Nog steeds leuk?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Death Stranding staat op pauze, heb zo'n 10 uur gespeeld en toen ging m'n vriendin hem 'even spelen' en die is nu verslaafd en 25 uur verder.
Sowieso, het is echt veel meer dan een DHL simulator maar dat moet je echt zelf ervaren, het heeft dan ook echt geen zin om streams te gaan kijken, dan komt de game niet tot z'n recht.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds leuk?
(nog steeds nieuwsgierig)
Daarna moet ik van mezelf eigenlijk Persona 5 eens afmaken
Nee, dat weet ik inmiddels welquote:Op woensdag 20 november 2019 11:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, het is echt veel meer dan een DHL simulator maar dat moet je echt zelf ervaren, het heeft dan ook echt geen zin om streams te gaan kijken, dan komt de game niet tot z'n recht.
Je vind het te gek of je vind het helemaal niks. Wij vinden het allebei te gek.
Ah, ja, dat kan ik voor mezelf niet zeggen aangezien ik maar 10 uur heb kunnen spelen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik inmiddels welEn ik ben dat ook wel van plan t zelf te ervaren.
Het ging me meer om reacties van mensen die er nu flink wat tijd in hebben zitten en of de ervaring dan ook leuk BLIJFT.
Want t waren veelal eerste indruk reacties.
Oké 9gaggerquote:
daarna erop uitgekeken, of was de bewoner niet thuis bij het afleveren van het pakketje?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah, ja, dat kan ik voor mezelf niet zeggen aangezien ik maar 10 uur heb kunnen spelen.
Daarna nam z'n vriendin de PS4 in beslagquote:Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarna erop uitgekeken, of was de bewoner niet thuis bij het afleveren van het pakketje?
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarna erop uitgekeken, of was de bewoner niet thuis bij het afleveren van het pakketje?
Haha nee, die heeft haar eigen PS4 en de game is van haar dus ze heeft hem terecht in haar eigen PS4 zitten.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarna nam z'n vriendin de PS4 in beslag
Ok fokkerquote:
Wel 2x een PS4 en niet 2x een spel?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, die heeft haar eigen PS4 en de game is van haar dus ze heeft hem terecht in haar eigen PS4 zitten.
9 nieuwe relaties, 2 ruzies, en een DHL baantje.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:29 schreef Jimbo het volgende:
Iemand een recap van wat er de afgelopen 2 weken hier gebeurd is? Nieuwe ruzies, relaties, nieuws e.d. ?
Vergeet het "boomer" woordje niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
9 nieuwe relaties, 2 ruzies, en een DHL baantje.
Dat heb ik gemist denk ikquote:Op woensdag 20 november 2019 13:11 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Vergeet het "boomer" woordje niet.
Same old same oldquote:Op woensdag 20 november 2019 12:29 schreef Jimbo het volgende:
Iemand een recap van wat er de afgelopen 2 weken hier gebeurd is? Nieuwe ruzies, relaties, nieuws e.d. ?
Ahquote:
Klinkt als een goede episiode van fok games.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
9 nieuwe relaties, 2 ruzies, en een DHL baantje.
OK boomerquote:Op woensdag 20 november 2019 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah
Een onintelligente reply als je feitelijk uitgeluld bent als milennial en je gewoon wil beroepen op je privilige en entitlement.
Got it!![]()
Ik bedoel niet het gebrek aan skill punten. Maar meer dat ik de nieuw geleerde skills amper gebruik. Heb zelfs aardig wat skill points over.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 games van die hele lijst gespeeld. The Outerworlds, No Man's sky, Dirt en F1 2019. Death Stranding heb ik nog klaar liggen. Het was voor mij een goedkoop game jaar.
[..]
Het gebrek aan skill punten is wel vervelend inderdaad, maar dat word gelukkig alleen maar beter hoe verder je komt. Vooral op 1 wapen focussen voorlopig. Ik zou vooral eerst een paar skills nemen die je kan gebruiken terwijl je blocked, Altijd goed om een aanval te counteren.
Als je ergens vast zit kan ik je altijd komen helpen.
Yep alles was geel grijs vergeleken met dit scherm, veel meer kleur en klaar voor heel wat jaar plezier. Flink wat gaan klooien om de kleuren meer te laten spreken.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toch zonde van zo'n dikke tv loop je nog met refresh rates uit het jaar 1999 te kloten
Maar wel grats boi is toch een vet ding wss
Destiny 2 ziet er heel geil uit met HDR aan op m'n OLED. RDR2 is natuurlijk ook prachtig.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep alles was geel grijs vergeleken met dit scherm, veel meer kleur en klaar voor heel wat jaar plezier. Flink wat gaan klooien om de kleuren meer te laten spreken.
Afstandsbediening is fijn en veel apps.
Games zien er allemaal mooier uit![]()
Nu nog even nog wat games scoren die er mooi uitzien en leuk zijn om te spelen voor de nieuwe tv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |