Je hebt toch wel eens 2 volle postzakken gezien ??quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien vriend.
En eraan geliktquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens 2 volle postzakken gezien ??
Dankjewelquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil je complimenteren met jouw mooie signature.
Kampersquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga waarschijnlijk morgen ook dood trouwens.
Ik ben uitgenodigd voor een feest op het kamp.
Liep vorige keer ook helemaal uit de hand met die gasten
Vergeet ook niet de vier kinderen bij drie andere moeders die ze al hebben.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat vrouwen zich laten bezwangeren door hersenloze negers waarvan je weet dat ze toch vreemd gaan.
Zal ik later vanavond eens doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Solotovski het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Boys gaan we allemaal wel even stemmen
Ja sowieso. Ben nog even aan het denkenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal ik later vanavond eens doen.
Jij ook he!
Dat kan nooit lang durenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja sowieso. Ben nog even aan het denken
alleen als ik tijd hebquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Solotovski het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Boys gaan we allemaal wel even stemmen
Ik denk dat ik jou daar ook voor ga nomineren hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:20 schreef Catkiller het volgende:
Je bent zelf een zuiger mini @:Mortaxx
Denk dat ze figuurlijke zuigers bedoelen bij die verkiezingen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
Simone is bij mij de grootste zuiger
Volgens mij zuigt die erg weinig juistquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
Simone is bij mij de grootste zuiger
Leeft die nog?quote:Beste/leukste crewlid op heel FOK!:: Drebin
Jaquote:
Blij dat 'ie het goed schijnt te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
In mijn kelder.
Waar ik hem iedere avond helemaal uit mekander trek en mijn lusten volledig op hem bot vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |