quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:10 schreef borisz het volgende:
Eerst Borsato. Nu Hazes. Het is bij Ole niet saai in het forum.
ik zapte er toevallig in, leuk einde van de wedstrijdquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:06 schreef borisz het volgende:
Hee de finale van de Copa Libertadores live op de BBC.
Voor het eerst de finale over één wedstrijd ipv twee.
Blijkbaar niet...quote:Op donderdag 28 november 2019 17:02 schreef golfer het volgende:
Nergens een topic in VBL over de dood van Pim Verbeek?
https://nos.nl/artikel/23(...)ctief-overleden.html
ik zag pas een uurtje of twee geleden per toeval dat hij is overleden. Wat Bos zegt: best een bekende trainer.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:02 schreef golfer het volgende:
Nergens een topic in VBL over de dood van Pim Verbeek?
https://nos.nl/artikel/23(...)ctief-overleden.html
Groep Fquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:00 schreef borisz het volgende:
Oekraïners, Oostenrijkers en Roemenen/Georgiërs/Belarussen/Kosovaren/Noord-Macedoniërs(één van de vijf) komen naar Amsterdam.
[ afbeelding ]
Hardlopen?quote:Op zondag 1 december 2019 14:22 schreef borisz het volgende:
Vandaag een rondje Amsterdamse Bos gedaan. De Koenenroute. Rechterkant bosbaan en dan via de Nieuwe Meer weer terug. Leuk rondje a 7km
Neuh gewoon gewandeld. Had smorgens al een lesje Bodypump achter de rugquote:
Het was heerlijk! Binnenkort ook maar eens doen. Lekker het bos in.quote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh gewoon gewandeld. Had smorgens al een lesje Bodypump achter de rug. Maar het was mooi weer dus moest er nog even uit.
Ik spring zo in de 346 en stap dan bijna voor de figuurlijke duur van het Amsterdamse bos uit.
Ook qua wandelomgeving moet je af en toe afwisselen.
Idem hier.quote:Op maandag 9 december 2019 10:16 schreef borisz het volgende:
RIP Piet Huijg. Diverse malen in zijn sportwinkel geweest.
Zal ik, net als al zijn voorgaande optredens, gaan missen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef borisz het volgende:
Straks het laatste professionele optreden van Raymond van Barneveld?
nou, dat was het danquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef borisz het volgende:
Straks het laatste professionele optreden van Raymond van Barneveld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |