Topickaapquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Budda hoe kan je nou geen nieuwe openen?!
Ja, ananas op een pizza hoort niet. First things firstquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Ga je eerst nog posten in ananas topic terwijl we hier zitten te wachten
Oops.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]het gaat om het principe.
En dan schrijf je mijn naam ook nog eens fout
Ananas kan prima op pizza.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ananas op een pizza hoort niet. First things first
Neh, ik ga niet zitten morrelen aan OP’s en TT’s als het niet hoeftquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oops.
Je kan hem veranderen toch? Wat voor hont wil je er in?
Oke nou dan moet bij de les blijven.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neh, ik ga niet zitten morrelen aan OP’s en TT’s als het niet hoeft
Maar als ik zelf de lapo heb, dan komt er weer een Ierse setter in
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke nou dan moet bij de les blijven.
Neem maar een bakkie
Daarover hoeft niet gestemd te worden maar daar moet op worden geacteerd!quote:
Kijk, Bitterbal, de mening van een professional!quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarover hoeft niet gestemd te worden maar daar moet op worden geacteerd!
Mensen die ananas warm eten moeten per direct tegen de muur en vuurpeleton ertegenaan!
Eens!quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die ananas warm eten moeten per direct tegen de muur en vuurpeleton ertegenaan!
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah eerder een flutkok.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, Bitterbal, de mening van een professional!
Hm, ik vind pilaf wel lekker. Warme appeltaart ook. Warme stoofpeertjesquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Er bestaat geen variant van warm fruit die lekker is.
fruit moet koud zijn.
Je bent zelf..quote:
Bij wijze van spreken natuurlijk. Cognitieve gedrags therapie icm met paar maanden intensieve begeleiding op de PAAZ zou ook nog wonderen kunnen doenquote:
Tofquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:37 schreef bitterbal het volgende:
De verf is niet helemaal gelukt
https://streamable.com/6dyl7
Mja houd sowieso niet van zoetigheid.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik vind pilaf wel lekker. Warme appeltaart ook. Warme stoofpeertjes
Krijg het heen en weer joh flutchef. Dat je om mag komen in duizend bonnetjes.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk. Cognitieve gedrags therapie icm met paar maanden intensieve begeleiding op de PAAZ zou ook nog wonderen kunnen doen
Was al bang dat je anders zou denkenquote:
Thnxquote:
Ik heb een zwak voor chocolade. En ijs.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja houd sowieso niet van zoetigheid.
Behalve winegums. Daar ben ik verslaafd aan. Daarom koop ik ze niet. Vreet letterlijk een kilo achter elkaar weg. Handen vol naar binnen schrokken. En me dan schamen terwijl er een rubberen bal in m'n maag ligt
Dat heb ik met chips en nootjes.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Winegums hier.
Moeten gewoon niet in huis zijn, want de zak gaat op.
Ook.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met chips en nootjes.
stracciatella ijs met warme kersensausquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor chocolade. En ijs.
Broerquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Winegums hier.
Moeten gewoon niet in huis zijn, want de zak gaat op.
quote:Help, er komt misschien een recessie. Wat moet ik doen?
In de loop van volgend jaar of aan het begin van 2021 belandt Nederland in een recessie. Dat is tenminste de verwachting van een aantal economen die de NOS sprak voor de nieuwe podcast POEN.
https://nos.nl/artikel/23(...)at-moet-ik-doen.html
Gewoon rustig blijven lijkt mij hey beste devies.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als iedereen nu dan stopt met huizen kopen![]()
Snel leningboer of deurwaarder wordenquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als iedereen nu dan stopt met huizen kopen![]()
Vast beginnen met zuipenquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:06 schreef Karzai het volgende:
vve vergadering straks, horror, gelukkig wel in de kroeg
Lukte de vorige keer ook niet erg goed volgens mijquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Vind het knap dat ze dat al zo kunnen voorspellen. Maar goed ik ben dan ook geen econoom
Wat zijn de agenda punten?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:06 schreef Karzai het volgende:
vve vergadering straks, horror, gelukkig wel in de kroeg
Oh dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lukte de vorige keer ook niet erg goed volgens mij
Doe je zó lang met een zak drop?quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:50 schreef Karzai het volgende:
snoepen doe ik ook weinig, maar als ik een pak drop heb is die wel in een week leeg
of snickers, twixen en kitkat
pondspakquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe je zó lang met een zak drop?.
Bij ons is zo'n zak in maximaal 3 avonden leeg.
Want je was zes ofzo?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meerKan mij niet herinneren dat ik er toen zelf last van heb gehad.
Wij hebben wel iemand die het goed. Hier ook geen vrijwilligers die dat willen doen. Hoeveel leden hebben jullie?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:07 schreef Karzai het volgende:
buurvrouw wil de administratie niet meer doen. dus we zoeken een ander slachtoffer.
Of het wordt uitbesteed. Maar dat kost veel geld
Vorig jaar in datingtopics rondhangen en nu samenwonen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben wel iemand die het goed. Hier ook geen vrijwilligers die dat willen doen. Hoeveel leden hebben jullie?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vorig jaar in datingtopics rondhangen en nu samenwonen?Nice
Gelukkige huurder hierquote:
Heb er nu wel last van. Moet iets worden gewijzigd in de splitsingsakte en moet ieder lid toestemming voor geven. Ze moeten ook naar een notaris om te tekenen en ze doen natuurlijk nu allemaal of ze niet thuis zijnquote:
Lijkt me zwaar irritantquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb er nu wel last van. Moet iets worden gewijzigd in de splitsingsakte en moet ieder lid toestemming voor geven. Ze moeten ook naar een notaris om te tekenen en ze doen natuurlijk nu allemaal of ze niet thuis zijn
Geen VVE-whatsappgroep?quote:
Jeps. Zij en mijn (inmiddels overleden) vader hebben daar een appartement en toen hij overleed werd k automatisch mede-eigenaar dus moest ook tekenen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef Karzai het volgende:
ah je bent mede-eigenaar geweest van een appartement in Berlijn?
Ja dat heb ik ook. Zijn er ook 2. 1 heb ik pas voor het eerst dit jaar gezien na 10 jaar en de ander nog nooit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef Karzai het volgende:
Hier ook een belegger die in het pand een appartement heeft, maar die komt nooit
Ah das netjesquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:43 schreef Karzai het volgende:
ja ik had laatst lekkage van hem en hij was niet verzekerd, kreeg toch m'n geld binnen een dag
Spruitjes met rendier gestoofd in een schotse whisky?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Zo klaar, nu zin in wintervoer eerst
Breng me niet op goede ideeën.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Spruitjes met rendier gestoofd in een schotse whisky?
Een appartement in Berlijn, hoe tof is datquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps. Zij en mijn (inmiddels overleden) vader hebben daar een appartement en toen hij overleed werd k automatisch mede-eigenaar dus moest ook tekenen.
Begin jij aan de achterkant te knauwen, pak ik de voorkant?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou nu wel een heel rendier op kunnen.
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin jij aan de achterkant te knauwen, pak ik de voorkant?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)neeuw-is-in-aantocht
Ik woon redelijk afgelegen dus dat is hier al snelquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:10 schreef Karzai het volgende:
Dikke sneeuw is wel leuk en dan een dik pak, zodat we allemaal niet op ons werk kunnen komen en de hele dag sneeuwpret hebben
Vrijdag al?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)neeuw-is-in-aantocht
Neequote:Op dinsdag 12 november 2019 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een appartement in Berlijn, hoe tof is dat![]()
Roep je dan ook af en toe: Ich bin ein halb Berliner?
Gaat ze nooit op vakantie?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga er niet meer naar toe want dan zit ik meerdere dagen met haar opgescheept
Dat vind ik zo jammer, dat ik nooit in Oost-Berlijn ben geweest voor de val van de muurquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:41 schreef Karzai het volgende:
Ben er 1 keer geweest met schoolreisje, toen stond de muur er nog
In het oosten en westen geweest, was een van mijn beste schoolreisjes
Dit had ik in China bij de grensovergang Shenzhen - Hong Kong maar dat komt omdat iemand me opgenaaid had om een plaatje van Donald Duck voor mijn paspoortfoto te houdenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:50 schreef Karzai het volgende:
ze hadden er een mooi museum met oudheden
De bloemkool soep was vies
En werd een meisje uit de bus gehaald omdat ze niet leek op haar pasfoto
en toe zei je, je ziet toch dat ik in mijn blote kont loopquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik in China bij de grensovergang Shenzhen - Hong Kong maar dat komt omdat iemand me opgenaaid had om een plaatje van Donald Duck voor mijn paspoortfoto te houden
Bloemkoolsoepquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:50 schreef Karzai het volgende:
ze hadden er een mooi museum met oudheden
De bloemkool soep was vies
En werd een meisje uit de bus gehaald omdat ze niet leek op haar pasfoto
Dus je lijkt niet op Donald Duck. Bitterbal, maak je aantekeningen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik in China bij de grensovergang Shenzhen - Hong Kong maar dat komt omdat iemand me opgenaaid had om een plaatje van Donald Duck voor mijn paspoortfoto te houden
Kwam er toen wel achter dat er toch Chinezen langer dan twee meter zijnquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
en toe zei je, je ziet toch dat ik in mijn blote kont loop
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je lijkt niet op Donald Duck. Bitterbal, maak je aantekeningen?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je lijkt niet op Donald Duck. Bitterbal, maak je aantekeningen?
Sterktequote:Op dinsdag 12 november 2019 18:58 schreef Karzai het volgende:
ik moet gaan, vergadering, fijne avond
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in je voordeel pleit. Of ze moet een zwemvliezenfetish hebben
Sterkte. Laat die administratie niet op je bordje schuiven!quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:58 schreef Karzai het volgende:
ik moet gaan, vergadering, fijne avond
Beetje dezelfde stem heb ik welquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in je voordeel pleit. Of ze moet een zwemvliezenfetish hebben
Ja, dat laatste beschrijft mij welquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Lastig liefkozen met zwemvliezen, misschien wel prettig hoor, nooit geknuffeld met een eend of zo niet dat jullie dat denken, of autorijden ook moeilijk denk ik........of koken, pannen op de grond, satésaus tegen het plafond, overal veren en chaos.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Lastig liefkozen met zwemvliezen, misschien wel prettig hoor, nooit geknuffeld met een eend of zo niet dat jullie dat denken, of autorijden ook moeilijk denk ik........of koken, pannen op de grond, satésaus tegen het plafond, overal veren en chaos.
Lekker late reactie van me. Zo'n 100 euro mag het kosten, 150 is ook prima. Ze hebben hier in ieder geval Rembrandt en Van Gogh in de verfwinkel, dacht dat het gebruik van de namen vooral reclameachtig was, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 11 november 2019 20:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoeveel wil je betalen?Moet het artistverf zijn of mag het studiekwaliteit zijn?
Goede studiekwaliteit is Schminke akademie, Winsor & Newton Cotman, Van Gogh.
Wil je de beste artistverf?
Dan Schminke Horadam, Holbein, Winsor & Newton artistsverf, Sennelier, Rembrandt, Oud Holland. Mr Graham.
Verschil zit hem in pigmentatie. Artistsverf is rijker van pigment.
Je gaat de honderd niet redden lieve schatquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dit al gezien
https://www.npostart.nl/avondlicht/06-10-2019/BV_101395024
Absurdistisch interviewprogramma van LuckyTV, waarin Sander van de Pavert op geheel eigen wijze het gesprek aangaat met bijzondere mensen uit de wereld van media en televisie.
Met Sander van LuckyTV.
Ja morgen weer een nieuwe dagquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je gaat de honderd niet redden lieve schat
Hoop nooit opgeven inderdaad!quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja morgen weer een nieuwe dag
Wat is de score?
Bijna op de helftquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja morgen weer een nieuwe dag
Wat is de score?
Behoorlijk wat wel ja. Maar altijd voor het hoogste streven!quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb denk ik niet helemaal goed ingeschat hoeveel werk dat nog eigenlijk is.
we gaan rouleren, iedereen doet het een jaarquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterkte. Laat die administratie niet op je bordje schuiven!
Russisch?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
we gaan rouleren, iedereen doet het een jaar
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:43 schreef Karzai het volgende:
ja ik als laatste en dan met de pot ervandoor
Wist niet dat je op potten valt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:43 schreef Karzai het volgende:
ja ik als laatste en dan met de pot ervandoor
Kan best nog wel eens pijn doen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:47 schreef Karzai het volgende:
Ik kan best op een pot vallen, soms weet je het niet he
Niemand wilde dokken voor een administrateur?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
we gaan rouleren, iedereen doet het een jaar
Ik was destijds blij dat we er wel eentje hadden. Eén van de bewoners lag met alles dwars en weigerde te betalen. Vreselijk kutwijf was dat.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:05 schreef Karzai het volgende:
ja is een beetje onzin, kost veel geld en ze doen niks
Ai, houten vloeren zeker?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:18 schreef Karzai het volgende:
alleen een fittie met de begane grond en twee hoog, die hebben twee kinderen en dat levert geluidsoverlast op. de buurman wil niet isoleren
En ze heeft ook een b&b op 1 hoog die daar over klagen, dus ze krijgt slechte recensies
Rustgevendquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dat hier ook. Contact gezocht via vve beheerder met de eigenaar hierboven. Hij verhuurt het. HIj zei alleen dat het wel goed geďsoleerd is. Interesseert hem niks.
Ik heb het hier boven gezien toen daar de vloer openging en er ligt helemaal geen ondervloer.
![]()
Ik kan mijn bovenbuurman gewoon horen snurken snachts
Je zit zeker niet in de sociale huurbouw neem ik aan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hem al duizend miljoen keer vermoord in mijn hoofd
Im comingquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:26 schreef bitterbal het volgende:
Nu zit ik te kijken of ik dan maar mijn plafond kan verlagen en volspuiten met iets
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hem al duizend miljoen keer vermoord in mijn hoofd
Nee koop. je kan geen kant op zoquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zit zeker niet in de sociale huurbouw neem ik aan.
Werkte het?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:30 schreef Karzai het volgende:
buurvrouw had van die korrels tussen de vloeren laten spuit om het te dempen kostte 1400 euro
Bij koop word het inderdaad een heel lastiger verhaal.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee koop. je kan geen kant op zo![]()
Hij heeft er werkelijk waar schijt aan. En de bewoner denk ik ook. Of hij is zo dom dat hij echt niet doorheeft dat het gehorige huizen zijn.
Nou ja begrijp wel dat het een gedoe is. Zeker met een huurder er in. En aangezien het niet in ons reglement staat is hij het niet verplicht.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij koop word het inderdaad een heel lastiger verhaal.
Kun je hem gewoon niet lastig blijven vallen tot hij zo'n schijthekel aan aan je 'gezeik' heeft dat hij er iets aan gaat doen?
Mja al wat dempen en mensen niet horen praten/zingen en snurken zou toch echt al veel schelen denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:33 schreef Karzai het volgende:
hier is het ook gehorig hoor, zijn houten vloeren, en ook al isoleer je het, je hoort mensen toch lopen
Een goed is het zeker, maar als andere er echt last van hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja begrijp wel dat het een gedoe is. Zeker met een huurder er in. En aangezien het niet in ons reglement staat is hij het niet verplicht.
Gewoon zelf gaan levenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:34 schreef bitterbal het volgende:
En die jongen boven doet ook niet openSoms als die aan het touwtjespringen is ofzo bel ik aan en doet die gewoon niet open
![]()
De vorige heb ik er wel een keer op aangesproken toen ze 3 uur lang een kast in elkaar waren zetten. Dacht dat het plafond naar beneden zou komen. Was wel wat geďrriteerd dus niet bevorderlijk voor het gesprekmaar die namen het ook niet serieus.
Ja ik draai door:Pquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed is het zeker, maar als andere er echt last van hebben
Ja dan mailen de benedenburenquote:
Niemand anders heeft last van die man?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik draai door:P
Dus of serieus goede optie voor dat plafond of verhuizen.
Nee want ik ben de enige die onder hem woont. Hij doet ook niks raars. Hij leeft gewoon. Je kan moeilijk vragen of iemand niet meer wilt lopen of zingen in zijn eigen huisquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niemand anders heeft last van die man?
Gewoon het geluid het geluid laten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan mailen de benedenburen
Ik begrijp niet hoe hele gezinnen hier vroeger hebben kunnen wonen zonder elkaar af te slachten :p
Ja dat gaat nietquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon het geluid het geluid laten.
Maar wel om een ondervloer kan aanleggen zodat jij ook gewoon kan levenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ik ben de enige die onder hem woont. Hij doet ook niks raars. Hij leeft gewoon. Je kan moeilijk vragen of iemand niet meer wilt lopen of zingen in zijn eigen huis
Nou ja hoe kan je een eigenaar van een woning die daar niet woont zo gek zien te krijgen? Als het nou de bewoner zelf was die eigenaar was maar die huurt ook alleen maar. Kan proberen door te drammen om het in het reglement te laten opnemen maar dan moet die eigenaar daar ook zelf mee akkoord gaan :pquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel om een ondervloer kan aanleggen zodat jij ook gewoon kan leven![]()
Maar zonder gekkigheid zou ik ook niet weten wat je zou moeten doen behalve hem zo vaak lastig vallen dat de makkelijkste weg uit is om gewoon iets aan het probleem te doen. Maar dan heb je wel het gevaar dat jij 'dat zeikwijf' word.
Hm spannend wel.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zei ik netDenk dat ik idd ga verhuizen. Kijk alleen nog naar bovenwoningen.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:44 schreef Karzai het volgende:
de buurvrouw wil ook weg, maar die wil een miljoen voor haar woning
ja de huizenmarkt is wel gek, maar nog niet zo gek
Heel lastig parket (pun intended)quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hoe kan je een eigenaar van een woning die daar niet woont zo gek zien te krijgen? Als het nou de bewoner zelf was die eigenaar was maar die huurt ook alleen maar. Kan proberen door te drammen om het in het reglement te laten opnemen maar dan moet die eigenaar daar ook zelf mee akkoord gaan :p
Heb je dadelijk onderburen met twaalf kinderen die graag klompendansen, zul je zien.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zei ik netDenk dat ik idd ga verhuizen. Kijk alleen nog naar bovenwoningen.
Ja das een risico. Dat stel hieronder is ook zon stel wat kinderen gaat krijgen dus heb geen keusquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dadelijk onderburen met twaalf kinderen die graag klompendansen, zul je zien.
Ja ook wachttijd toch? Waar is het?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:46 schreef Karzai het volgende:
en dan mag ze een sociale huurwoning huren, omdat dat gaat op inkomen, kassa!
hiernaast een appartement voor 475.000, dus het zou kunnenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was die vorige verkochte vergelijkbaar?
ze staat al tientallen jaren ingeschreven in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook wachttijd toch? Waar is het?
Nou miljoen is wel veelquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
hiernaast een appartement voor 475.000, dus het zou kunnen
Slimme vrouwquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze staat al tientallen jaren ingeschreven in Amsterdam
Hele brievenbus volplakken met nietinmijngleuf.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das een risico. Dat stel hieronder is ook zon stel wat kinderen gaat krijgen dus heb geen keus
Nee juist niet. Al die folders juist daar in de busquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele brievenbus volplakken met nietinmijngleuf.
Als ik vier ton had, kocht ik wel een vrijstaand huis in Kutjebroek of zo.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou miljoen is wel veelMaar het kan idd.
Hier paar weken terug om de hoek ook 2 appartementen verkocht voor 4 ton. Wel mooi gerenoveerd, ziet er goed uit maar de buurt is er echt niet naar. het uitzicht al helemaal niet.
Nou dan zit je in kutjebroek en niet n een mooie vogelaarwijk in den haag.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik vier ton had, kocht ik wel een vrijstaand huis in Kutjebroek of zo.
Ik moest hier ook bijna een volle minuut over nadenkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee juist niet. Al die folders juist daar in de bus
Oh nee juist niet.
Jezus![]()
*besteld stickers*
Komt ze terug van haar werk. Deur en ramen volbeplakt met die stickersquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest hier ook bijna een volle minuut over nadenken
Precies. Ik woon ook liever in Kutjebroek dan in een grote stadquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan zit je in kutjebroek en niet n een mooie vogelaarwijk in den haag.
Overal breinaalden en foto's van totaalrupturen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt ze terug van haar werk. Deur en ramen volbeplakt met die stickers
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal breinaalden en foto's van totaalrupturen.
Heel hun auto inpakken in condooms.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]Gratis doosje after morning pill in te bus
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel hun auto inpakken in condooms.
k hoor haar nu nog lachen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Als je gaat werken steevast een cd met babygejank keihard opzetten.
Die baarmoeder zal krimpen van angst.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k hoor haar nu nog lachen.
Zal haar snel vergaan
Mwhahahahahahahquote:Op dinsdag 12 november 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die baarmoeder zal krimpen van angst.
Naar wat zou je dan willen verhuizen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ergens ook zin om te verhuizen maar ik zie op tegen het vele werk
Ik denk een luie woning, iets wat weinig onderhoud nodig heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar wat zou je dan willen verhuizen?
Heb je dat nu wel?quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk een luie woning, iets wat weinig onderhoud nodig heeft.
Heb voorheen altijd grote tuinen gehad, zou ik niet meer willen maar klein pareltje groen mis ik wel op warme zomeravonden na een dag noeste arbeid.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat nu wel?
Ik heb maar weinig eisen![]()
bovenwoning. goede keuken,badkamer en een dakterras of zeer ruim balkon.
Tuin heb ik nou weer niks mee vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb voorheen altijd grote tuinen gehad, zou ik niet meer willen maar klein pareltje groen mis ik wel op warme zomeravonden na een dag noeste arbeid.
Ja dit is ook wel lekker onderhoudsarm maar af en toe borrelen mijn klusneigingen op en dan kan ik niet zo groots uitpakken als dat ik kan bedenken, dat is het meer.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat nu wel?
Ik heb maar weinig eisen![]()
bovenwoning. goede keuken,badkamer en een dakterras of zeer ruim balkon.
Lekker om in rond te hangen en ik heb groene vingers.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tuin heb ik nou weer niks mee vreemd genoeg.
oh ruim budget!quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker late reactie van me. Zo'n 100 euro mag het kosten, 150 is ook prima. Ze hebben hier in ieder geval Rembrandt en Van Gogh in de verfwinkel, dacht dat het gebruik van de namen vooral reclameachtig was, maar blijkbaar niet.
Ze verft voornamelijk bomen, geen idee of je daar meer of minder pigment voor nodig hebt.
Oeh mooi roze.quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:20 schreef Karzai het volgende:
klopt ja, de structuren zien er veel beter uit met van gogh
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:22 schreef Karzai het volgende:
nee geen idee wie dat is, waarom wil je dat weten?
Ik heb ook geen idee wie het is. Zo specifiek volg ik US ook niet.quote:
Ga dat eens doen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wie het is. Zo specifiek volg ik US ook niet.
Oké, geef me een half uurtje en ik heb zijn locatie, telefoon nummer, bloedgroep, aantal affaires, patiënten dossier en financiële situatie boven waterquote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 12 november 2019 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, geef me een half uurtje en ik heb zijn locatie, telefoon nummer, bloedgroep, aantal affaires, patiënten dossier en financiële situatie boven water
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef Karzai het volgende:
snikkel en piemel weer bij pauw, wat een flut programma is dat ook
Die heb ik zojuist even bekeken. Daar word je niet echt vrolijk van met al die puistjes die als dickpics door het leven moeten gaanquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh niceVergeet zijn insta niet.
Het schijnt salvador te zijn?quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist even bekeken. Daar word je niet echt vrolijk van met al die puistjes die als dickpics door het leven moeten gaan
Geen idee, ik zat wat te geinen.quote:
Nam je ook niet serieusquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat wat te geinen.
Maar zou goed kunnen.
Ik heb je net even een DM gestuurd met de juiste gegevens omtrent die persoon.quote:
Goede bankrekeningquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb je net even een DM gestuurd met de juiste gegevens omtrent die persoon.
Tsja, verwachte je nu echt dat ik alles erop zou laten staan voor ik je die gegevens zou sturenquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, verwachte je nu echt dat ik alles erop zou laten staan voor ik je die gegevens zou sturen![]()
Die heb ik natuurlijk eerst even leeg geroofd
Heb je geen gezelschap nodig?quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
Morgen even lekker tripje boeken naar de bahama's en daarna even gaan oriënteren voor een nieuwe auto. Ik denk dat het een Bentley of een Maybach word
Daar zeg je me wat. Ik moet natuurlijk ook nog een selectie gaan maken in mijn harem van wie er allemaal mee magquote:
Uhm. Ik had hem als eerst gevonden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Ik moet natuurlijk ook nog een selectie gaan maken in mijn harem van wie er allemaal mee mag
Weet ik, daarom laat ik hem ook achter bij jou en neem ik alleen zijn geld, credit card, privé jet en drank collectie meequote:Op woensdag 13 november 2019 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm. Ik had hem als eerst gevonden.
Zit ik met ee arme sloeber.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, daarom laat ik hem ook achter bij jou en neem ik alleen zijn geld, credit card, privé jet en drank collectie mee
Oké, ik laat wel een flesje wijn en ¤100,- achterquote:
Je weet wel wat je weg geeft he.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, ik laat wel een flesje wijn en ¤100,- achter
Oké dan, je mag zijn vakantie villa nog wel gebruiken tot we terug zijn uit de bahama'squote:Op woensdag 13 november 2019 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet wel wat je weg geeft he.
quote:Op woensdag 13 november 2019 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké dan, je mag zijn vakantie villa nog wel gebruiken tot we terug zijn uit de bahama's
Jij ook.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
Maar goed, hier nu mijn nest opzoeken. Morgenvroeg weer vroeg uit de veren.
Slaap lekker alvast!
quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar alleen @:LTVDK kan zon mooi ui maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |