Dat heeft er niks mee te maken. Tandartszorg waarbij er daadwerkelijk behandeld wordt (bijv. gaatje vullen) wordt meestal maar voor 75 % vergoed. Bij sommige verzekeraars 80 %. Controles worden bij sommige verzekeraars wel 100% vergoed.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Oh ja bij de tandarts krijg ik altijd een factuurtje van 17 euro nogwat of zo. Nou ja anders geef ik dat aan de bedelaar voor de deur dusjah
Dat is weer wat anders. Waarschijnlijk heb je een aanvullende tandartsverzekering die een deel van de kosten voor controle en behandelingen vergoedt. Zal ook 80% zijn of zo. En dan moet je een stukje zelf betalen. Heb je geen tandartsverzekering (en ik weet dat je 18+ bentquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Oh ja bij de tandarts krijg ik altijd een factuurtje van 17 euro nogwat of zo. Nou ja anders geef ik dat aan de bedelaar voor de deur dusjah. Bij wijze van spreken
![]()
Teregten Klagdquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben dat plaatje wel zat nu...
Gedraag jequote:Op dinsdag 12 november 2019 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe 18+ ik ben
Dat ik heel erg zelf achter een vergoeding aan moest gaan en dat elke klantenadviseur waar ik mee te maken kreeg mij verkeerd heeft ingelicht. En dat vind ik stom.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit al bij VGZ sinds de guldens nog getimmerd werden(1991 ja). Wat is er mis mee? Wat er niet mis is met andere zv's?
En toch in een maand door je ER heen? Dan doe je iets niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier heb je er nog een: Feliesquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat ik heel erg zelf achter een vergoeding aan moest gaan en dat elke klantenadviseur waar ik mee te maken kreeg mij verkeerd heeft ingelicht. En dat vind ik stom.
Ik ben trouwens 31 gewordenbedankt voor de felicitaties!
Oh bijzonder. Dat had ik volgens mij HEEEEEEL in het begin ook, één keer. Eoa lul aan de keukentafel die telkens maar weer wilde dat ik ergens voor ging tekenen. Heel vervelend. Verder eigenlijk nooit meer last gehad. Wel af en toe wat rekeningen langs zien komenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:
Dat ik heel erg zelf achter een vergoeding aan moest gaan en dat elke klantenadviseur waar ik mee te maken kreeg mij verkeerd heeft ingelicht. En dat vind ik stom.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En toch in een maand door je ER heen? Dan doe je iets niet goed
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben trouwens 31 gewordenbedankt voor de felicitaties!
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
⁷
En toch in een maand door je ER heen? Dan doe je iets niet goed
je krijgt er enkel murphy voor terug.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mensen zijn vaak de grootste bron van fouten, via automatiseren haal je die uit je proces.
Kieskeurigquote:
Heel erg zelfs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |