Niet a la Persona 5 nee.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je wil in een RPG geen lappen tekst?
What
Life is strange is absoluut een filmisch spel ja.quote:Dialogen in Life is Strange filmisch?
Dat is hella komisch
Opnieuw geinstalleerd, en nu doet ie het wel.quote:Op zondag 17 november 2019 12:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nu slechts 23 eur op PSN
Maar ik wacht wel op een complete edition met DLC.
Moet sowieso nog de voorgaande games opnieuw spelen.
Dat is t gevaar van steeds de nieuwe dingen kopen jaquote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Opnieuw geinstalleerd, en nu doet ie het wel.
Het is maar 23 euro. Maar ik was net over de 30% met Spider-man, moet nog een klein stukje Link's Awakening, heb RDR2 nog niet uit, evenals Witcher3 en Horizon Zero Dawn.
En ik kan wel games blijven kopen, maar misschien moet ik eerst eens iets afmaken (qua verhaal op z'n minst)
Ik merk dat ik wel steeds makkelijker wordt in de "moeilijkheidsgraad".quote:Op maandag 18 november 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is t gevaar van steeds de nieuwe dingen kopen ja
Een hele reeks onafgemaakte spellen, die ook te lang gelegen hebben om ff snel weer op te pikken.
Spelen moet toch ook ontspannend zijn?quote:Op maandag 18 november 2019 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel steeds makkelijker wordt in de "moeilijkheidsgraad".
Ik vind het leuker om gewoon het verhaal mee te maken, dan dat ik het een te grote uitdaging voor mezelf ga maken
Ja, maar jaren terug, toen ik nog tijd had, wilde ik niet op 'easy' spelen want het moest wel een uitdaging zijn. Nu wil ik me niet meteen onsterfelijk voelen in een game, maar ik wil er wel ontspannen doorheen kunnen iddquote:Op maandag 18 november 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spelen moet toch ook ontspannend zijn?
Ja ik koop hem ook nog niet. Was slechts een fyi.quote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Opnieuw geinstalleerd, en nu doet ie het wel.
Het is maar 23 euro. Maar ik was net over de 30% met Spider-man, moet nog een klein stukje Link's Awakening, heb RDR2 nog niet uit, evenals Witcher3 en Horizon Zero Dawn.
En ik kan wel games blijven kopen, maar misschien moet ik eerst eens iets afmaken (qua verhaal op z'n minst)
Ik zet even een Yi-Longetje: is de game ook in het Japans?quote:Op maandag 18 november 2019 15:45 schreef Tyr80 het volgende:
Morgen Shenmue 3!!!
Meer backers hier? Heb nog niets gezien, wordt feest!!
Staat nog steeds op m'n budgetbak lijst.quote:Op maandag 18 november 2019 15:53 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is Days Gone toch een toffe game![]()
En het ziet er ook nog eens schitterend uit
Meer een grote open zandbak.quote:Op maandag 18 november 2019 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat nog steeds op m'n budgetbak lijst.
Is t TLOU vergelijkbaar? Of is t meer hele grote open zandbak?
Yep, dual-audio!quote:Op maandag 18 november 2019 16:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zet even een Yi-Longetje: is de game ook in het Japans?
Open wereld. Met een goede mix van hoofd- en zijmissies en andere activiteiten, en slechts een paar collectibles.quote:Op maandag 18 november 2019 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat nog steeds op m'n budgetbak lijst.
Is t TLOU vergelijkbaar? Of is t meer hele grote open zandbak?
Ik vond uiteindelijk het verhaal eigenlijk net iets te lang, had wel iets korter gemogen en meer Boozer, wat een toffe gast is dat.quote:Op maandag 18 november 2019 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Open wereld. Met een goede mix van hoofd- en zijmissies en andere activiteiten, en slechts een paar collectibles.
Alles is eigenlijk net goed: niet teveel en niet te weinig en alles in een goede pacing.
Platinum halen.quote:Op maandag 18 november 2019 16:45 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik vond uiteindelijk het verhaal eigenlijk net iets te lang, had wel iets korter gemogen en meer Boozer, wat een toffe gast is dat.
Alles bij elkaar zeker meer dan 60 uur bezig geweest voor de platinum (die goed te doen is).
Pas op er zitten veel platinum trophy hunters in dit topic (maar waaromquote:
Ik laat mij niet censureren. Hoe bang ze mij ook willen maken.quote:Op maandag 18 november 2019 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pas op er zitten veel platinum trophy hunters in dit topic (maar waaromhun e-peen)
Een goede trophy list daagt je uit om bepaalde dingen van het spel te verkennen, maar veel maken er grinds van. Zoals Diablo.quote:Op maandag 18 november 2019 18:15 schreef Pheno het volgende:
Het voegt vaak geen reet toe. Als men nu eens echt trophies toevoegt die je uitdagen ipv een grind te starten of dat je matige multiplayer die niet eens in een singleplayer had moeten zitten moet spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |