Discriminatie is als een bepaalde groep iets moet wat de andere groep niet hoeft.. ik baal dat ik dat formulier zo heb ingevuld...quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:21 schreef Faux. het volgende:
Waarvoor denk je dat het CBR waakt? De veiligheid van jou en andere weggebruikers. Als deze mevrouw zegt dat je niet geschikt bent om te rijden, dan zou ik daar heel serieus naar kijken voordat je discriminatie (wat het overigens niet is) roept.
Je wilt toch niet dat andere weggebruikers risico lopen omdat jij zo graag je rijbewijs wilt?
Ik stond links dus ik moest links uitkomen, maar ik moest uiteindelijk naar rechts.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:22 schreef ex het volgende:
Rechts inhalen tijdens een rij test? Sorry hoor maar ik geef het CBR groot gelijk.
Er zijn al genoeg mensen op de weg die er niet thuis horen, laat het CBR ons beschermen tegen nog meer volk op de weg dat duidelijk niet kan rijden. Je kunt het nog zo graag willen, als je het niet kunt dan is het verstandiger om het niet te doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:21 schreef Faux. het volgende:
Waarvoor denk je dat het CBR waakt? De veiligheid van jou en andere weggebruikers. Als deze mevrouw zegt dat je niet geschikt bent om te rijden, dan zou ik daar heel serieus naar kijken voordat je discriminatie (wat het overigens niet is) roept.
Je wilt toch niet dat andere weggebruikers risico lopen omdat jij zo graag je rijbewijs wilt?
Je wordt niet gediscrimineerd omdat je je afwijkingen hebt. Je wordt geweigerd omdat je niet rijvaardig bent door je afwijkingen. Groot verschil.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Discriminatie is als een bepaalde groep iets moet wat de andere groep niet hoeft.. ik baal dat ik dat formulier zo heb ingevuld...
Nu zit ik tegen dr muur
Zo kom je dus onder een monopoliebedrijf uit..quote:Het is heel overzichtelijk. Om te beginnen moet je minstens 650.000 euro storten in het nationale ontwikkelingsfonds, dat is opgezet door de regering. Dan moet je ook 150.000 euro aan staatsobligaties kopen én een huis aanschaffen dat minstens 350.000 euro kost (of iets huren voor 16.000 euro per jaar, dat mag ook).
Alles bij elkaar is dat dus zeker meer dan een miljoen, maar dan heb je ook wat, als individu met een ultrahoge nettowaarde: een paspoort van Malta. En dus van de Europese Unie. Hiermee mag je vrij reizen in alle 28 landen van de EU en kun je zonder visum reizen naar 182 andere landen, waaronder de Verenigde Staten en Canada. En helemaal legaal!
Je moet helemaal niets als dat de veiligheid in gevaar kan brengen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik stond links dus ik moest links uitkomen, maar ik moest uiteindelijk naar rechts.
Tot hier gelezen (en ga straks weer verder lezen).quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoi. Ik ben bezig met rijlessen en ondanks dat dit niet zo snel gaat zoals ik hoop, gaat het stap voor stap vooruit..
Ik heb ook een diagnose, pddnos en adhd. Toen ik een half jaar geleden een gezondsheidverklaring had, heb ik hem zo eerlijk mogelijk ingevuld. Ik heb dus ‘ja’ ingevuld bij deze vragen.
En wat is de andere optie?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu is het dus zo dat ze mij de keuze heeft gegeven; ik mag nog één keer rijtest doen, hetzij in een automaat of een schakel. Mocht die mislukken is het einde oefening en mag ik nooit een rijbewijs.
Ik snap alleen niet waarom ze zo'n absolute deadline stellen. Rij-examens mag je toch ook doen tot je een ons weegt? Waarom heeft deze persoon hier nog maar één kans en is het daarna voorgoed afgelopen? Slaat nergens op. Stel dan een termijn dat hij het vijf jaar later nog eens mag proberen ofzo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:57 schreef el-blanchito het volgende:
Absoluut geen sprake van discriminatie; je wordt immer getest op rijvaardigheid en blijkt daar niet goed op te scoren. Logisch gevolg daarvan is dus dat je niet/nooit je rijbewijs haalt.
Zie het als iemand die graag buschauffeur wil worden maar blind is. Het is niet zo dat hij geen buschauffeur mág worden omdat hij blind is, maar omdat hij zeer wss niet goed kan rijden.
En ik hoop dat je het met me eens bent, maar als een deskundige de blinde buschauffeur (of jou) afkeurt, dan is dat beter voor de algehele veiligheid.
Er zijn legio mogelijkheden om van A naar B te gaan, dus een ramp is het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
en ik baal ervan dat iemand die mij of mijn verleden niet krnt wel even mijn toekomst bepaald.
Dat is wel krom ja. En dat ze lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze zo'n absolute deadline stellen. Rij-examens mag je toch ook doen tot je een ons weegt? Waarom heeft deze persoon hier nog maar één kans en is het daarna voorgoed afgelopen? Slaat nergens op. Stel dan een termijn dat hij het vijf jaar later nog eens mag proberen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |