Belooft goeds voor de toekomstquote:Op maandag 22 juni 2020 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja! We vertrekken volgende week donderdag
Vanmiddag eerste real life ontmoeting met mn nieuwe werkgever per 1-9. Was wel een prettige ontmoeting
quote:Op maandag 22 juni 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als alles doorgaat, ga ik in oktober ruim een week naar Toscane
Je hebt veel gedaan en gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:22 schreef borisz het volgende:
Morgen weer naar huis. Fijn om een kleine week in Limburg te zijn. Had langer gemogen, maar ja er zijn nog meer leuke dingen deze week.
Wrs in oktober ook nog een weekje weg. Maar dat moet de tijd leren.
Op instagramquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Je hebt veel gedaan en gezien![]()
Ergens pics?
Wij zouden in Karpathos zitten (grieks eiland).quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Umbrië is het midden van Italië toch? Daar zouden mijn ouders nu hebben moeten zitten, maar in plaats daarvan werd het een midweekje Arcen.
En het wordt in september een midweekje varen met een Doerak in Friesland.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:36 schreef Blues het volgende:
Wij zouden in Karpathos zitten (grieks eiland).
Het werd Schiermonnikoog
quote:
Ik ben er nog nooit geweest. Het is trouwens ook het verste waar ik ooit ben geweest. Dat is tot nu toe Wenen..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Toscane is inderdaad. Maar als ik ooit weer eens Italië ga doen wordt het Ligurië want dat lijkt me nog meer
.
Toch 'gewoon' Down Under.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:56 schreef borisz het volgende:
Is de FIFA weer echt FIFA? Er wordt gestemd voor het vrouwenWK2023. Er ligt een zeer goed bid van Australië & NZ. En er is een matig bid van Colombia.... Je zou denken appeltje eitje voor Down Under, maar de verhoudingen zoals deze nu bekend zijn is het 50/50.
Dat wordt met een leuk tijdsverschil kijken.quote:
Ajax werd dat in 1998. Een jong Sandje was voor het eerst in de Amsterdam Arena, bij een wedstrijd van de Admirals, en toen rond 16.15 uur in Soccerworld op Teletekst de cijfertjes van PSV groen werden was Ajax kampioen. Misschien niet de leukste manier, maar ik vond 't fantastischquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:17 schreef borisz het volgende:
Kampioen worden zonder te spelen. Past er ook nog wel bij.
AZ werd ook kampioen zonder te spelen in 2009. Dat was denk ik in NL de laatste keer..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax werd dat in 1998. Een jong Sandje was voor het eerst in de Amsterdam Arena, bij een wedstrijd van de Admirals, en toen rond 16.15 uur in Soccerworld op Teletekst de cijfertjes van PSV groen werden was Ajax kampioen. Misschien niet de leukste manier, maar ik vond 't fantastisch.
Die arme studenten van vroeger.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:55 schreef Ole het volgende:
Bijna klaar met cursus klantcontact. Nu al duidelijk dat webcare mij het meeste ligt. Ik schrijf liever dan dat ik praat met onbekenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |