Over boeken van zijn eigen uitgever is Derksen anders lovend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:30 schreef Regilio_ het volgende:
Vanavond om 20.30 vloeken en tieren met Johan over het boek over Johan. Auke, bedankt.
lijkt me moeilijk hoor met al die groupies overal je heen gaatquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:06 schreef Hexagon het volgende:
Maar dat ie vreemd ging had ik eigenlijk niet verwacht. Dacht echt dat het een brave onder de plak zittende burgerlul was buiten het stadion en de tv studio.
Ja maar niet iedereen is er gevoelig voor. Het moet in je aard zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me moeilijk hoor met al die groupies overal je heen gaat
Als het inderdaad zo gegaan is, dan wel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:19 schreef Hexagon het volgende:
Maar Kok twijfelde er blijkbaar ook ineens over
Dan is het denk ik zo gegaan. [...]
Wel een ontzettende faal
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen is er gevoelig voor. Het moet in je aard zitten.
Ik zou het wel grappig vinden als Maarten Spanjer 1 van die bronnen is. Die nam Matthijs van Nieuwkerk een keer goed in de maling door te vertellen dat Cruijff DWDD goed vond. Matthijs heeft dat jarenlang geloofd maar het was een lulverhaalquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:19 schreef Hexagon het volgende:
Dan is het denk ik zo gegaan. Kok heeft met een of andere iemand gesproken die nog een rekening met JC te vereffenen had. Die wekt de suggestie. Vervolgens denkt Kok daarmee goud in handen te hebben. Hij vraagt nog wat lui of dat zo is. Twee ervan bevestigen het (omdat ze ook nog wat rancune hebben).En voor het gemak legt hij het niet voor aan de JC foundation met als smoes dat die toch niet wilden meewerken. En daarmee denkt Kok zijn onthulling te hebben die zijn boek onder de aandacht moet brengen.
Wel een ontzettende faal
Daar heb je een terecht punt iddquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die bronnen zijn natuurlijk de belangrijkste vraag. Aangezien JC nogal wat vijanden in zijn leven heeft gemaakt.
In 1978 mocht hij van zijn vrouw Danny niet naar het WK in Argentinië vanwege zijn potentieel vreemd-gaan-gedrag.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:06 schreef Hexagon het volgende:
Maar dat ie vreemd ging had ik eigenlijk niet verwacht. Dacht echt dat het een brave onder de plak zittende burgerlul was buiten het stadion en de tv studio.
Auke Kok had het bij DWDD over drie bronnen, onafhankelijk van elkaar, die er dicht opzaten en Cruijff een warm hart toe dragen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:19 schreef Hexagon het volgende:
Dan is het denk ik zo gegaan. Kok heeft met een of andere iemand gesproken die nog een rekening met JC te vereffenen had. Die wekt de suggestie. Vervolgens denkt Kok daarmee goud in handen te hebben. Hij vraagt nog wat lui of dat zo is. Twee ervan bevestigen het (omdat ze ook nog wat rancune hebben).En voor het gemak legt hij het niet voor aan de JC foundation met als smoes dat die toch niet wilden meewerken. En daarmee denkt Kok zijn onthulling te hebben die zijn boek onder de aandacht moet brengen.
Wel een ontzettende faal
Bijzonder wel hoe je niet-vreemdgaan als iets negatiefs ziet..quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:06 schreef Hexagon het volgende:
Als je de Cruyff Foundation ziet als een binnenschil, dan denk ik dat de ontvangsten en uitgaven daarvan wel redelijk zijn gecontroleerd en verantwoord.quote:Op zondag 17 november 2019 08:38 schreef theunderdog het volgende:
Maar is er nu bewijs gekomen dat Kok ongelijk had dan? nee toch?
Dat niet zozeer. Maar ik had bij Cruijff echt het andere uiterste verwachtquote:Op zondag 17 november 2019 08:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder wel hoe je niet-vreemdgaan als iets negatiefs ziet..
Toch behoorlijk vreemd als je met je eigen goede doel en Terres des Hommes een deal maakt, waarbij je jezelf ook nog eens structureel grote bedragen laat toekomen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:04 schreef borisz het volgende:
Johan promootte de loterijen niet gratis. Das logisch
https://www.volkskrant.nl(...)-loterijen~b507b4b0/
Johan werd betaald, alleen niet via de Foundation.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |