Hmm dan streep ik die ook maar van het lijstje potentieel wenselijk. Vind dat vooral van codeine echt heel vervelend... als ik 6 weken benauwd ben met nachtelijke blafhoest... doe ik echt wel wat voor een doosje codeine.. maar mag niet meer van de huisarts sinds mn astma-labeltje. Om precies die reden. Niet dat ik OOIT in mn hele leven een astma-aanval had.. maar goed. Vervelende is dat ik nog niks heb gevonden dat zo goed werkt als codeine. Tabletje in de laagste dosering verzorgt toch minimaal een halve en vaak zelfs een hele nacht slaap.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:08 schreef FranticDJ het volgende: [..] Brr, wist niet dat er in Voltaren ook diclo zat.. Diclo triggert astma aanvallen. Ik ga er dus heel heel slecht op
![]()
Hier waren de 2 pcm's erg fijn .. meteen een stuk meer ontspannen.. zo meteen weer 1 vermoed ikquote:Op donderdag 14 november 2019 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd steeds vaker mensen tegen die dat hebben. En niemand kan uitleggen waarom. Waarom zou je lijden als dat niet absoluut noodzakelijk is
Hopelijk geeft t blauw niet afquote:
Dat had ik even gemist!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog een keer voor de blauwe @:Lonaa![]()
![]()
![]()
Gewoon pakken dan, of gaat dat alleen op recept? Ik kan ook diclo krijgen als ik wil.. Maar na een 'testje' met m'n knie weet ik dat ik er heel slecht op ga, dus heb ik 't laten aanmerken bij de apotheek dat ik 't niet meer krijg.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm dan streep ik die ook maar van het lijstje potentieel wenselijk. Vind dat vooral van codeine echt heel vervelend... als ik 6 weken benauwd ben met nachtelijke blafhoest... doe ik echt wel wat voor een doosje codeine.. maar mag niet meer van de huisarts sinds mn astma-labeltje. Om precies die reden. Niet dat ik OOIT in mn hele leven een astma-aanval had.. maar goed. Vervelende is dat ik nog niks heb gevonden dat zo goed werkt als codeine. Tabletje in de laagste dosering verzorgt toch minimaal een halve en vaak zelfs een hele nacht slaap.
En waar pak ik dat dan?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon pakken dan, of gaat dat alleen op recept? Ik kan ook diclo krijgen als ik wil.. Maar na een 'testje' met m'n knie weet ik dat ik er heel slecht op ga, dus heb ik 't laten aanmerken bij de apotheek dat ik 't niet meer krijg.
Ah, alleen op recept dus.. dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 november 2019 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En waar pak ik dat dan?
Nou ken ik iemand dje weleens een doosje doorschuift.. maar degene is gelukkig niet zo vaak ziek
En het wordt maar mondjesmaat voorgeschreven omdat het een -ine is.
Vroegah kon je het bij de drogist kopen.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, alleen op recept dus.. dat wist ik niet
Nog meer blauw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |