Jij behaalt ze sowieso niet want ze dumpen je allemaal na een week.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Chicks van het niveau dat jij nummer gaat behalen
Stuk voor stuk knappe dames
Maar Neem Maar genoegen met dat 5je van je wie in jou ogen Max een 7 is
Zie iemand de behoefte hebben om dat te melden omdat hij zich dan beter voeltquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Solotovski het volgende:
Zie ze kibbelen op een forum op vrijdagavond
Hahah ja jongens
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met n chick waar jij qua looks van kan dromenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij behaalt ze sowieso niet want ze dumpen je allemaal na een week.
De Q maatjes komen samenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef Questular het volgende:
Ik geloof Q toch echt eerder dan die fantast van een Jiiggy.
Een relatie met een vals secreet met borderline. Nee daar kan iedereen jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met n chick waar jij qua looks van kan dromen
Naast haar ook een aantal parels gehad en m’n scharrel houd het nu ook al een poos met me uit gappie
Ik heb leuke en minder leuke dingen met m’n ex meegemaakt, de relatie was niet altijd slecht ofzo hoor, hoop dat ze gelukkig isquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een relatie met een vals secreet met borderline. Nee daar kan iedereen jaloers op zijn.
Hij ook, maar dan in zijn fantasiequote:Op vrijdag 15 november 2019 19:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb leuke en minder leuke dingen met m’n ex meegemaakt, de relatie was niet altijd slecht ofzo hoor, hoop dat ze gelukkig is
En ik had tenminste een relatie met een knappe chick, jij daarintegen ?
Knap en slank en zonder borderlinequote:Op vrijdag 15 november 2019 19:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb leuke en minder leuke dingen met m’n ex meegemaakt, de relatie was niet altijd slecht ofzo hoor, hoop dat ze gelukkig is
En ik had tenminste een relatie met een knappe chick, jij daarintegen ?
Als dit allemaal waar is mag je in je handjes knijpen met dr man, snap niet wat iemand een zo’n verzuurde loser als jou zou zienquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Knap en slank en zonder borderline
Kun je roepen dat het verzonnen is wat je wil
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is mag je in je handjes knijpen met dr man, snap niet wat iemand een zo’n verzuurde loser als jou zou zien
Qdquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:19 schreef phoenyx het volgende:
Ik geloof ook nooit iets van wat Quotidien zegt maar oke.
Uit alle mensen zal hij juist weer de knapste meid hebben zoals altijd met zijn online gepraat![]()
Ik ken in het echt ook zo iemand die net doet alsof hij heel veel kan en dit en dat maar die werkt bij de gemeente op een grasmaaier
Gefeliciteerd met je troostprijs van 5 euroquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:22 schreef Quotidien het volgende:
Soms win je een lot uit de lotto. Kan ik ook niks aan doen
Moest lachenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je troostprijs van 5 euro
En hoe is dat afgelopen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met n chick
Beter win je de hoofdprijs. Een lot winnen is niet echt nuttig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:22 schreef Quotidien het volgende:
Soms win je een lot uit de lotto. Kan ik ook niks aan doen
Deze man weetquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:18 schreef PausNicolaas het volgende:
@:quotidien
@:questular
@:solotovski
@:wietparkiet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |