Is dat je ouwe fiets?quote:
Respect voor jou! Looking good, en belangrijkste vooral: hoe je je er zelf bij voelt, en volgens mij voel je je nu stukken beter!quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:09 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdikkie wat was ik vroeger gezellig
Heyyy Lunaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:09 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdikkie wat was ik vroeger gezellig
Als Jerney weer eens op Fok reageert op je, dan weet je dat corona echt heeft toegeslagenquote:
Hahaha nee dat was het niet eens, ik moest behoorlijk overtuigd worden om fok weer eens een kans te geven.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:20 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Als Jerney weer eens op Fok reageert op je, dan weet je dat corona echt heeft toegeslagen
Hello babe
Good to see you tooquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha nee dat was het niet eens, ik moest behoorlijk overtuigd worden om fok weer eens een kans te geven.
Good to see you! En jij bent àltijd gezellig
Awwwquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:46 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Good to see you too
Al volg ik je toffe projecten natuurlijk ook gewoon stilletjes lurkend op de elektronische instagram 👴🏻
Edit: oeps, om SC te voorkomen snel een fotootje van afgelopen maandag met de
Mrs.
[ afbeelding ]
Jij stiekem niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ssst.... Hij denkt dat hij een teddybeer is
Niet te geloven dat je van '79 bent en dat tijdens het wakker worden!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:40 schreef jerney het volgende:
Zo wakker worden
[ afbeelding ]
Op vrijdag 31 juli 2020 07:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik mis dingen geloof ik...(en nee haar naam begint met een F
)
Hipstamatic helpt ook altijd wel een handje natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet te geloven dat je van '79 bent en dat tijdens het wakker worden!
ligt je zuignapdildo nog op tafel?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:46 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Good to see you too
Al volg ik je toffe projecten natuurlijk ook gewoon stilletjes lurkend op de elektronische instagram 👴🏻
Edit: oeps, om SC te voorkomen snel een fotootje van afgelopen maandag met de
Mrs.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |