Ik heb het over Merelquote:Op donderdag 14 november 2019 23:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die andere zijn toch prima?
Daar zijn wij helemaal niet van.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:44 schreef wuuht het volgende:
nee joh, dan kunnen wij hier geen leuke posts maken
Dacht ik ook al.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het de schuld van de redactie van Pauw, die moeten deze meisjes beter screenen en voorgesprekken houden ter voorbereiding. Nu zit er zo'n pukkelmeisje onzeker te brabbelen, vind dat echt zielig.
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders zou de service ophouden. Denk ik.
Je zegt meisjes, meervoud. Dusszzzquote:
Die achter Merel is pas boreaal!quote:Op donderdag 14 november 2019 23:45 schreef Hoogslaper het volgende:
Van deze meisjes is Merel is wel het meest boreaal.
Ja deze meisjes inderdaad. Daarna zie je dat ik het over één geval hebquote:Op donderdag 14 november 2019 23:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je zegt meisjes, meervoud. Dusszzz
Ik ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 14 november 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja deze meisjes inderdaad. Daarna zie je dat ik het over één geval heb
Die kan het Nederlandsche Rijk ook wel mooie kinderen schenkenquote:Op donderdag 14 november 2019 23:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die achter Merel is pas boreaal!
Vertel eens.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:47 schreef matthijst het volgende:
Nooit ouder dan 13. Ah, goeie verklaring: Lenie ’t Hart (77), die ruim 25 jaar getrouwd was met de voor seksueel kindermisbruik veroordeelde Karst van der M. (70)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |