Oh dont get me wrong, er zijn genoeg redenen om je rijbewijs niet te willen halen, was alleen benieuwd welke Naatje heeftquote:
Ik zie geen reden om je rijbewijs niet te halen. 'Niet nodig' vind ik geen reden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dont get me wrong, er zijn genoeg redenen om je rijbewijs niet te willen halen, was alleen benieuwd welke Naatje heeft
Je kan het milieuvriendelijker vinden, je kan rijbewijs+auto+onderhoud+verzekeringshizzle teveel geld vinden. Je kan onpraktisch wonen (Amsterdamquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om je rijbewijs niet te halen. 'Niet nodig' vind ik geen reden.
Daarnaast ben je in een stad als Amsterdam gewoon sneller op een fiets of elektrische scooterquote:Op woensdag 13 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het milieuvriendelijker vinden, je kan rijbewijs+auto+onderhoud+verzekeringshizzle teveel geld vinden. Je kan onpraktisch wonen (Amsterdam) Je kan student zijn.
Maar, rijbewijs staat niet gelijk aan al het bovenstaande.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het milieuvriendelijker vinden, je kan rijbewijs+auto+onderhoud+verzekeringshizzle teveel geld vinden. Je kan onpraktisch wonen (Amsterdam) Je kan student zijn.
Dat haal je er in 25 jaar nooit uit iddquote:Op woensdag 13 november 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
Over 25 jaar is privé autobezit toch verboden dus rijbewijs is slechte investering
Als je in een stad woont nietquote:Op woensdag 13 november 2019 00:10 schreef I het volgende:
[..]
Dat haal je er in 25 jaar nooit uit idd
Wel bij een eeuwige studentquote:Op woensdag 13 november 2019 00:08 schreef I het volgende:
[..]
En 'student zijn' heeft niks te maken met het "ook niet van plan te verkrijgen" natuurlijk.
Lolquote:Op woensdag 13 november 2019 00:12 schreef I het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vijfentwintig jaar blijven wonen?!
En waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:12 schreef I het volgende:
[..]
Mag hopen van welquote:Op woensdag 13 november 2019 00:12 schreef I het volgende:
[..]
25 jaar later, ben ik 54, dan hoef ik echt nog niet de rust op te zoeken in een dorp hoorquote:Op woensdag 13 november 2019 00:13 schreef I het volgende:
[..]
Da's gewoon sneu.
[..]
Wel dan? Zou ik echt stom vinden.
En wat als de stad je ligt en je het er je naar je zin hebt? Waarom zou je er dan niet blijven wonen?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:13 schreef I het volgende:
[..]
Da's gewoon sneu.
[..]
Wel dan? Zou ik echt stom vinden.
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 jaar later, ben ik 54, dan hoef ik echt nog niet de rust op te zoeken in een dorp hoor
Da's alleen als je in een boeren gehucht woont. Daar woont praktisch niemand.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
Even naar de supermarkt. Oh die is 20 km verderop. Oh het is 6 uur die is al gesloten
Ach wie weet, misschien heb ik in die 25 jaar al op welke uithoek van de wereld dan ook gewoondquote:Op woensdag 13 november 2019 00:20 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef -Chakotay- het volgende:
nog 1 potje red alert 3 alvorens ik ga slapen
Die in m'n UI bedoel je?quote:
geef eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 13 november 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die in m'n UI bedoel je?
Als dat mijn zusje was had ik een weloverwogen besluit over incestueuze relaties gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |