Als je de video nou bekijkt dan zul je zien!quote:
Nu heb je het 3 keer geroepen.. wat is je probleem? De rest van het artikel niet willen zien?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je de video nou bekijkt dan zul je zien!
Maar misschien is dat te confronterend!
Nog steeds toch?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zo zonde. Ooit een trotse cultuur.
Maar in dat artikel staat toch gewoon om wat voor soort mensen het gaat?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:53 schreef Bocaj het volgende:
Nog een bron:
https://www.bbc.com/news/world-europe-50339977
Bekijk vooral de video op de site!
Ik ken een aantal Zweden en die hoor ik alleen maar klagen hoe kut het daar nu is.quote:
Oh, dan zouden ze beter in de Nederlandse cultuur passen idd.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal Zweden en die hoor ik alleen maar klagen hoe kut het daar nu is.
Grappig.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh, dan zouden ze beter in de Nederlandse cultuur passen idd.
Nee ff serieus idd, zweedse gehaktballen, de hoeksteen van de zweedse samenleving, zijn toch gewoon nog verkrijgbaar? of worden deze ook steeds vaker opgeblazen?quote:
Zie jij hier blonde zweden?quote:Op donderdag 14 november 2019 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
Zweden waren altijd zo vredelievend. Ben benieuwd wat er afgelopen 30 jaar veranderd is
Nou. Alles onder controle.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zie jij hier blonde zweden?
Is net Marokko. @ 2;40 nog even allah akbar langs.
Nee onze oerouders waren ooit eencellige wezentjes.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Jouw oerouders komen ook uit afrika.. als je zo ver wil doordrammen over waar je vandaan komt.. Bandidos zitten al sinds jaar en dag daar..
Ja, migranten!quote:Op donderdag 14 november 2019 21:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar in dat artikel staat toch gewoon om wat voor soort mensen het gaat?
Ja, maar dat mogen ze in Zweden toch niet hardop zeggen. Wel zielig voor die mensen.quote:
Opkomst van het internet?quote:Op donderdag 14 november 2019 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
Zweden waren altijd zo vredelievend. Ben benieuwd wat er afgelopen 30 jaar veranderd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |