Ben jij in dat scenario de vrouw of de kleine? Want anders zie ik het probleem niezo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Behoorlijk, vrouw werken en de kleine moet om 19:00 naar bed.
Geen van die 2, maar die kleine moet dus tijdens de race naar bed. Dat is wel een probleem.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Ben jij in dat scenario de vrouw of de kleine? Want anders zie ik het probleem niezo.
die kleine weet toch niet hoe laat het isquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nooit te jong om zelfredzaamheid te oefenen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geen van die 2, maar die kleine moet dus tijdens de race naar bed. Dat is wel een probleem.
ik denk dat hij sowieso gaat winnen regen of zonneschijnquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Liever op zondag, dan Max een lesje regen rijden laten zien aan de rest
Moet??!! Staat het in de wet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee joh, mama weet van niks, dus kun jij de coole vader uithangen van wie ze een keertje langer mogen opblijven. Winning.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geen van die 2, maar die kleine moet dus tijdens de race naar bed. Dat is wel een probleem.
Er zijn kwalificaties die korter duren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom heeft Max nog geen tijd gezet? FP1 is al bijna voorbij..
quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:13 schreef shiz het volgende:
[..]
Nee joh, mama weet van niks, dus kun jij de coole vader uithangen van wie ze een keertje langer mogen opblijven. Winning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |