ik zeg altijd maar zo, je moet je zorgen maken als ze niet meer over je lullenquote:
Hmmmquote:Op woensdag 13 november 2019 01:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar zo, je moet je zorgen maken als ze niet meer over je lullen
Ben er anders prima content mee.quote:Op woensdag 13 november 2019 01:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar zo, je moet je zorgen maken als ze niet meer over je lullen
quote:Op woensdag 13 november 2019 01:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben er anders prima content mee.
op een vreemde manier is dit zo goedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 00:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Toch maar overgegaan op WotW![]()
Prachtig muziekspektakel, Richard Burton als vertellerquote:
Yup, dat begin ookquote:Op vrijdag 15 november 2019 01:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prachtig muziekspektakel, Richard Burton als verteller
Sws prachtige vertelling van het verhaal, vrij trouw aan het boekquote:
Die sfeer is uniek, de spanning. Ik ben de serie aan het kijken, maar dat wil nog niet echt lukken bij mijquote:Op vrijdag 15 november 2019 01:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Sws prachtige vertelling van het verhaal, vrij trouw aan het boek
Ben nu hier
Welke serie, die van Fox of BBC?quote:Op vrijdag 15 november 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die sfeer is uniek, de spanning. Ik ben de serie aan het kijken, maar dat wil nog niet echt lukken bij mijQua sfeer.
Fox, elke Zondag 2 afleveringen, maar ik blijf The Walking dead zien.quote:Op vrijdag 15 november 2019 01:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welke serie, die van Fox of BBC?
Ik heb ze beiden niet gezien
Trage poep door een trechter dus, de BBCversie is maar een miniserie in 3 stukken en in de 19e -eeuwse setting, die lijkt me beter te behappen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Fox, elke Zondag 2 afleveringen, maar ik blijf The Walking dead zien.
Lijkt me zeker beter te behappen, heb je een linkje?quote:Op vrijdag 15 november 2019 01:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Trage poep door een trechter dus, de BBCversie is maar een miniserie in 3 stukken en in de 19e -eeuwse setting, die lijkt me beter te behappen.
Dit is de enige link die ik je kan gevenquote:Op vrijdag 15 november 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lijkt me zeker beter te behappen, heb je een linkje?
Topquote:Op vrijdag 15 november 2019 01:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dit is de enige link die ik je kan geven
F&S / [FOX] War of the Worlds (2019)
Ben ook niet zo druk bezig geweest om de BBC versie op te zoeken
quote:Op vrijdag 15 november 2019 01:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nu aangekomen bij mijn persoonlijke favoriet, Forever Autumn.
Dit moeten ze draaien op mijn uitvaart, anders zal ik blijven spoken!
Oh heb nog geen plannen om dood te gaan hoor, maar voor het geval dat.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 01:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh heb nog geen plannen om dood te gaan hoor, maar voor het geval dat.
Mooi nummer.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 01:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mooi nummer.
Ik ben nu hier, en morgen de rest van WotW luisteren
Het oude werk van Delirium zou iets voor jou zijn. Lijkt er een beetje opquote:
Ik luister van alles. Ik vind zelfs Frans Bauer goed.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het oude werk van Delirium zou iets voor jou zijn. Lijkt er een beetje op
Staat er, komt na de auditie.quote:
Ow, gemist, ben er net. Ik ga luisteren.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Staat er, komt na de auditie.
Dat wat ik linkte was de totale lengte.
Of je kijkt gewoon TVOH samen met ons en .. nouja dan hoef ik niet alles uit te leggen. Want velen hier op dit topic denken dat dit soort programma's ruk zijn. Maar soms zijn ze dat niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ow, gemist, ben er net. Ik ga luisteren.
Lijkt me gezellig met jullie maar ik ben 's avonds elders nodigquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon TVOH samen met ons en .. nouja dan hoef ik niet alles uit te leggen. Want velen hier op dit topic denken dat dit soort programma's ruk zijn. Maar soms zijn ze dat niet.
En daarom hou ik er van
Waar dan? Oh nee dat mogen mensen niet aan je vragenquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig met jullie maar ik ben 's avonds elders nodig![]()
Mooie stem trouwens, zuiverHoop dat ze haar niet verneuken bij de commercielen.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waar dan? Oh nee dat mogen mensen niet aan je vragen
Don't analyze mequote:Op zaterdag 16 november 2019 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jawel hoorHet is alleen niet echt spannend, gewoon bij mijn gezin.
Oh dat mag best, maar we mogen dat niet bij jou.quote:
"We"quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh dat mag best, maar we mogen dat niet bij jou.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt een vork in je smiley. Ik heb serieus ooit een vork gegooid. Zie Viva
Oh, ik mag dat wel?quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vraag maar raak aan een zwerfkat
Iedereen wel hoor, zo geheimzinnig ben ik niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh, ik mag dat wel?
Okay. Waarom ben je alleen s'nachts online met deze nick?
Nee hoor, dat mag niet iedereen, als er vragen gesteld worden aan jou reageer je bijna altijd afwerend.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Iedereen wel hoor, zo geheimzinnig ben ik niet.![]()
Ik ben alleen met deze nick online, altijd, nouja, als ik tijd heb
Dat is dan jouw ervaring met mij, kan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag niet iedereen, als er vragen gesteld worden aan jou reageer je bijna altijd afwerend.
Maar overdag zie ik je niet. Met deze nick.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Iedereen wel hoor, zo geheimzinnig ben ik niet.![]()
Ik ben alleen met deze nick online, altijd, nouja, als ik tijd heb
Ik ben overdags niet online, zelden, andere dingen te doen. Lees wel even bij overdags, maar reageren doe ik niet echt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar overdag zie ik je niet. Met deze nick.
Maar de vraag is, wat doe je dan?quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben overdags niet online, zelden, andere dingen te doen. Lees wel even bij overdags, maar reageren doe ik niet echt.
Owwww, dingenquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar de vraag is, wat doe je dan?
Je snapt waarom ik jou en sommigen anderen hier niet vertrouw?quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Owwww, dingenWas ff mijn antwoord vergeten
Mooiquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
Ik geef les aan kinderen die verder zijn dan anderen op een basisschool. Doe ik al eeuwen.
Extra stimulation zeg maar.
Het voelt niet als als lesgeven en eigenlijk is het dat ook niet. Het is het uitproberen van kinderen en hun hersenen die verder zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
MooiLijkt mij heel bevredigend
Omdat jij ook hoogbegaafd bent? Niks mis mee, zo ben jij en ik deel niet alles omdat ik dingen doe die niet echt te beschrijven zijn. Niet tastbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je snapt waarom ik jou en sommigen anderen hier niet vertrouw?
Nee ben ik niet. Slim wel en dom op bepaalde vlakken vind ik zelf.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Omdat jij ook hoogbegaafd bent? Niks mis mee, zo ben jij en ik deel niet alles omdat ik dingen doe die niet echt te beschrijven zijn. Niet tastbaar.
Yepquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het voelt niet als als lesgeven en eigenlijk is het dat ook niet. Het is het uitproberen van kinderen en hun hersenen die verder zijn.
Wat kunnen ze, wat wllen ze, wat is een uitdaging wat niet in de lesboeken staat.
Whehehe, dus ben je hoogbegaafd anders was je die kinderen niet aan helpen toch? Mooiquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee ben ik niet. Slim wel en dom op bepaalde vlakken vind ik zelf.
Het heeft z'n nadelen zeg maar soms, maar ik hou van mijn zienswijzequote:Op zaterdag 16 november 2019 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Whehehe, dus ben je hoogbegaafd anders was je die kinderen niet aan helpen toch? Mooi
Ik zou daar wel meer van willen weten, wat is jouw zienswijze?quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het heeft z'n nadelen zeg maar soms, maar ik hou van mijn zienswijze
Die weet je wel, hoe lang ken je me nu?quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou daar wel meer van willen weten, wat is jouw zienswijze?
Ik heb niet echt een studie van je gemaaktquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die weet je wel, hoe lang ken je me nu?
Anders hoe?quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een studie van je gemaaktAlleen dat jij anders bent en nu lees ik dat je dit mooie werk doet, dus ben ik benieuwd.
Kan er niet echt de vinger op leggen, maar je trekt mensen aan sowieso. En je bent in staat om online veel emoties los te maken. Dat is een gave.quote:
Ik zie weinig emoties.quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan er niet echt de vinger op leggen, maar je trekt mensen aan sowieso. En je bent in staat om online veel emoties los te maken. Dat is een gave.
Jij bent veel interessanterquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:06 schreef IxCalypso het volgende:
Het jammere van dit topic vind ik dat het vaak over mij gaat. Ik zou iets meer willen weten over de andere posters die geen ruk vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |