Deo Durrantquote:
Godverquote:Op woensdag 13 november 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij heeft ie last van delirium Clemens
Mag Shut up and dance ook het putje in?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Komen we nog ooit van het nummer Sweet Caroline af?
Smith gaat op zijn minst niet dat nummer nog drie minuten uitmelken. Als je Gurney dat iedere wedstrijd op TV/Euro Tour ziet doen, word je op een gegeven moment ook wel ziek.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mag Shut up and dance ook het putje in?
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Komen we nog ooit van het nummer Sweet Caroline af?
Helemaal mee eens, wat een vermoeiend gedoe zeg. Gurney heeft met zijn aardappelhoofd ook helemaal niet het benodigde charisma om zo'n liedje te dragen.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Smith gaat op zijn minst niet dat nummer nog drie minuten uitmelken. Als je Gurney dat iedere wedstrijd op TV/Euro Tour ziet doen, word je op een gegeven moment ook wel ziek.
This Is the Life van Amy Macdonald op een goede tweede plek.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik stel voor dat hij voortaan opkomt met Chasing Cars van Snow Patrol, het meest generieke Sky radio aidsliedje dat er bestaat ongeveer.
Mika - Fat girls you are beautiful!quote:Op woensdag 13 november 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
This Is the Life van Amy Macdonald op een goede tweede plek.
Alles voor het nieuwe kleinkind van Ray.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Die gore pad zat alweer klaar om gauw weg te lopen.
Just Say Yes, van Snow Patrol is ook heel erg.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Microfoons staan maximaal aangezien ze 0 sfeer producerenquote:Op woensdag 13 november 2019 22:36 schreef engine het volgende:
Het publiek is wel echt heel letterlijk verstaanbaar dit toernooi.
The Script's hele oeuvre.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een paar maanden geleden eindelijk z'n ideale set had gevonden maar neequote:Op woensdag 13 november 2019 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wat vind je van het hernieuwde bommetjesproject tot nu toe, @:wimderon ?
Dat is een wel heel naïeve gedachte.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een paar maanden geleden eindelijk z'n ideale set had gevonden maar nee.
Hey, deze neem ik je persoonlijk hequote:Op woensdag 13 november 2019 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat de altijd inspiratieloze Gurney eruit ligt.
Ik kan er niks aan doen, hij straalt zo weinig plezier uit.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hey, deze neem ik je persoonlijk he
Na zijn uitleg van daarjuist sta ik vo- volledig achter Pieter.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wat vind je van het hernieuwde bommetjesproject tot nu toe, @:wimderon ?
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:22 schreef wimderon het volgende:
Adriaan is weer overdreven aan het juichen, weet hij wel dat Wade niet bij de BDO speelt?
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:22 schreef wimderon het volgende:
Adriaan is weer overdreven aan het juichen, weet hij wel dat Wade niet bij de BDO speelt?
quote:
Dat is gewoon treurig gedragquote:
Wel een goed doorvoede zwerverquote:Op donderdag 14 november 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
Wat ziet Lewis er uit als een zwerver
gvd jaquote:Op donderdag 14 november 2019 21:01 schreef Zorro het volgende:
Zo was dat ff lekker in beeld gebracht
Vettig frituurhandje in de regiequote:Op donderdag 14 november 2019 21:01 schreef Zorro het volgende:
Zo was dat ff lekker in beeld gebracht
Yannick wil dat ze allebei zsm het ziekenhuis in belanden met meerdere breuken, dus dit maakt hem niet zo uit.quote:
Eerste kwartfinale op een TV-toernooi sinds de World Matchplay 2017 (semi). Weird stat.quote:
saaie wedstrijdquote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yannick wil dat ze allebei zsm het ziekenhuis in belanden met meerdere breuken, dus dit maakt hem niet zo uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |