Lekker maat. @Tjacka was mij voor met de link helaas.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NU Onrecht aan het kijken.
@:wereldgozer
Wat een aflevering.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. @:Tjacka was mij voor met de link helaas.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. @:Tjacka was mij voor met de link helaas.
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een aflevering.
Ook weer geen fuck opgelost.
LIMBURGED
Wel blij dat het ondertiteld werd. Verstond er geen zak van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?Ja, maar met kleingeld. Geen idee wat ik er nog op heb staan. 300 piek ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar met kleingeld. Geen idee wat ik er nog op heb staan. 300 piek ofzo.
Ik vond het een TOPshowquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onrechtgoden
Limburg tokkiegarantie
Net even gekeken. Heb 40k VET staan. Zat dus wel aardig in de buurt met mijn schatting.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok
Snel wat investeren voordat ze straks op 10 cent staan.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?Net verkocht, even wachten op het dipje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net verkocht, even wachten op het dipje.Dan stop ik met werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het vriendquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kom ik te weinig op fok, 90% van de mentions gaat over Ed Baars.
Hij zet wel goed tempo achter zijn uploads die Ed, hij is lekker bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |