quote:Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Die met " kleine jongen " is de Privé. De cover met de zwangerschap is de story.
Ow toch, ik haal van alles door elkaarquote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Classy ook, zwarte nagellak i.c.m. een Gucci sjaal.
Dit topic wat doe je.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Die fotojacht
Laat die twee toch met rust...
Ik vind het best smeuig om dingen te lezen en te zien maar zo'n klopjacht op de eerste foto vind ik echt overdreven...quote:
Ik had ook beter moeten weten, jij zou zoiets nooit bewerenquote:Op woensdag 13 november 2019 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor. Het ging mij om het oppasgedeelte uit die post. Dat Mo altijd voor Dré jr opdraait omdat sr loopt te feesten.
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik had ook beter moeten weten, jij zou zoiets nooit beweren
Er zijn twee Dré Srs en twee Jrsquote:Op woensdag 13 november 2019 13:49 schreef Messina het volgende:
Ik vind Dré Jr en Sr heel verwarrend. Sr. is voor mij die dikke dode.
Morgen vast naar Chantals pyamapartyquote:Op woensdag 13 november 2019 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al bekend wat het liefdeskoppel van 2019 vanavond gaat doen?
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Classy ook, zwarte nagellak i.c.m. een Gucci sjaal.
Ja ik vind het ook ordinair. Maar wie ben ik😊.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:58 schreef Toverheks het volgende:
Dat heeft zijn moeder op zijn nagels gedaan, ik vind dat zo ordi bij een gozer, slaat werkelijk nergens op.
Haaibaaike.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook ordinair. Maar wie ben ik😊.
Jij bent Haaibaaike jeweettoch van de Golden Earingquote:Op woensdag 13 november 2019 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook ordinair. Maar wie ben ik😊.
Geloof er geen ene jeweetwel van dat Mo zwanger is, maar de blaadjes moeten gevuld worden denk ik dus hoppa straks wordt het nog een drielingquote:
Ja Heksie daar ga ik zaterdag heen in Rotjeknor.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:04 schreef Toverheks het volgende:
Jij bent Haaibaaike jeweettoch van de Golden Earing
Geweldig genieten, en misschien spot je wel het sjowbizzzzzz koppel van het jaar. Veel plezierquote:Op woensdag 13 november 2019 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Heksie daar ga ik zaterdag heen in Rotjeknor.naar Earring mannen
Ja ik vergiste mij een dagquote:Op woensdag 13 november 2019 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch vrijdag en zaterdag .
Ja wie weet zie ik Bridget en Dre😀quote:Op woensdag 13 november 2019 14:06 schreef Toverheks het volgende:
Geweldig genieten, en misschien spot je wel het sjowbizzzzzz koppel van het jaar. Veel plezier
eenzame kerst.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef rubbereend het volgende:
even jullie expertise gebruiken voor een stukje op de FP, wat vinden jullie te meest toepasselijke liedjes van Hazes op deze gate. Ik zag ze in het begin voorbij vliegen hier
quote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef rubbereend het volgende:
even jullie expertise gebruiken voor een stukje op de FP, wat vinden jullie te meest toepasselijke liedjes van Hazes op deze gate. Ik zag ze in het begin voorbij vliegen hier
Later komt de spijtquote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Een Breetje verliefd.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Het hele repertoire van André senior is wel van toepassing.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Een Breetje verliefd.
Kleine jongen.
Eenzame Kerst.
Ook van zichzelfquote:Op woensdag 13 november 2019 14:17 schreef Messina het volgende:
Heeft hij eigenlijk ook liedjes van zichzelf, of is alles een cover van zijn vaders muziek?
Ja: "Leef alsof het je laatste dag is".quote:Op woensdag 13 november 2019 14:17 schreef Messina het volgende:
Heeft hij eigenlijk ook liedjes van zichzelf, of is alles een cover van zijn vaders muziek?
En ga, a, a, aquote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja: "Leef alsof het je laatste dag is".
Dit is geen flaterende foto.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stem voor "Wij houden van oranje".
welke van La Maasland wel dan??quote:
ja dat dekt de lading denk ik wel....quote:Op woensdag 13 november 2019 14:25 schreef Ole het volgende:
Wie kan mij vertellen wat ik gisteren heb gedaan ?
Tis totaal m'n muzieksmaak niet maar toch vind ik dát echt een gezellig hos-lied.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja: "Leef alsof het je laatste dag is".
Het gros ziet er slechter uit op die leeftijd. Niet dat ik Bridget leuk vind verder.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:25 schreef Craptacular het volgende:
Ze is al 45, dan zien de meesten vrouwen er niet meer fris uit.
Hossen.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:26 schreef Greys het volgende:
Tis totaal m'n muzieksmaak niet maar toch vind ik dát echt een gezellig hos-lied.
Wel beter.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto ziet er i.i.g. wat beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |