quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer, Abbey eruit.![]()
Ik kan dan weer niet tegen overdreven typetje Ruth.Maar die zal er volgende week wel uitgebonjourd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was wel een mooie ventquote:Op woensdag 10 november 2021 21:01 schreef rvtm het volgende:
Als ik Bridget was, zou ik dat hele landschap vergeten en mijn rolletje volschieten met foto's van piloot Jordy 😍
Zelfs m'n vriendin die letterlijk al-tijd haar mening over het uiterlijk van andere mannen voor zich houdt begon over hemquote:
Eens, mijn aandacht ging eigenlijk voornamelijk naar het schilderij boven de bank.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
Die foto van Bridget vind ik te druk, snap het lovende commentaar niet zo.
Dat was ik heul nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:39 schreef roos94 het volgende:
Godverdomme ik ken 1 van die naaktmodellenik zie hem naar binnen lopen en denk what in the actual fuck, is de ex van mn vriendin
![]()
![]()
![]()
(ferdi)
klopt! Die was erg leuk. Vond die van Georgina ook leuk!quote:Op donderdag 18 november 2021 07:23 schreef Sorella het volgende:
Wat een leuke foto van patrick met zijn moeder, ben het helemaal eens met de jury deze keer
Standpunt niet goed, geen overzicht van de hele wachtrij, geen duidelijke pretparkfoto.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Sorella het volgende:
Met de efteling shoot had ik eigenlijk verwacht dat die van Georgina zou winnen, dat gezicht van dat meiske, een en al emotie.
Wat gold eigenlijk voor alle plaatjes, behalve die van dat meisje bij het waterquote:Op donderdag 18 november 2021 20:16 schreef lily het volgende:
Van een shoot in de Efteling, verwacht ik ook interactie met een attractie. Emotie op een foto kan overal wel.
Maar goed; Ruth eruit is wel terecht (ondanks dat ze Holle Bolle Gijs erop had maar het was inderdaad een kiekje, een plaatje dat ieder gezin wel heeft).
Dit dus, wat een bedroevend slechte fotoserie was datquote:Op donderdag 18 november 2021 22:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat gold eigenlijk voor alle plaatjes, behalve die van dat meisje bij het water
Ja er zijn seizoenen geweest waar meer talent in zat. Tot nu toe is alleen Juvat consistent ook (op die ene week na). Maar dat is vooraf moeilijk inschatten natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:12 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit dus, wat een bedroevend slechte fotoserie was dat. Als niet met modellen gewerkt wordt, is het niveau erg laag dit seizoen (vind ik persoonlijk)
En, hoe er ik hem als persoon ook niet boeiend vond, die voetballer was ook een van de consistentere... Die over compositie nadacht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja er zijn seizoenen geweest waar meer talent in zat. Tot nu toe is alleen Juvat consistent ook (op die ene week na). Maar dat is vooraf moeilijk inschatten natuurlijk.
Nog steeds jammer dat John moest stoppen, daar had ik nog meer van willen zien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja er zijn seizoenen geweest waar meer talent in zat. Tot nu toe is alleen Juvat consistent ook (op die ene week na). Maar dat is vooraf moeilijk inschatten natuurlijk.
Zozo dus denkt zelfs in het Engels?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:39 schreef roos94 het volgende:
Godverdomme ik ken 1 van die naaktmodellenik zie hem naar binnen lopen en denk what in the actual fuck, is de ex van mn vriendin
![]()
![]()
![]()
(ferdi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |