20:39quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:50 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Redelijk snel, half uurtje ongeveer volgens mij. Zo even kijken hoe snel je de replay van fp2 kan kijken?
Das toch best rapquote:
Zondag gaat het om de knikkersquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Valt het jullie ook op hoe constant Hamilton rijdt, goed is ie he?
Geen idee. Ik let op meerdere coureurs niet alleen op Hamilton.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Valt het jullie ook op hoe constant Hamilton rijdt, goed is ie he?
Eerder in de race, kwali kunnen die Ferrari's wel mee maar in de race denk ik dat ze gewoon weer kansloos zijn zonder hun trucje.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:35 schreef shiz het volgende:
RBR en MER hebben afgesproken maar op 80% te rijden, om Ferrari de indruk te geven dat ze zonder cheatcodes ook goed onderweg zijn... en dan morgen in quali... genadeklap!
Op het circuit wel, maar toen ook al. Zodra je eraf rijd is het huilen met de pet op schijnt omdat de politie in geen velden of wegen te bekennen is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
in 2017 waren er veel gewapende berovingen, bij onder andere het team van Mercedes. Hopelijk is de beveiliging dit jaar weer goed op orde.
Ja bord op schoot tijd. Ik zal je wat anders gevenquote:
I really don't want to knowquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja bord op schoot tijd. Ik zal je wat anders geven![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Max mag wel eens een overwinning gaan pakken want anders wordt Albon straks first driver![]()
Albon doet het iig stukken beter. Zeker betreft punten.
Het blijft jammer dat je geblokkeerde mensen op mobiel nog wel steeds ziet. Zo'n matige troll zou je altijd en overal moeten kunnen ontwijken.quote:
Mobiel zie je die ook nietquote:Op zaterdag 16 november 2019 09:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat je geblokkeerde mensen op mobiel nog wel steeds ziet. Zo'n matige troll zou je altijd en overal moeten kunnen ontwijken.
@:Danny
Waarom zie ik iedereen die ik geblokkeerd heb mobiel dan wel?quote:
Geen idee, maar als ik jou blokkeer ziet dat er bv zo uit:quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:23 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom zie ik iedereen die ik geblokkeerd heb mobiel dan wel?
Volgens mij is het algemeen bekend dat geblokkeerden mobiel wel zichtbaar zijn? Is wat ik altijd als nadeel van de friend/foe functie hoorde?quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik jou blokkeer ziet dat er bv zo uit:
[ afbeelding ]
Wakker geworden zonder odol en vervolgens proberen hier een stijfje te krijgen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Max mag wel eens een overwinning gaan pakken want anders wordt Albon straks first driver![]()
Albon doet het iig stukken beter. Zeker betreft punten.
Mwa ben m’n stijve wel ff kwijt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wakker geworden zonder odol en vervolgens proberen hier een stijfje te krijgen?
Daar noem je ook wel twee kwaliteitsplatformen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:04 schreef KingRadler het volgende:
Op Twitter en Facebook noemen ze Hamilton een zwarte Piet....
Hij is niet wit iig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:04 schreef KingRadler het volgende:
hij was zwart inmiddels bruin geworden, is op weg naar wit ala michael jacksonquote:Op zaterdag 16 november 2019 10:04 schreef KingRadler het volgende:
ER IS NIKS VERSCHOVEN!quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:11 schreef rgras het volgende:
[..]
Q dan ook naar achteren geschoven?
Leuk dat mensen altijd naar de FP verwijzen, maar ondertussen ook lopen te bitchen wanneer die onjuist is.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
ER IS NIKS VERSCHOVEN!
Dit waren altijd de tijden al.
Zucht...
Daar heb je dan wel een punt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:15 schreef rgras het volgende:
[..]
Leuk dat mensen altijd naar de FP verwijzen, maar ondertussen ook lopen te bitchen wanneer die onjuist is.
Zucht...
Ik heb in mijn Google Agenda een calendar staan die er nog nooit naast heeft gezeten, al jarenlang dezelfde. Zelfs als er een keer echt verwarring was stond het daar correct. Alle trainingen staan goed, ook VT3 om 16:00 maar de race staat op 19:10..quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een punt.
Was ook niet speciaal tegen jou gericht. Mijn ergernis komt ook vooral voort uit het feit dat ik op tweakers ook al een aantal keer soortgelijke opmerkingen gelezen heb. Dit was voor mij gewoon een geval van "Nee niet WEER..."
In mijn google agenda hebben altijd de juiste tijden gestaan, dus het is niet dat er iets veranderd is.
Ik snap je frustratie.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een punt.
Was ook niet speciaal tegen jou gericht. Mijn ergernis komt ook vooral voort uit het feit dat ik op tweakers ook al een aantal keer soortgelijke opmerkingen gelezen heb. Dit was voor mij gewoon een geval van "Nee niet WEER..."
In mijn google agenda hebben altijd de juiste tijden gestaan, dus het is niet dat er iets veranderd is.
Q is dus om 19:00.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:52 schreef vosss het volgende:
Zit er normaal ook maar een uur tussen FP3 en de Q?
Dacht dat dat normaal langer was toch?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:52 schreef vosss het volgende:
Q is om 19u, de voorbeschouwing start om 1815u.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:52 schreef vosss het volgende:
Die moeten wel na 2 weken terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |