Zou wel een beetje pijn doen als je hem aanzet en er in schuift (grasmaaier/trimmer)quote:
Dude 😁quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:42 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Zou wel een beetje pijn doen als je hem aanzet en er in schuift (grasmaaier/trimmer)
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:42 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Zou wel een beetje pijn doen als je hem aanzet en er in schuift (grasmaaier/trimmer)
quote:
Wat een buitengewoon zwaar leven hebben die katten....quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:54 schreef jerney het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poes
Mijn been ook goed?Ik ga niet de hele tijd als enige mijn kop zitten posten, dit topic is ook niet meer wat het geweest is, he?
Pff bekijk het, ik moet elke keer wat anders doen om die link werkend te krijgen, heeft iemand nog een fatsoenlijke app tip? Vroeger was photobucket superhandig, wat ze nu gedaan hebben, weet ik niet :’)
Ja, ze houden van hun tukjesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon zwaar leven hebben die katten....![]()
Ha ha, heerlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ze houden van hun tukjes
De rest van de tijd gebruikt Benston mijn boezem als kussen dus het was nog lastig om een degelijke poezenfoto te vinden met mij er ook op.
Ik kan ook geen normale app meer vinden na Tinypic.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:54 schreef jerney het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poes
Mijn been ook goed?Ik ga niet de hele tijd als enige mijn kop zitten posten, dit topic is ook niet meer wat het geweest is, he?
Pff bekijk het, ik moet elke keer wat anders doen om die link werkend te krijgen, heeft iemand nog een fatsoenlijke app tip? Vroeger was photobucket superhandig, wat ze nu gedaan hebben, weet ik niet :’)
Vandaar dat niemand meer in dit topic post.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kan ook geen normale app meer vinden na Tinypic.
zo oud zie je er niet uitquote:Op zondag 2 augustus 2020 00:04 schreef Duveldrinker het volgende:
Kan iemand het uitleggen aan deze opa?
Ik ben bijna 40. Maar hou krijg je dit voor elkaar?quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
zo oud zie je er niet uit
[ afbeelding ]
Rechtermuisknop en dan 'copy image address' of iets dat daarop lijkt in de browser die jij gebruikt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40. Maar hou krijg je dit voor elkaar?
zit je mobiel of op imgur.com ?quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40. Maar hou krijg je dit voor elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |