Jij behaalt ze sowieso niet want ze dumpen je allemaal na een week.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Chicks van het niveau dat jij nummer gaat behalen
Stuk voor stuk knappe dames
Maar Neem Maar genoegen met dat 5je van je wie in jou ogen Max een 7 is
Zie iemand de behoefte hebben om dat te melden omdat hij zich dan beter voeltquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Solotovski het volgende:
Zie ze kibbelen op een forum op vrijdagavond
Hahah ja jongens
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met n chick waar jij qua looks van kan dromenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij behaalt ze sowieso niet want ze dumpen je allemaal na een week.
De Q maatjes komen samenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef Questular het volgende:
Ik geloof Q toch echt eerder dan die fantast van een Jiiggy.
Een relatie met een vals secreet met borderline. Nee daar kan iedereen jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met n chick waar jij qua looks van kan dromen
Naast haar ook een aantal parels gehad en m’n scharrel houd het nu ook al een poos met me uit gappie
Ik heb leuke en minder leuke dingen met m’n ex meegemaakt, de relatie was niet altijd slecht ofzo hoor, hoop dat ze gelukkig isquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een relatie met een vals secreet met borderline. Nee daar kan iedereen jaloers op zijn.
Hij ook, maar dan in zijn fantasiequote:Op vrijdag 15 november 2019 19:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb leuke en minder leuke dingen met m’n ex meegemaakt, de relatie was niet altijd slecht ofzo hoor, hoop dat ze gelukkig is
En ik had tenminste een relatie met een knappe chick, jij daarintegen ?
Knap en slank en zonder borderlinequote:Op vrijdag 15 november 2019 19:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb leuke en minder leuke dingen met m’n ex meegemaakt, de relatie was niet altijd slecht ofzo hoor, hoop dat ze gelukkig is
En ik had tenminste een relatie met een knappe chick, jij daarintegen ?
Als dit allemaal waar is mag je in je handjes knijpen met dr man, snap niet wat iemand een zo’n verzuurde loser als jou zou zienquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Knap en slank en zonder borderline
Kun je roepen dat het verzonnen is wat je wil
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is mag je in je handjes knijpen met dr man, snap niet wat iemand een zo’n verzuurde loser als jou zou zien
Qdquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:19 schreef phoenyx het volgende:
Ik geloof ook nooit iets van wat Quotidien zegt maar oke.
Uit alle mensen zal hij juist weer de knapste meid hebben zoals altijd met zijn online gepraat![]()
Ik ken in het echt ook zo iemand die net doet alsof hij heel veel kan en dit en dat maar die werkt bij de gemeente op een grasmaaier
Gefeliciteerd met je troostprijs van 5 euroquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:22 schreef Quotidien het volgende:
Soms win je een lot uit de lotto. Kan ik ook niks aan doen
Moest lachenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je troostprijs van 5 euro
En hoe is dat afgelopen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met n chick
Beter win je de hoofdprijs. Een lot winnen is niet echt nuttig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:22 schreef Quotidien het volgende:
Soms win je een lot uit de lotto. Kan ik ook niks aan doen
Deze man weetquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:18 schreef PausNicolaas het volgende:
@:quotidien
@:questular
@:solotovski
@:wietparkiet
Oh maar mij wel nomineren voor een award ja nee ok is goed Wollahquote:
Srry had niet goed gekeken dacht dat er Solotovskiquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh maar mij wel nomineren voor een award ja nee ok is goed Wollah
Geloofwaardig hoor. Ogen op half 7 door de haze ofzo?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Srry had niet goed gekeken dacht dat er Solotovskistond
Blunt maar ja zo ongeveerquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geloofwaardig hoor. Ogen op half 7 door de haze ofzo?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:39 schreef Atak het volgende:
Ontmaagding gangbang topic QD: the day after.
Beetje met griep op de bank liggen, zielig hè?quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:53 schreef o.us2.0 het volgende:
Jongens jongens wat deden jullie allemaal op een vrijdagavond
Jeetje
Beterschap gozert!quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Beetje met griep op de bank liggen, zielig hè?
Zelfs deze zogenaamde hulpjes heb je waarschijnlijk zelf verzonnen qdquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:04 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat een treurnis in dit topic en dat met name Plompzakker weer die echt helemaal niks kan zelfstandig.
Notabene uit pure zieligheid is er een forum aangemaakt om die dikke pad subtiel op te laten hoepelen uit KLB
Een dag later nog steeds moeten natrappen omdat je viesmad bentquote:
Haha echt he...allemaal op vrijdagavond braggen over hun lekkere, goed opgeleide vriendin op een forum. Ik zou zelf dan op vrijdagavond lekker gaan chillen met haar dan ipv hier zitten kuttenquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:04 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat een treurnis in dit topic en dat met name Plompzakker weer die echt helemaal niks kan zelfstandig.
Notabene uit pure zieligheid is er een forum aangemaakt om die dikke pad subtiel op te laten hoepelen uit KLB
Jij was degene die viesmad was hoor,ik kan er alleen maar om lachen neefquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een dag later nog steeds moeten natrappen omdat je viesmad bent![]()
Ik had je hoger zitten jiggy maar je vertoont erg zielig gedrag
Daarom dat je 3 pagina's loopt te haten en steun gaat zoeken, je kneuzenact prik ik zo doorheen hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jij was degene die viesmad was hoor,ik kan er alleen maar om lachen neef
Waar zocht ik steun ik heb niemand wat gestuurd hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat je 3 pagina's loopt te haten en steun gaat zoeken, je kneuzenact prik ik zo doorheen hoor.
Daarom dat je ook fulltime bij de zeeman werkt, omdat je verbaal zo sterk bentquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Waar zocht ik steun ik heb niemand wat gestuurd hoor![]()
Jou kan ik verbaal in m’n eentje nog wel hebben hoor
Ik werk fulltime in een goede normale herenzaak ,en ja daar heb ik gehele dag contact met klanten dus ik denk wel dat ik daar redelijk oké in ben jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat je ook fulltime bij de zeeman werkt, omdat je verbaal zo sterk bent
quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat je ook fulltime bij de zeeman werkt, omdat je verbaal zo sterk bent
Tevens kwam je als 4e hater pas binnen, zo'n held ben je
Je kunt nog geen coherente volzin uiten als je leven ervan af hangt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik werk fulltime in een goede normale herenzaak ,en ja daar heb ik gehele dag contact met klanten dus ik denk wel dat ik daar redelijk oké in ben ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |