Ja, best prima. En hoe ist met u?quote:
Ja, dat vind ik wel aan de prijs voor een gebruikt bed van bijna 2 jaar oudquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, 419 euro nieuwprijs. Januari 2018 gekocht en alle bonnen nog aanwezig.
Dat magquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel aan de prijs voor een gebruikt bed van bijna 2 jaar oud.
Al is 125 bieden bij een vraagprijs van 250 wel achterlijk, daar niet van.
Ook goed hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, best prima. En hoe ist met u?
Arme jijquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ook goed hoorwel ietwat moe, vakantie weer voorbij en vannacht gewerkt maar moest nu naar mondhygiënist en tandarts dus kon niet langer blijven liggen helaas.
Ja dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag. Je moet natuurlijk ook wel een beetje hoog inzetten, anders krijg je er inderdaad heel weinig voor
.
Jij stelt de juiste vragen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:21 schreef rival het volgende:
Kan je er wel makkelijk iemand aan vastbinden?
IJsland, 2 weken totaal. Eerst week de ringroad rond daarna nog het Iceland Airwaves festival in Reykjavik.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Arme jij
waar ben je op vakantie geweest?
Nee, waarom denk je dat ik dit bed niet meeneem?quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:21 schreef rival het volgende:
Kan je er wel makkelijk iemand aan vastbinden?
Mijn wat?quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:32 schreef Ang3l het volgende:
"Reeed me. Breng me weg van deze weeeereld. laten de mensen maar praten over miiiiiijn".
Waarom heb ik dit ineens in mijn hoofd?!
Nicequote:Op vrijdag 15 november 2019 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
IJsland, 2 weken totaal. Eerst week de ringroad rond daarna nog het Iceland Airwaves festival in Reykjavik.
hier ga ik echt niet op klikkenquote:
In sommige delen van Nederland zeggen ze mijn ipv mij. Heel apart.quote:
No way dat iemand mijn matrassen krijgtquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn bed ook verkopen. Incl matras. Zal mij benieuwen of iemand m wil.
Is sommige delen zeggen ze “het raam los doen”.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In sommige delen van Nederland zeggen ze mijn ipv mij. Heel apart.
Matras moet weg. Als iemand m wil hebben, graag. Scheelt mij rondje stortquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
No way dat iemand mijn matrassen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |