De vroegere 'euroknaller'. Dus de kleine hamburger.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een quarter pounder of zeg maar een kleine hamburger bij de Mc donalds?
Zes kutjes voor 5¤quote:Op woensdag 27 november 2019 16:54 schreef black-soldier het volgende:
[..]
De vroegere 'euroknaller'. Dus de kleine hamburger.
Je zat er niet ver vandaan..quote:
Gay?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:48 schreef _I het volgende:
[..]
Je zat er niet ver vandaan..
Gaf meer het algemene antwoord. Persoonlijk heb ik ze het liefst goed ingepakt en ver bij me vandaan.
Eentje die niet door 100 man is bezocht.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:04 schreef roos94 het volgende:
En dan voornamelijk het uiterlijk want dat elke man wil dat het strak voelt snap ik ook wel.
In pr0n zie je vrijwel alleen eenzelfde soort kut waarin bijna tot geen lip zichtbaar is. Wat is jullie voorkeur? Afknappers? Wensen?
Was dit van een lekkere hamburger?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
- Laat dat soort foto's maar achterwege. -
@ Zargon, Zet het toch in een spoiler?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
- Laat dat soort foto's maar achterwege. -
Doe maar in kpd.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:38 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
@ Zargon, Zet het toch in een spoiler?
quote:Op woensdag 27 november 2019 11:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Clitoris, Welke Pokemon is dat? Die heb ik nog niet gevonden.
De schaamlippen?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Gewoon een gladde strakke spleet met dikke buitenste schaamlippen en de binnenste schaamlippen netjes opgeborgen. Mooie venusheuvel.
Hoe minder flapjes en flubbers hoe beter.
Ik heb heel wat uiterlijke dingen waar ik op val, maar hier heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan. Toch eens over nagedacht:quote:Op woensdag 13 november 2019 23:04 schreef roos94 het volgende:
En dan voornamelijk het uiterlijk want dat elke man wil dat het strak voelt snap ik ook wel.
In pr0n zie je vrijwel alleen eenzelfde soort kut waarin bijna tot geen lip zichtbaar is. Wat is jullie voorkeur? Afknappers? Wensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |