Plus je premie.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in principe betaal je niet meer dan 385 euro.
Ik zeg niet dat het een goed systeem is. Maar dit is de gedachte erachter.
Ik snap je punt. Maar de zorg in Nederland is ook niet misselijkquote:Op donderdag 14 november 2019 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Plus je premie.
En die is niet misselijk.
En jij maar checkenquote:Op donderdag 14 november 2019 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. MIsschien is de site kapot?
ja zeer goed maar op dit tempo niet meer voor iedereen toegankelijk.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar de zorg in Nederland is ook niet misselijk
Nee, klopt.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Plus je premie.
En die is niet misselijk.
Dat is de andere kant. In Hongarije betaalde ik 30 euro per maand. Maar leken ziekenhuizen op abbatoirs, vol met tweedehands troep uit Duitsland.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar de zorg in Nederland is ook niet misselijk
Ja das ook zo. Ons niveau is echt hoog maar het kan niet zo zijn dat het omdat het zo hoog is ontoegankelijk wordt voor velen.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is de andere kant. In Hongarije betaalde ik 30 euro per maand. Maar leken ziekenhuizen op abbatoirs, vol met tweedehands troep uit Duitsland.
Dan zou je toch denken dat er ergens wel wat ruimte is om die premies naar beneden te krijgen. Best een klap geld op jaarbasis.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik als slecht verdienende sloeber 'moet' 90 euro in de maand krijgen. Anders zou ik theoretisch geen toegang hebben tot de zorg. Das absurd toch?
Ja als je daar over nadenkt klopt dat niet toch? Het is nu voor het eerst dat ik het elke maand krijg. Voorheen vroeg ik het achteraf terug en dan was dat een leuk extratjequote:Op donderdag 14 november 2019 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat er ergens wel wat ruimte is om die premies naar beneden te krijgen. Best een klap geld op jaarbasis.
Ja das helemaal zuur als je het ineens terug moet betalenquote:Op donderdag 14 november 2019 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die geldstromen in de zorg bezorgen me al hoofdpijn als ik er alleen maar bij nadenk.
Goeie heads up wel, even mijn zorgtoeslag stopzetten voor 2020. Krijg ik het liever in één klap als ik er wel recht op bleek te hebben in plaats van dat ik terug moet gaan betalen.
Ik heb er mijn ooglaseren deels van betaald, dat was wel de druppel om er toch voor te gaan, zeg maar.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je daar over nadenkt klopt dat niet toch? Het is nu voor het eerst dat ik het elke maand krijg. Voorheen vroeg ik het achteraf terug en dan was dat een leuk extratje![]()
Maar het klopt niet.
Nou ja, ik ging toen samenwonen, dus stopgezet. Nu bleek dat voor m'n inkomen geen verschil te maken (geen partners in de ogen van de Belastingdienst), dus ik ging er eigenlijk van uit dat dat dikke pech was. En toen ving ik ergens op dat je dat idd tot een bepaalde tijd alsnog kan terugvragen.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das helemaal zuur als je het ineens terug moet betalen![]()
Daarom vroeg ik het altijd pas het jaar daarna terug als inkomen bekend was.
Als je het nu niet perse nodigt hebt is het straks een bonus:Pquote:Op donderdag 14 november 2019 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging toen samenwonen, dus stopgezet. Nu bleek dat voor m'n inkomen geen verschil te maken (geen partners in de ogen van de Belastingdienst), dus ik ging er eigenlijk van uit dat dat dikke pech was. En toen ving ik ergens op dat je dat idd tot een bepaalde tijd alsnog kan terugvragen.
En ik verwacht volgend jaar een hoger inkomen/bonussen, dus mja. Dan maar even stop.
Ik denk dat het voor die mensen dan verstandig is om hun eigen risico gespreid te betalen. Is bijna overal mogelijk. Wat je niet verbruikt krijg je eind van het jaar teruggestort. En dat kan je weer investeren in het volgende jaar. Mocht je het ooit nodig hebben dan hik je dus niet ineens direct tegen 400 euro aan.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeer goed maar op dit tempo niet meer voor iedereen toegankelijk.
Hier in de stad twee ziekenhuizen. De ene staan nog veldbedden uit de eerste wereldoorlog in volgens mij. Schimmel op de muren. Enkel glas. Meh.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is de andere kant. In Hongarije betaalde ik 30 euro per maand. Maar leken ziekenhuizen op abbatoirs, vol met tweedehands troep uit Duitsland.
Privatisering maakt de zorg goedkoper!!!!1!1!!!1!!quote:Op donderdag 14 november 2019 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Principieel vind ik het niet kunnen dat zorgverzekeringen nu belegd zijn bij commerciële partijen. Ik werk zelf bij een bedrijf dat daar jaarlijks een klap geld mee verdient. Dat geld kan beter besteed worden
Voor die mensen is het al zo krap dat het met moeite lukt om dat zelfs gespreid te betalen.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor die mensen dan verstandig is om hun eigen risico gespreid te betalen. Is bijna overal mogelijk. Wat je niet verbruikt krijg je eind van het jaar teruggestort. En dat kan je weer investeren in het volgende jaar. Mocht je het ooit nodig hebben dan hik je dus niet ineens direct tegen 400 euro aan.
Moet je in Bulgarije artsen ook steekpenningen toestoppen voor een goede behandeling?quote:Op donderdag 14 november 2019 13:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hier in de stad twee ziekenhuizen. De ene staan nog veldbedden uit de eerste wereldoorlog in volgens mij. Schimmel op de muren. Enkel glas. Meh.
Nee hoor. Gewoon naar een privéziekenhuis gaanquote:Op donderdag 14 november 2019 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je in Bulgarije artsen ook steekpenningen toestoppen voor een goede behandeling?
Ik weet het niet hoor. Ken de armoede van hier en als ik dan zie wat in Nederland als armoede wordt gezien dan denk ik af en toe wel van 'tsja'.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor die mensen is het al zo krap dat het met moeite lukt om dat zelfs gespreid te betalen.
Das ook wel zo maar mensen die naar de voedselbank moeten bv zie ik wel als arm.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ken de armoede van hier en als ik dan zie wat in Nederland als armoede wordt gezien dan denk ik af en toe wel van 'tsja'.
Is ook wel zo. Maar volgens mij moet iedereen in Nederland, arm of niet, wel een euro per dag opzij kunnen houden. Denk dat veel mensen zonder het door te hebben veel geld uit geven aan dingen die eigenlijk niet eens strikt noodzakelijk zijn.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook wel zo maar mensen die naar de voedselbank moeten bv zie ik wel als arm.
Ja zoiets had ik voor serieuze dingen ook van mijn werkgever. Die kliniek zat naast ons in hetzelfde pand. Voor wat andere dingen wel bij reguliere artsen geweest, maar weinig positieve ervaringen.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon naar een privéziekenhuis gaan
Heb mezelf een prima zorgverzekering aangemeten. Moest paar jaar terug een MRI-scan laten maken maar dat is dus in Sofia. 3 uur heen en 3 uur terug. Dag nadien zou ik weer terug moeten gaan. Maar was allemaal geen probleem. Ze hebben ook een hotel dat qua eten all-inclusive is en een spa heeft. Daar mocht ik wel verblijven
Nee eigenlijk geen last van gehad. Ook niet van gehoord eigenlijk. Bij de huisarts betaal je 1 euro en dat is het. Ken zelf wel een vriendelijke, die schrijft me ongeveer alles voor wat ik wilquote:Op donderdag 14 november 2019 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik voor serieuze dingen ook van mijn werkgever. Die kliniek zat naast ons in hetzelfde pand. Voor wat andere dingen wel bij reguliere artsen geweest, maar weinig positieve ervaringen.
Dit is wel zo voor velen, maar er blijft een groep over die écht vastzit. En dat is in een land als Nederland gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Maar volgens mij moet iedereen in Nederland, arm of niet, wel een euro per dag opzij kunnen houden. Denk dat veel mensen zonder het door te hebben veel geld uit geven aan dingen die eigenlijk niet eens strikt noodzakelijk zijn.
Dit ja.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Het is natuurlijk ook met wat je het vergelijkt. Uiteraard is Nederland een rijk land en zijn de armen rijker dan vele armen in andere landen. Maar in verhouding tot het niveau van de welvaart kun je het dus gewoon als armoede zien.
And from the safest places...quote:Op donderdag 14 november 2019 13:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ken de armoede van hier en als ik dan zie wat in Nederland als armoede wordt gezien dan denk ik af en toe wel van 'tsja'.
Ik kom in huizen waar niet eens stromend water is. Heb zelf door oplichting en al een jaar zonder inkomen gezeten en aan alle kanten moeten lenen om uberhaupt eten te kunnen kopen. Niet nodig om je Engels hier te etaleren jongeman.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
And from the safest places...
Come the bravest words....
Nee, dan zouden de prijzen dalen en/of inkomens stijgen.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:18 schreef bitterbal het volgende:
En dat wij met ons systeem vele mensen in leven houden door allerlei subsidies die zichzelf anders niet hadden kunnen redden. Als die subsidies weg zouden vallen zouden we dezelfde situatie hebben als de ergste sloppenwijken in Afrika ofzo.
Ja dat zie je ook in landen waar die subsidies allemaal niet bestaan?quote:Op donderdag 14 november 2019 13:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee, dan zouden de prijzen dalen en/of inkomens stijgen.
eensquote:Op donderdag 14 november 2019 13:29 schreef Pumpalov het volgende:
Woningcorporaties lachen zich de ballen uit de broek
Jij denkt dat men in bijvoorbeeld Bulgarije subsidies krijgt?quote:Op donderdag 14 november 2019 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zie je ook in landen waar die subsidies allemaal niet bestaan?
Ja en wat zei je net over de armoede daar?quote:Op donderdag 14 november 2019 13:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jij denkt dat men in bijvoorbeeld Bulgarije subsidies krijgt?Ben je mal. Sociale huur bestaat niet eens
Dat is met name in de verloren generatie. De ouderen, die toevallig onder het ultieme subsidieregime vielen. Het communisme.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en wat zei je net over de armoede daar?
Geloof best dat er hier een groep zal zijn die een manier zal vinden om zichzelf te redden. Maar denk dat een heel groot gedeelte van de mensen die nu op subsidies overleeft het niet gaat redden.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat is met name in de verloren generatie. De ouderen, die toevallig onder het ultieme subsidieregime geleefd hebben. Het communisme.
Oke en de zigeuners maar die kiezen er zelf voor
Tsja, de mens en eerlijk. Die combinatie hoef je sowieso van je leven niet te verwachten.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Jammer dat er zoveel misbruik van die subsidies gemaakt wordt ook.
Zo ook een hoop geld schelen als mensen daar eerlijk in zouden zijn.
Nee denk dat dat een druppel is op de plaat :pquote:Op donderdag 14 november 2019 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso denk ik, als ik heel eerlijk ben, dat het grote probleem 'm niet zit in de onterechte uitkeringstrekkers.
quote:Op donderdag 14 november 2019 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Volgend jaar stijgen de huizenprijzen nog steeds
beetje jammer ja.quote:
Behalve als je die van jou verkopen wilquote:Op donderdag 14 november 2019 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Volgend jaar stijgen de huizenprijzen nog steeds
Mja begin er nu wel over na te denken maar doe het liever niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Behalve als je die van jou verkopen wil
Je wil nog groter wonen?quote:Op donderdag 14 november 2019 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja begin er nu wel over na te denken maar doe het liever niet.
ik wil wel groter.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoef niet groter maar geen bovenburen meer.
Zijn die veel beschikbaar in jouw omgeving?quote:Op donderdag 14 november 2019 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel groter.
ofja, het huis hoeft niet groter, maar ik wil een garage hebben.
nee, op dit moment niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn die veel beschikbaar in jouw omgeving?
Hier staan wel genoeg huizen te koop met mijn wensen. Maar iets te prijzig. Had laatst 1 perfecte gezien, niet te duur ook maar die was dan ook 1 dag verkochtquote:Op donderdag 14 november 2019 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, op dit moment niet.
en voor een normale prijs al helemaal niet.
ik heb mijn huidige huis 5 jaar geleden gekocht. Toen was het aanbod al beperkt. Nu is het aanbod nog minder geworden en de huizen die aangeboden worden zijn ook allemaal duurderquote:Op donderdag 14 november 2019 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier staan wel genoeg huizen te koop met mijn wensen. Maar iets te prijzig. Had laatst 1 perfecte gezien, niet te duur ook maar die was dan ook 1 dag verkocht
Dat is dan wel weer iets positiefs uit deze situatiequote:Op donderdag 14 november 2019 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in het ziekenhuis kennissen van mijn ouders gesproken die ik al 20 jaar niet heb gezien. Was leuk
Ja weet het rooster nog niet voor volgende week. Misschien maandag ook wel vrij :pquote:Op donderdag 14 november 2019 16:09 schreef Karzai het volgende:
lekker is dat he, ik ben elke woensdag vrij en het weekend
Heerlijk!
Gewoon 2 om 2
Genotquote:
Maar je bent altijd op FOK? :pquote:Op donderdag 14 november 2019 16:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Genot
Ik ben eigenlijk nooit vrij, behalve op feestdagenEn misschien een weekje in de zomer ofzo.
Tante Karzão?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:58 schreef Karzai het volgende:
Weer een bakje eten gehaald bij moeders dat schuif ik zo de magnetron in
En een potje walnoten gekregen uit de tuin van mijn tante uit Portugal
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer iets positiefs uit deze situatie
Heb wel tamelijk veel vrijheid in mijn werkzaamheden dus mag eventueel ook vanuit het cafe. Of op het terras. Of het strand. Als er maar internet isquote:Op donderdag 14 november 2019 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je bent altijd op FOK? :p
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:23 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb wel tamelijk veel vrijheid in mijn werkzaamheden dus mag eventueel ook vanuit het cafe. Of op het terras. Of het strand. Als er maar internet is
Vooralsnog nergensquote:Op donderdag 14 november 2019 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren?
Jammer. Ik denk wel eens na over het kopen van een campertje en door Europa trekken. Maar dan moet ik wel eerst een remote baantje vindenquote:
Tof!quote:Op donderdag 14 november 2019 16:25 schreef Pumpalov het volgende:
Bierkelder aan het decoreren
Maar mag ook koffie worden gedronken
[ afbeelding ]
Ja, maar meer permanent.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:30 schreef Karzai het volgende:
campertje kan je huren, neem je drie weken vakantie. beetje rondtouren
Kans zal vanzelf wel komenquote:Op donderdag 14 november 2019 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk wel eens na over het kopen van een campertje en door Europa trekken. Maar dan moet ik wel eerst een remote baantje vinden
Ik zal het ook eerst uit moeten proberen. De vrijheid spreekt me aan en ik heb weinig luxe nodig. Maar het heeft zo z’n beperkingenquote:Op donderdag 14 november 2019 16:33 schreef Karzai het volgende:
ja kan ook, maar dat lijkt me niks, in een camper wonen
Zou een saaie boel worden danquote:Op donderdag 14 november 2019 16:37 schreef Pumpalov het volgende:
Wij zijn inmiddels één van de weinige niet-mods
daarom, huur er eerst een voor een week of twee-drie, dan weet je of je het leuk vindtquote:Op donderdag 14 november 2019 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het ook eerst uit moeten proberen. De vrijheid spreekt me aan en ik heb weinig luxe nodig. Maar het heeft zo z’n beperkingen
Is je moeder nog steeds stabiel?quote:
Beetje stealth kamperen om de kosten te drukkenquote:Op donderdag 14 november 2019 16:40 schreef Karzai het volgende:
Je mag ook niet overal zomaar wild camperen, dus dan moet je op een camping staan
Kost handenvol geld
Ja, maar het wil nog niet echt beter gaan. Haar lichaam laat haar een beetje in de steek. Vandaag weer koorts en een ontstekingquote:Op donderdag 14 november 2019 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is je moeder nog steeds stabiel?
Ik heb mijn oude jas weer terugquote:Op donderdag 14 november 2019 16:43 schreef Karzai het volgende:
Muckjens je bent blauw![]()
waar ben je mod van geworden?
Ah jammer.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar het wil nog niet echt beter gaan. Haar lichaam laat haar een beetje in de steek. Vandaag weer koorts en een ontsteking
Sterkte Budaquote:Op donderdag 14 november 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar het wil nog niet echt beter gaan. Haar lichaam laat haar een beetje in de steek. Vandaag weer koorts en een ontsteking
Been there, done that, een topic compleet geslooptquote:Op donderdag 14 november 2019 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muck is mod, als dat maar goed gaat....
Ga je mij nu zeker ff aanpakken en op mijn poef zetten...quote:Op donderdag 14 november 2019 17:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Been there, done that, een topic compleet gesloopt
Sterkte man!quote:Op donderdag 14 november 2019 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leven tussen hoop en vrees.
[..]
Dankjewel mazuru!
Even je notes lezen, momentjequote:Op donderdag 14 november 2019 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je mij nu zeker ff aanpakken en op mijn poef zetten...
Dat vind je stiekem wel opwindend zeker?quote:Op donderdag 14 november 2019 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je mij nu zeker ff aanpakken en op mijn poef zetten...
Sterkte met je moeder..quote:Op donderdag 14 november 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De jas van Mario zeker..die is hem namelijk kwijt.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude jas weer terug![]()
CUL
Ik post ook steeds door het slotjequote:Op donderdag 14 november 2019 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Dat worden weer topics van 300+ posts
Ja, en het is nou niet dat hier zoveel onruststokers zittenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het een Mod SC aan het worden is
quote:Op donderdag 14 november 2019 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Dat worden weer topics van 300+ posts
Er zijn al veeeeeeel ksc'ers crew geweest johquote:Op donderdag 14 november 2019 18:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het een Mod SC aan het worden is
Wie allemaal?quote:Op donderdag 14 november 2019 18:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn al veeeeeeel ksc'ers crew geweest joh
Terwijl je volgens mij mod was, toen ik hier nog niet kwam. Maar het werd vaak genoemd en stond volgens mij in het KSC-Alfabetquote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://fokcrew.nl/user/57068
Zie hier mijn crew-geschiedenis. Dus niet alleen mod geweest..
Nope, had me jaren terug wel leuk geleken, nu niet meer zoquote:Op donderdag 14 november 2019 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je geen leuk subforum op het oog?
Een personeelsgat om te vullen?quote:
Hue hue trekken :Squote:Op donderdag 14 november 2019 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar het ‘trekt’ je wel?
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zie je jou niet staan dan iig.
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Buda, heb jij die foto van Koen in Rotterdam weleens gezien al?
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]nee. Maar wel andere foto’s van Koen
RIP Rabbitquote:Op donderdag 14 november 2019 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog naar huis fietsen maar heb geen zin om door de kou heen te fietsen.
Koenmansquote:
Was je toen al zwanger? Of was dat met de kippeklauwen?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Koenmans![]()
Lang geleden dat die foto genomen is
Goedenavond! Ik weet niet, maar die stoofpot klinkt nu al lekkerquote:Op donderdag 14 november 2019 19:25 schreef Molo het volgende:
Ik sta wijn te lurken tijdens andere fles wijn inkoken voor stoofpot voor 13 man
En die komt hard aan, want moe![]()
Tevens goedenavond
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 14 november 2019 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was je toen al zwanger? Of was dat met de kippeklauwen?
https://www.bbcgoodfood.com/recipes/beef-ragoutquote:Op donderdag 14 november 2019 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedenavond! Ik weet niet, maar die stoofpot klinkt nu al lekker
Plaatje is er 4 jaar geleden opgezet al.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik niet meer![]()
Ik denk dat dat ook nog voor mijn zwangerschap was eigenlijk
Dan voor of tijdens zwangerschapquote:Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Plaatje is er 4 jaar geleden opgezet al.
Beetje als deze? https://www.smulweb.nl/bl(...)-beneveld-verhaaltjequote:Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.bbcgoodfood.com/recipes/beef-ragout
Dit, keer twee
Past alleen niet in mijn slowcooker, dus even in de pan indampen
Maar de damp bevatook alcohol bedenk ik me nu
En glas ernaast
Gaat hard
Vwel lekker jA!
Ah, ja, deze heb ik een poos geleden ook gemaakt. Was lekkerquote:Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.bbcgoodfood.com/recipes/beef-ragout
Dit, keer twee
Past alleen niet in mijn slowcooker, dus even in de pan indampen
Maar de damp bevatook alcohol bedenk ik me nu
En glas ernaast
Gaat hard
Vwel lekker jA!
Met de kippeklauwen deed je geen alcohol in ieder gevalquote:
Dit was volgensmij die keer met LDG nog erbij.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met de kippeklauwen deed je geen alcohol in ieder geval
Klopt was laatste keer dat ik die zagquote:Op donderdag 14 november 2019 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit was volgensmij die keer met LDG nog erbij.
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje als deze? https://www.smulweb.nl/bl(...)-beneveld-verhaaltje
Ja echt hčquote:Op donderdag 14 november 2019 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, ja, deze heb ik een poos geleden ook gemaakt. Was lekker
Wel vaker niet hoorquote:Op donderdag 14 november 2019 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met de kippeklauwen deed je geen alcohol in ieder geval
Gezellig, met vrienden weg, toch?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt hč![]()
Tijdje terug voor ons hier thuis gemaakt. Was zo lekker, dat ik voor de hele bende moest maken
Gaat morgen mee naar Limburg
Of nog ouder.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
.zo oud als de weg naar Kralingen
Wie of wat is LDG? Een user, een designer drug?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel vaker niet hoor![]()
Maar denk dat dit die keer was bij Westerpaviljoen in de buurt qua eten
Spareribs enzo. Met LDG erbij
Yes! Lekker man, echt zin inquote:Op donderdag 14 november 2019 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig, met vrienden weg, toch?
LittleDrummerGirl, FOK!usert uit Rotterdamquote:Op donderdag 14 november 2019 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie of wat is LDG? Een user, een designer drug?
Was je zat?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:58 schreef Fogel het volgende:
LDG heb ik een keer in Rotterdam ontmoet volgens mij.
Huizenhoge chick, brede lach, goeie humorquote:Op donderdag 14 november 2019 19:58 schreef Fogel het volgende:
Ja, met die post van molo erbij is het wel bijna zeker dat het R'dam moet zijn geweest
Ik was even niet zeker of het Rotterdam was. Dat het LDG was weet ik wel. Ze zat de hele tijd ergens op te trommelen met haar vingersquote:
OUD *ril*quote:Op donderdag 14 november 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Huizenhoge chick, brede lach, goeie humor![]()
Leuke moeder alleen nu verstrikt in het OUD web
Dat klinkt heel tofquote:Op donderdag 14 november 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Lekker man, echt zin in
Flessen wijn, whisky, spellen en hoop voer mee. En dan hele weekend ouwehoeren en gezelligheid samen![]()
![]()
Yep!quote:Op donderdag 14 november 2019 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
OUD *ril*
Alleen het reistopic daar is goed te doen
ABSOLUUTquote:
Wel import Rotterdam, eigenlijk Brabantsequote:Op donderdag 14 november 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
LittleDrummerGirl, FOK!usert uit Rotterdam
Was maar een ritje van een klein kwartier, maar tochquote:
Ik kan het niet meer vindenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga straks als ik achter de laptop zit even voor je kijken
Dat vind ik ook prima. Goeie provinciequote:Op donderdag 14 november 2019 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel import Rotterdam, eigenlijk Brabantse
Ik heb een paar brabo's op het werk...quote:Op donderdag 14 november 2019 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima. Goeie provincie
In geen 88,5 jaarquote:Op donderdag 14 november 2019 20:47 schreef Molo het volgende:
Ik zag dat Iron Maiden weer optreedt
Kaarten vanaf 88,50 per stuk
Ja doeiiiiiiii
Volgende keer weer
Volgende keer vragen ze 159 euro voor kaartjes.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:47 schreef Molo het volgende:
Ja doeiiiiiiii
Volgende keer weer
Ik versta het na jaren studeren met die lui en opleidingen doen daar prima gelukkigquote:Op donderdag 14 november 2019 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een paar brabo's op het werk...
Als ik ze versta zijn ze tof
Nouuuuuu, dat ook weer nietquote:
Zou kunnenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer vragen ze 159 euro voor kaartjes.
idd.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:47 schreef Molo het volgende:
Ja doeiiiiiiii
Volgende keer weer
Het hoeft niet niks te kosten maar die even normaal manquote:Op donderdag 14 november 2019 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
idd.![]()
Toen ik ze in 2006 zag, waren de kaartjes iets van 40 Euro. Ook veel geld, maar wel de helft van nu
Ik kan de meeste dialecten redelijk volgen, maar iets naar het zuiden hier in de Betuwe...quote:Op donderdag 14 november 2019 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik versta het na jaren studeren met die lui en opleidingen doen daar prima gelukkig
Dat is niet te doen neequote:Op donderdag 14 november 2019 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan de meeste dialecten redelijk volgen, maar iets naar het zuiden hier in de Betuwe...![]()
Omgeving Tiel en al die dorpjes er omheen, die mensen zijn niet te volgen
Ja. en ze zijn al op leeftijd en volgens mij financieel al lang binnen. Voor het geld hoeven ze het dus niet te doen. iig niet voor dat geld..quote:Op donderdag 14 november 2019 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Het hoeft niet niks te kosten maar die even normaal man
Het is niet alsof ze nog briljánte wereldschokkende nieuwe hits hebben of weet ik wat
Gewoon senticult
Eensquote:Op donderdag 14 november 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet te doen nee
Plus vaak mensen waar ik niks mee op heb dus prrrrrima
Ja kloptquote:Op donderdag 14 november 2019 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. en ze zijn al op leeftijd en volgens mij financieel al lang binnen. Voor het geld hoeven ze het dus niet te doen. iig niet voor dat geld..
Wellicht dat ze nog ergens bastaard kinderen hebben waar ze geld voor nodig hebbenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. en ze zijn al op leeftijd en volgens mij financieel al lang binnen. Voor het geld hoeven ze het dus niet te doen. iig niet voor dat geld..
Het management is misschien nog niet binnen genoeg, ze hebben nog ergens een badkamerkraan die niet van goud is enzo. En slechts 30 Rolls Royces...quote:
De dochter van de bassist ziet er niet onaardig uit. Heeft wel eens in het voorprogramma van Maiden gestaan.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht dat ze nog ergens bastaard kinderen hebben waar ze geld voor nodig hebben
Die ziet er inderdaad helemaal niet verkeerd uitquote:Op donderdag 14 november 2019 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De dochter van de bassist ziet er niet onaardig uit. Heeft wel eens in het voorprogramma van Maiden gestaan.
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete Maiden nummer, komt van hetzelfde album..quote:Op donderdag 14 november 2019 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Lekker man, kan ik met waanzin spelen?
Ja lekker.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete Maiden nummer, komt van hetzelfde album..
Toch wel...quote:
ja, jammer dat dat buiten de horeca soms neit zo werkt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Gister was echt een domme avond. Kennen jullie dat dat je in de horeca altijd tegen elkaar schreeuwt maar buiten werk dikke matties bent? Alsof het dan okay is om met een foute attitude je collega's aan te spreken?
Totaal niet stressbestendig ook.
Maar nog 2 dagen werken dan 3 dagen vrij
Heb ik even aangedacht :pquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:53 schreef scrupuleus het volgende:
Nee dat ken ik niet.
En ik zou ze slaan.
Waarom ?:Pquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jammer dat dat buiten de horeca soms neit zo werkt.
al kan ik dat met veel van mijn monteurs ook wel zo doen
Heb ik ook even aan gedacht maar ben maar weg gelopenquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken en zeggen dat ze hun bek moeten houden
Goedemorgen trouwens![]()
Dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik ook even aan gedacht maar ben maar weg gelopen![]()
Sta je daar voor tientje bruto te buffelen en dan kan je nog een grote bek van haar krijgen ook. Mijn broek zakte er wel even van af
ik denk dat het op de een of andere manier een band schept als je samen kutwerk doet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat je dat met je monteurs ook zo kan doen zeg je :p
Daar gaat het niet om maar dat je dan denkt om je collega;s op zon toon aan te spreken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat het op de een of andere manier een band schept als je samen kutwerk doet.
volgens mij praten we een beetje langs elkaar door. Ik dacht juist dat het iets positiefs wasquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar dat je dan denkt om je collega;s op zon toon aan te spreken.
Oh nee absoluut nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij praten we een beetje langs elkaar door. Ik dacht jusit dat het iets positefs was
tijd voor fysiek geweldquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet![]()
Waar ik nu werk hebben ze nogal de neiging dat als het druk wordt ze ineens onaardig afsnauwende trollen worden:P
oh nee, wacht.quote:
Nee nog niet. Zodra de drukte voorbij is dan zijn ze ook weer normaal.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, wacht.
heb je al eens geprobeerd rustig een kopje koffie met ze te drinken en dit gedrag te bespreken?
toch vond ik dat altijd leuk. een beetje schreeuwen en schelden door de keuken heenquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nog niet. Zodra de drukte voorbij is dan zijn ze ook weer normaal.
Het is zo zwakzinnig gedrag ook. Ga niet in de horeca werken als je die pieken in de drukte mentaal niet kan handelen![]()
Maar het is typisch hoor voor de horeca.
Wat is daar leuk aan? Begrijp het echt niet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch vond ik dat altijd leuk. een beetje schreeuwen en schelden door de keuken heen
het is een uitlaatklepquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan? Begrijp het echt niet?
Dat je samen scheldt op hoe druk het is of die rij aan bonnetjes begrijp ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een uitlaatklep
het is effectief
je moet het natuurlijk wel alleen doen samen met collega's waar je je het goed mee kunt vinden en die ook gewoon meedoen in dit gedrag. Je moet niet random collega's gaan uitschelden.
je moet ook tijdens de dienst al beginnen met drinkenquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je samen scheldt op hoe druk het is of die rij aan bonnetjes begrijp ikMaar wat je vaak ziet is dat er kampen ontstaan. Bv de keuken en de bediening en dat er maar op elkaar wordt gescholden omdat het ineens zo druk is en men in de stress schiet :p
Ik vind het gewoon echt zwakzinnig en ik vergeet het ook niet. Het is niet zo dat ik dan gezellig wat met je ga drinken als de dienst voorbij is
Zal er vandaag mee beginnen . Start om half 11 :pquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook tijdens de dienst al beginnen met drinken
dan kom ik om half 1 even een schaaltje bitterballen nuttigenquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal er vandaag mee beginnen . Start om half 11 :p
Hopelijk functioneer ik dan nogquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom ik om half 1 even een schaaltje bitterballen nuttigen
dan moet de stemming er al goed in zittenquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk functioneer ik dan nog
Om half één even twintig keer de hele kaart bestellen en kijken hoe Bitterbal en collega’s los tegen elkaar gaanquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom ik om half 1 even een schaaltje bitterballen nuttigen
Hoi, er komt zo meteen een touringcar met 56 bejaarden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om half één even twintig keer de hele kaart bestellen en kijken hoe Bitterbal en collega’s los tegen elkaar gaan
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoi, er komt zo meteen een touringcar met 56 bejaarden.
We hebben niet gereserveerd. Willen graag allemaal soep en een broodje. en zijn 3 gluten allergieën, 2 noten allergieën en we hadden graag een plaats voor een paar luiers en stoma's te kunnen wisselen.
Yeahquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Zondag staat het nieuwe seizoen van The Crown op Netflix
Hoe weet jij van mijn plannen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoi, er komt zo meteen een touringcar met 56 bejaarden.
We hebben niet gereserveerd. Willen graag allemaal soep en een broodje. en zijn 3 gluten allergieën, 2 noten allergieën en we hadden graag een plaats voor een paar luiers en stoma's te kunnen wisselen.
Jij bent het hč, met die stoma?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe weet jij van mijn plannen?
ik stalk jequote:Op vrijdag 15 november 2019 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe weet jij van mijn plannen?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om half één even twintig keer de hele kaart bestellen en kijken hoe Bitterbal en collega’s los tegen elkaar gaan
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we ons ziekmelden?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag net zoveel zin om te werken als een klomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |