zit.... Dat is dan denk ik mijn ''league'', maar die zijn vrij schaars.
Zoals je het nu vertelt klinkt het wel als hele leuke meisjes. Vraag me bijna af waarom je daar niet mee op date wilt? Is toch positief als vrouwen interesse tonen? (Maar ja, ik kan niet zien hoe ze eruit zien dus vrij lastig inschatten.)

Ik kan wel je "moeheid" goed begrijpen. Op een gegeven moment ben je gewoon echt even klaar met daten.
pi_190048165
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:49 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Zijn dit dan dezelfde typjes als die na 2/3 zinnetjes over en weer meteen al beginnen over afspreken?
Nee, dit zijn de sletterige types (hopelijk nu niet weer het hele forum over me heen) die gewoon te makkelijk zijn en zich al door heel veel mannen, ik noem geen aantallen, hebben laten neuken.

quote:
Ik houd het tot nu toe een beetje af, omdat ik me bijna niet kan voorstellen dat er echt vrouwen op tinder (>25 j.o.) zitten die gewoon een beetje daten (en stilzwijgend ook neuken) prima vinden...
Of ze het prima vinden, geen idee. Dat zal voor iedereen persoonlijk zijn. Feit is wel dat er gewoon genoeg vrouwen zijn die een casual wipje op z'n tijd prima vinden. Als iemand het echter zo brengt van "spuit me maar vol vanavond" dan is dat voor mij net even een stapje te ver.

quote:
Maar nu dus bijv. een chick die laatst avonds zei : ben je ook lekker aan het bankhangen. Dus ik suf geantwoord dat ik dat inderdaad aan het doen was en met. een knipoog ''wat moet je anders op een doordeweekse koude avond in november''. Toen stuurde ze dus ''misschien moeten we daar verandering in brengen''...

Kijk als zo'n type gewoon even wat wil drinken en daarna een wipje wil maken, ben ik de beroerdste niet >:) Maar grote kans dat ze écht alleen maar bedoelt dat het alleen bij een drankje blijft en het zo'n type is die eerst 8 keer wil daten en pas als ze het idee heeft dat er toekomst in zit, een keer mee naar huis gaat :P Ja in dat laatste geval ga ik echt niet na 3 zinnetjes over en weer er al zoveel tijd in steken :P
Hm, dat is niet de categorie die ik bedoel nee. Ik vind dat zij het wel slim speelt eerlijk gezegd. Ze zegt niet te duidelijk dat ze seks wil, maar sluit ook niet heel duidelijk de poort. Ik zou eerlijk gezegd gewoon toch wat hints geven of zelfs ronduit vragen wat ze wil.
pi_190060662
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 08:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zoals je het nu vertelt klinkt het wel als hele leuke meisjes. Vraag me bijna af waarom je daar niet mee op date wilt? Is toch positief als vrouwen interesse tonen? (Maar ja, ik kan niet zien hoe ze eruit zien dus vrij lastig inschatten.)

Ik kan wel je "moeheid" goed begrijpen. Op een gegeven moment ben je gewoon echt even klaar met daten.
Tja ik weet niet... Zo'n ''marloes'' type doet mij gewoon niet zo veel... En wat voor type ik daarmee bedoel : de vrouwelijke equivalent van de ''average joe''.

Dus niet per se lelijk, dik, asociaal of onverzorgd. Maar ook geen vrouw waar je op straat je hoofd voor zult omdraaien.

En enerzijds denk ik dan : ja beste scrapyard, als dat nou het hoofdbestanddeel van je matches vormt, heb je dan niet je pijlen gericht op een type vrouw die simpelweg out of your league is? Aan de andere kant kom ik net terug van een borrel met vrienden in het centrum van Utrecht, en als ik dan zie wat voor prachtige dames er aan de armen van kerels lopen waarvan ik zélf vind dat ik er zeker niet voor onder doe... Dan denk ik weer : gewoon door blijven zoeken.

En ik besef dat dit heel oppervlakkig over komt, maar qua uiterlijk bedoel ik ook gewoon : algehele uitstraling. Iemand moet me wel iets doen. En bij de meeste matches denk ik : jij bent echt een dame die ik zonder enige schaamte aan mijn ouders zou kunnen voorstellen, maar je ''pakt'' me ook niet als je begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast val ik wel echt op vrouwelijke vrouwen. En ik denk dat het is omdat ik zelf ook lang/groot ben, dat ik veel matches krijg met typische ''hollandsche'' vrouwen, dus vrij groot en grof gebouwd (niet per se dik)... Dat vind ik niet zo aantrekkelijk.
pi_190063549
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:03 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Tja ik weet niet... Zo'n ''marloes'' type doet mij gewoon niet zo veel... En wat voor type ik daarmee bedoel : de vrouwelijke equivalent van de ''average joe''.

Dus niet per se lelijk, dik, asociaal of onverzorgd. Maar ook geen vrouw waar je op straat je hoofd voor zult omdraaien.

En enerzijds denk ik dan : ja beste scrapyard, als dat nou het hoofdbestanddeel van je matches vormt, heb je dan niet je pijlen gericht op een type vrouw die simpelweg out of your league is? Aan de andere kant kom ik net terug van een borrel met vrienden in het centrum van Utrecht, en als ik dan zie wat voor prachtige dames er aan de armen van kerels lopen waarvan ik zélf vind dat ik er zeker niet voor onder doe... Dan denk ik weer : gewoon door blijven zoeken.

En ik besef dat dit heel oppervlakkig over komt, maar qua uiterlijk bedoel ik ook gewoon : algehele uitstraling. Iemand moet me wel iets doen. En bij de meeste matches denk ik : jij bent echt een dame die ik zonder enige schaamte aan mijn ouders zou kunnen voorstellen, maar je ''pakt'' me ook niet als je begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast val ik wel echt op vrouwelijke vrouwen. En ik denk dat het is omdat ik zelf ook lang/groot ben, dat ik veel matches krijg met typische ''hollandsche'' vrouwen, dus vrij groot en grof gebouwd (niet per se dik)... Dat vind ik niet zo aantrekkelijk.
Ik denk dat de vrouwen die jij veel matcht meestal juist onder je league zitten, dit is hoe Tinder werkt. Ik had zelf een beetje de situatie als jij. Het kan slecht voor je zelfvertrouwen zijn als je heel veel niet zo knappe matches hebt, en een objectieve beoordeling waar jij nou eigenlijk zelf op de ladder staat is er niet. (Die inschatting moet je zelf maken.)

Dus gewoon hoog blijven inzetten, dat zal zich uitbetalen. ;)
pi_190063665
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 08:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk dat de vrouwen die jij veel matcht meestal juist onder je league zitten, dit is hoe Tinder werkt. Ik had zelf een beetje de situatie als jij. Het kan slecht voor je zelfvertrouwen zijn als je heel veel niet zo knappe matches hebt, en een objectieve beoordeling waar jij nou eigenlijk zelf op de ladder staat is er niet. (Die inschatting moet je zelf maken.)

Dus gewoon hoog blijven inzetten, dat zal zich uitbetalen. ;)
Denk dat het algoritme van Tinder een beetje tegenwerkt voor veel mensen. Ik heb toevallig 2 dagen terug zon boost abbo genomen van bumble en dan krijg je toch een heel ander beeld als je kijkt naar het 'type ' door wie je geliked wordt.

Op tinder zitten er zoveel trollen tussen :P
pi_190063807
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 08:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Denk dat het algoritme van Tinder een beetje tegenwerkt voor veel mensen. Ik heb toevallig 2 dagen terug zon boost abbo genomen van bumble en dan krijg je toch een heel ander beeld als je kijkt naar het 'type ' door wie je geliked wordt.

Op tinder zitten er zoveel trollen tussen :P
Ik denk dat jij sowieso vrij hoog zit als het om leagues gaat. ;) Of valt dat ook tegen? En hoe staat het eigenlijk met je datingleven?
pi_190063814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk dat jij sowieso vrij hoog zit als het om leagues gaat. ;) Of valt dat ook tegen? En hoe staat het eigenlijk met je datingleven?
Geen dates :P

Maar op tinder denk ik wel dat ik in de trollenlegue val hoor :P
pi_190063818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Geen dates :P

Maar op tinder denk ik wel dat ik in de trollenlegue val hoor :P
Haha, in ieder geval leuk om je weer eens in het topic te zien. ;)
pi_190063845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Geen dates :P

Maar op tinder denk ik wel dat ik in de trollenlegue val hoor :P
Wat is de trollenleague? :P
pi_190063865
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:09 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Wat is de trollenleague? :P
Een league met mannen die er uit zien als een trol? :P
pi_190063883
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 08:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk dat de vrouwen die jij veel matcht meestal juist onder je league zitten, dit is hoe Tinder werkt. Ik had zelf een beetje de situatie als jij. Het kan slecht voor je zelfvertrouwen zijn als je heel veel niet zo knappe matches hebt, en een objectieve beoordeling waar jij nou eigenlijk zelf op de ladder staat is er niet. (Die inschatting moet je zelf maken.)

Dus gewoon hoog blijven inzetten, dat zal zich uitbetalen. ;)
Is sws. tinder ding idd... Je scoort net even wat lager dan in real life. Bij mij zijn ze meestal pas echt knap als ze 34+ zjin ofzo :P

Doet mn zelfvertrouwen opzich niet zo veel, maar vind het vooral interessant om te analyseren hoe dat nou allemaal werkt.. Ben sinds een paar dagen wel veel selectiever gaan swipen. Dacht voorheen vaak bij een ''twijfelaartje'' hmm toch maar matchen, maar nu is alles boven de 32 en met kinderen sowieso een nee en onder die leeftijd ook als ik er gewoon geen bijzonder gevoel bij kan ontdekken..
pi_190063904
wat voor bijzonder gevoel krijg jij dan bij foto's op tinder?

het is tenslotte puur alleen een (leuke) foto.
pi_190063991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:14 schreef Uhmmpie het volgende:
wat voor bijzonder gevoel krijg jij dan bij foto's op tinder?

het is tenslotte puur alleen een (leuke) foto.
bijzonder gevoel is een groot woord... Maar je hebt toch zelf ook wel eens dat je bij sommige mensen die je ziet eigenlijk niets denkt, en bij sommige mensen die je ziet denkt wow jij hebt een leuk hoofd / leuke uitstraling.

Neem bijvoorbeeld die turnster Sanne Wevers. Ik vind haar niet lelijk, maar ook niet knap. Maar meer nog : als zij niet bekend zou zijn en ik zou haar op straat zien lopen, zou ik haar 2 seconden nadat ik haar had gezien, alweer zijn vergeten.. Voor mij straalt zij niet echt iets uit waar ik aantrekkingskracht op voel... Maar ik vind haar ook niet afstotelijk.. Dus eindigt het ergens in het midden. En dat maakt in mij niet echt de motivatie los om er heel veel tijd / energie in te steken.

Het staat overigens ook niet altijd gelijk aan knap / minder knap, of iemand uitstraling heeft. Lieke Martens is denk ik objectief gezien niet heel veel knapper dan Sanne Wevers (beiden een beetje zelfde typje, beiden een symmetrisch gezicht). Toch heeft Lieke Martens op mij wel een uitstraling waarvan ik denk O+ O+ Dus daar zou ik dan wel enthousiast van worden.
pi_190064054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:12 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Is sws. tinder ding idd... Je scoort net even wat lager dan in real life. Bij mij zijn ze meestal pas echt knap als ze 34+ zjin ofzo :P

Doet mn zelfvertrouwen opzich niet zo veel, maar vind het vooral interessant om te analyseren hoe dat nou allemaal werkt.. Ben sinds een paar dagen wel veel selectiever gaan swipen. Dacht voorheen vaak bij een ''twijfelaartje'' hmm toch maar matchen, maar nu is alles boven de 32 en met kinderen sowieso een nee en onder die leeftijd ook als ik er gewoon geen bijzonder gevoel bij kan ontdekken..
Die mechanismes zijn ook heel interessant. En jij vist in een wat oudere vijver dan ik, dus dan begrijp ik sowieso dat je wat selectiever gaat kijken. Als je toe bent aan een relatie dan moet je op een gegeven moment verder kijken dan je lul. :P (En inderdaad, vrouwen met kinderen zijn dan vanuit jouw perspectief een no go.)
pi_190064106
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

bijzonder gevoel is een groot woord... Maar je hebt toch zelf ook wel eens dat je bij sommige mensen die je ziet eigenlijk niets denkt, en bij sommige mensen die je ziet denkt wow jij hebt een leuk hoofd / leuke uitstraling.

Neem bijvoorbeeld die turnster Sanne Wevers. Ik vind haar niet lelijk, maar ook niet knap. Maar meer nog : als zij niet bekend zou zijn en ik zou haar op straat zien lopen, zou ik haar 2 seconden nadat ik haar had gezien, alweer zijn vergeten.. Voor mij straalt zij niet echt iets uit waar ik aantrekkingskracht op voel... Maar ik vind haar ook niet afstotelijk.. Dus eindigt het ergens in het midden. En dat maakt in mij niet echt de motivatie los om er heel veel tijd / energie in te steken.

Het staat overigens ook niet altijd gelijk aan knap / minder knap, of iemand uitstraling heeft. Lieke Martens is denk ik objectief gezien niet heel veel knapper dan Sanne Wevers (beiden een beetje zelfde typje, beiden een symmetrisch gezicht). Toch heeft Lieke Martens op mij wel een uitstraling waarvan ik denk O+ O+ Dus daar zou ik dan wel enthousiast van worden.
Ja dat ken ik wel :D

Dat je swiped en dan zon foto ziet en denkt wow :@ :D
pi_190064288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

bijzonder gevoel is een groot woord... Maar je hebt toch zelf ook wel eens dat je bij sommige mensen die je ziet eigenlijk niets denkt, en bij sommige mensen die je ziet denkt wow jij hebt een leuk hoofd / leuke uitstraling.

Neem bijvoorbeeld die turnster Sanne Wevers. Ik vind haar niet lelijk, maar ook niet knap. Maar meer nog : als zij niet bekend zou zijn en ik zou haar op straat zien lopen, zou ik haar 2 seconden nadat ik haar had gezien, alweer zijn vergeten.. Voor mij straalt zij niet echt iets uit waar ik aantrekkingskracht op voel... Maar ik vind haar ook niet afstotelijk.. Dus eindigt het ergens in het midden. En dat maakt in mij niet echt de motivatie los om er heel veel tijd / energie in te steken.

Het staat overigens ook niet altijd gelijk aan knap / minder knap, of iemand uitstraling heeft. Lieke Martens is denk ik objectief gezien niet heel veel knapper dan Sanne Wevers (beiden een beetje zelfde typje, beiden een symmetrisch gezicht). Toch heeft Lieke Martens op mij wel een uitstraling waarvan ik denk O+ O+ Dus daar zou ik dan wel enthousiast van worden.
ja hoor.. was alleen benieuwd hoe jij dat deed :)

ik heb iets met ogen.. en die staan doorgaans wel op de tinderfoto :)
i hou van mensen met levenslust zegmaar...
pi_190064305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

bijzonder gevoel is een groot woord... Maar je hebt toch zelf ook wel eens dat je bij sommige mensen die je ziet eigenlijk niets denkt, en bij sommige mensen die je ziet denkt wow jij hebt een leuk hoofd / leuke uitstraling.

Neem bijvoorbeeld die turnster Sanne Wevers. Ik vind haar niet lelijk, maar ook niet knap. Maar meer nog : als zij niet bekend zou zijn en ik zou haar op straat zien lopen, zou ik haar 2 seconden nadat ik haar had gezien, alweer zijn vergeten.. Voor mij straalt zij niet echt iets uit waar ik aantrekkingskracht op voel... Maar ik vind haar ook niet afstotelijk.. Dus eindigt het ergens in het midden. En dat maakt in mij niet echt de motivatie los om er heel veel tijd / energie in te steken.

Het staat overigens ook niet altijd gelijk aan knap / minder knap, of iemand uitstraling heeft. Lieke Martens is denk ik objectief gezien niet heel veel knapper dan Sanne Wevers (beiden een beetje zelfde typje, beiden een symmetrisch gezicht). Toch heeft Lieke Martens op mij wel een uitstraling waarvan ik denk O+ O+ Dus daar zou ik dan wel enthousiast van worden.
Mooi verwoord hoor. En ook wel leuke voorbeelden ook, waar ik me goed in kan vinden. :D Ik vind Ireen Wüst ook altijd zo’n voorbeeld. Je kijkt naar haar en je kunt niet meteen aanwijzen wat er niet-aantrekkelijk aan haar is, maar toch is ze niet aantrekkelijk.

Overigens is Lieke Wevers (tweelingzusje van Sanne) wel een stuk knapper dan haar zus vind ik. :P
pi_190064678
Ik vind beide lelijk
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:23:30 #295
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190065348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

bijzonder gevoel is een groot woord... Maar je hebt toch zelf ook wel eens dat je bij sommige mensen die je ziet eigenlijk niets denkt, en bij sommige mensen die je ziet denkt wow jij hebt een leuk hoofd / leuke uitstraling.

Maar kan het bijv. ook niet zo zijn dat een fotosetting en de hele boel erom heen enorm aanspreekt?

Natuurlijk, het oog wil ook wat. Maar het gaat ook om hoe je je presenteert, niet? Het totaalpakketje zeg maar. Uiterlijk; kleine blik in wat je doet op je foto's en je bio zeg maar. Blijft natuurlijk selectief en oppervlakkig, maar zeg eerlijk... Van deernes die alleen hun linkerkant al duckfacend selfiën krijgt geen enkele man een wow-gevoel toch?

Idem hele mooie meisjes die passief-agressief meteen de 'Geen FWB/ONS'-kaart trekken en heel aanvallend om 'serieusheid' vragen... Ik weet het niet, maar ik ga daar nooit goed op. Hoe leuk je leven me ook lijkt. Het ademt voor mij flink veel bitterheid uit...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190066572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:23 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Maar kan het bijv. ook niet zo zijn dat een fotosetting en de hele boel erom heen enorm aanspreekt?

Natuurlijk, het oog wil ook wat. Maar het gaat ook om hoe je je presenteert, niet? Het totaalpakketje zeg maar. Uiterlijk; kleine blik in wat je doet op je foto's en je bio zeg maar. Blijft natuurlijk selectief en oppervlakkig, maar zeg eerlijk... Van deernes die alleen hun linkerkant al duckfacend selfiën krijgt geen enkele man een wow-gevoel toch?

Idem hele mooie meisjes die passief-agressief meteen de 'Geen FWB/ONS'-kaart trekken en heel aanvallend om 'serieusheid' vragen... Ik weet het niet, maar ik ga daar nooit goed op. Hoe leuk je leven me ook lijkt. Het ademt voor mij flink veel bitterheid uit...
sowieso zulke reacties meteen in de eerste 3 zinnen straalt een soort van negativiteit uit... die ik dus niet zo kan waarderen.

ik zocht levenslust en positiviteit

doorgaans de wat extraverter uitziende mensen dus.

grappige is dat ik nu date met iemand die nog tikje introverter is dan ikzelf en dat dat helemaal prima is.
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:55:28 #297
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190067585
Nja, negativiteit of niet... Het drukt meteen zo'n stempel op iets wat op het eerste oog gewoon even 'leuk elkaar ontmoeten' is... Alsof de wederhelft gelijk denkt dat ik ermee naar bed wil. Ja, leuk, maar zo werkt het bij mij niet (waarmee ik niet wil zeggen dat seks op een eerste date taboe is... Dingen gaan zoals het gaat, maar het meteen uitsluiten vind ik ook zo overdreven)... Nog voordat ik überhaupt al met iemand afgesproken heb, is dat dan al een afknapper.

Zelfde als dat mensen al van te voren dingen gaan roepen als 'Zou leuk zijn als het klikt als ik je zie' enzo... Dan ben je in mijn optiek al tien stappen verder, terwijl je dat helemaal niet moet zijn. Ga eerst eens even kijken hoe erg ik tegenval zeg maar :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190068168
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:23 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Maar kan het bijv. ook niet zo zijn dat een fotosetting en de hele boel erom heen enorm aanspreekt?

Natuurlijk, het oog wil ook wat. Maar het gaat ook om hoe je je presenteert, niet? Het totaalpakketje zeg maar. Uiterlijk; kleine blik in wat je doet op je foto's en je bio zeg maar. Blijft natuurlijk selectief en oppervlakkig, maar zeg eerlijk... Van deernes die alleen hun linkerkant al duckfacend selfiën krijgt geen enkele man een wow-gevoel toch?

Idem hele mooie meisjes die passief-agressief meteen de 'Geen FWB/ONS'-kaart trekken en heel aanvallend om 'serieusheid' vragen... Ik weet het niet, maar ik ga daar nooit goed op. Hoe leuk je leven me ook lijkt. Het ademt voor mij flink veel bitterheid uit...
Het is over het algemeen een grote vleeskeuring, zowel voor mannen als vrouwen. Meer dan 75% heeft niet eens tekst in het profiel staan.

En degene die het hardste roepen dat ze geen ONS willen, duiken bijna bij de eerste de beste het bed in (gechargeerd), maar daar komt het vaak wel op neer.

Met als resultaat, dat velen nu niet precies weten wat ze willen en juist vaak eindigen met iemand wat ze nu totaal niet verwacht hadden / hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2019 14:40:19 ]
pi_190068193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:55 schreef Kleurplaatje het volgende:
Nja, negativiteit of niet... Het drukt meteen zo'n stempel op iets wat op het eerste oog gewoon even 'leuk elkaar ontmoeten' is... Alsof de wederhelft gelijk denkt dat ik ermee naar bed wil. Ja, leuk, maar zo werkt het bij mij niet (waarmee ik niet wil zeggen dat seks op een eerste date taboe is... Dingen gaan zoals het gaat, maar het meteen uitsluiten vind ik ook zo overdreven)... Nog voordat ik überhaupt al met iemand afgesproken heb, is dat dan al een afknapper.

Zelfde als dat mensen al van te voren dingen gaan roepen als 'Zou leuk zijn als het klikt als ik je zie' enzo... Dan ben je in mijn optiek al tien stappen verder, terwijl je dat helemaal niet moet zijn. Ga eerst eens even kijken hoe erg ik tegenval zeg maar :D
Vaak kom je inderdaad van die "hardlopers" tegen. Eentje had mij zelfs al via een foto voorgesteld aan haar kinderen (nog voor de eerste date :'( 8)7).
  vrijdag 22 november 2019 @ 15:00:42 #300
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190068408
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is over het algemeen een grote vleeskeuring, zowel voor mannen als vrouwen. Meer dan 75% heeft niet eens tekst in het profiel staan.

En degene die het hardste roepen dat ze geen ONS willen, duiken bijna bij de eerste de beste het bed in (gechargeerd), maar daar komt het vaak wel op neer.

Met als resultaat, dat velen nu niet precies weten wat ze willen en juist vaak eindigen met iemand wat ze nu totaal niet verwacht hadden / hebben.
Nja, denk dat je zelf er sowieso wel wat laissez-faire in moet staan. Zelf gebruik ik het om op zoek te gaan naar een relatie/vriendschap/seks, maar tegelijkertijd heeft het ook een resem nieuwe inzichten; een vakantie en een Museumjaarkaart opgeleverd. Dusja... Of ik het echt als datingapp zie? Meer als het verlengde van de kroeg die ik mee naar huis neem. Thuis met een pils/koffie/thee/cola een beetje swipen en zien wat het brengt... Best lachen eigenlijk.

En als die prinses zoekend naar haar prins op dat witte paard (arm paard als ik erop moet trouwens) een keertje langskomt, zie ik wel verder. Kijken hoe het loopt... Het moet van meerdere kanten komen... Zo complex is het allemaal ook weer niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vaak kom je inderdaad van die "hardlopers" tegen. Eentje had mij zelfs al via een foto voorgesteld aan haar kinderen (nog voor de eerste date :'( 8)7).
_O-

Ik had ook eens ooit dat iemand over mijn 'goede genen' begon na het zien van mijn haardos... Leuk en vleiend allemaal, maar even gas terug graag :{
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')