Ik zag dat iemand je in het verkiezingentopic intelligent noemde.quote:Op zondag 17 november 2019 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom niet verder in Lara Croft Go.
Ik kan de pilaren maar 1 kant op verplaatsen. Alleen duwen, niet trekken. Nu zit ik vast
Youtuber Nathlaaar heeft veel filmpjes over must-have mods voor Skyrim op de PS4.quote:Op zondag 17 november 2019 11:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Straks maar eens skyrim,special edition voor de ps4 inruilen voor days gone. Aangezien ik skyrim nooit echt heb kunnen uitspelen op de ps3 destijds. Lijkt me een prima deal. Hou nog mooi geld over ook nog.
Ah nice. Thxquote:Op zondag 17 november 2019 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Youtuber Nathlaaar heeft veel filmpjes over must-have mods voor Skyrim op de PS4.
https://www.youtube.com/user/nathlathedragonborn/videos
Ben ook best een slimme boy.quote:Op zondag 17 november 2019 12:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand je in het verkiezingentopic intelligent noemde.
Daarom wachten veel mensen inderdaad, de game heeft zeker iets maar de gameplay gaat veel mensen vervelen.quote:Op zondag 17 november 2019 13:20 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Gisteren ben ik dan toch maar overstag gegaan en heb DS gekocht.
Na een uur of vijf a zes gespeeld te hebben (voornamelijk veel cut scenes) vind ik het best een geinige game... maar of dat ook zo blijft na de zoveelste wandeling moet ik nog zien.
Verhaaltechnisch, personages, visuals, audio, sfeer.... al die dingen zitten wel snor.
Is het zestig piek waard?
Daar ben ik ook nog niet uit, maar denk wel dat de game mij kan bekoren.
Games kunnen je ook wel dom laten voelen.quote:Op zondag 17 november 2019 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook best een slimme boy.
MSc dit dat.
Natuurlijk zie je soms iets doms over het hoofd. Helemaal als je maar een beetje hersenloos bezig bent.quote:Op zondag 17 november 2019 13:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Games kunnen je ook wel dom laten voelen.
Vastzitten. 10 keer hetzelfde rondje lopen op zoek naar iets. En dan maar opzoeken en jezelf voor je kop slaan.
Al word je tegenwoordig overladen met directies, hints, minimaps, etc.
Oh vaagquote:Op zondag 17 november 2019 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk zie je soms iets doms over het hoofd. Helemaal als je maar een beetje hersenloos bezig bent.
Maar ik heb alles geprobeerd, en de enige mogelijkheid om verder te komen is een pilaar te verplaatsen naar een plek. Nadat ik een kwartier vruchteloos heb geprobeerd om die pilaar op de juiste plek te krijgen, ging ik twijfelen en zocht ik een guide op. Ik moet inderdaad die pilaar verplaatsen, en ik krijg zelfs de prompt om het te verplaatsen.
Alleen doe hij het niet, om de een of andere reden
Er is maar een manier om achter te komen en dat is zelf spelen.quote:Op zondag 17 november 2019 13:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom wachten veel mensen inderdaad, de game heeft zeker iets maar de gameplay gaat veel mensen vervelen.
Ik wacht rond Black Friday even af. ¤35,- is vast mogelijk als iemand in een goede bui is.quote:Op zondag 17 november 2019 14:03 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Er is maar een manier om achter te komen en dat is zelf spelen.
Je kan reviews lezen tot je een ons weegt zonder er achter te komen of het wat voor jou is.
Meest veilige optie is 2de hands kopen of wachten tot de prijs daalt.
Ja, het is dan ook een vage cult hequote:Op zondag 17 november 2019 16:12 schreef KennyPowers het volgende:
Nog wat sidemissions doen en trophies hunten
In the mission Bearing the Truth you are asked to buy a certain robe for $25,000. It will be delivered to Michael's closet in about two days and has to be worn ten consecutive in-game days to continue with the next mission. (Go to sleep to save the game with Michael while wearing the robe for 40 times - that's 10 days. Afterwards, go around a while to trigger the new mission to appear)
Meer die moeite die ik moet doen (40x saven met slaapanimatie). Zwaar leven.quote:Op zondag 17 november 2019 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een vage cult he
Volgens mij ben ik gewoon allerlei andere dingen gaan doen met die robe aan.quote:Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Meer die moeite die ik moet doen (40x saven met slaapanimatie). Zwaar leven.
Heb alle missies wel gedaan, heb (nog?) geen zin in collectables en hobbies/pastimes.quote:Op zondag 17 november 2019 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon allerlei andere dingen gaan doen met die robe aan.
Heb je al die 40 dagen ofzo rondjes moeten lopen in de woestijn? Dat is pas irritant.quote:Op zondag 17 november 2019 17:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb alle missies wel gedaan, heb (nog?) geen zin in collectables en hobbies/pastimes.
Maar dat zal de bedoelde methode zijn ja.
Nee zegt me niks. Je hebt ook een trophy dat je 15 uur (irl) in 1st person view moet spelen.quote:Op zondag 17 november 2019 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je al die 40 dagen ofzo rondjes moeten lopen in de woestijn? Dat is pas irritant.
Yep ik gok 30 a 35 euro bij game mania met black friday (rise of the tomb raider was volgens mij 25 euro en die was ook net uit)quote:Op zondag 17 november 2019 16:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wacht rond Black Friday even af. ¤35,- is vast mogelijk als iemand in een goede bui is.
GTA V en RDR 2 spelen veel beter met FPS-controls inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2019 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Wel controls instellen als : Standard fps ander suckt t ook deadzone 0 en fov max
Ik verwacht dat heel veel games een stuk goedkoper gaan worden fysiek en digitaal. Switch-spellen is vaak een ander verhaal.quote:Op zondag 17 november 2019 18:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Yep ik gok 30 a 35 euro bij game mania met black friday (rise of the tomb raider was volgens mij 25 euro en die was ook net uit)
Voordat ik de game kocht had ik al besloten me niet druk te maken om de plat. Veel te veel onzinnige multiplayer trophies.quote:Op zondag 17 november 2019 17:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee zegt me niks. Je hebt ook een trophy dat je 15 uur (irl) in 1st person view moet spelen.
Die plat is sowieso horror.
- multiplayer
- grind
- collectables
Ik ben tevreden met gewoon alle missies gedaan.
Oh daar ben ik nu. Gloeiende gloeiende.quote:Op zondag 17 november 2019 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je al die 40 dagen ofzo rondjes moeten lopen in de woestijn? Dat is pas irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |