Topickaapquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Budda hoe kan je nou geen nieuwe openen?!
Ja, ananas op een pizza hoort niet. First things firstquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Ga je eerst nog posten in ananas topic terwijl we hier zitten te wachten
Oops.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]het gaat om het principe.
En dan schrijf je mijn naam ook nog eens fout
Ananas kan prima op pizza.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ananas op een pizza hoort niet. First things first
Neh, ik ga niet zitten morrelen aan OP’s en TT’s als het niet hoeftquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oops.
Je kan hem veranderen toch? Wat voor hont wil je er in?
Oke nou dan moet bij de les blijven.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neh, ik ga niet zitten morrelen aan OP’s en TT’s als het niet hoeft
Maar als ik zelf de lapo heb, dan komt er weer een Ierse setter in
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke nou dan moet bij de les blijven.
Neem maar een bakkie
Daarover hoeft niet gestemd te worden maar daar moet op worden geacteerd!quote:
Kijk, Bitterbal, de mening van een professional!quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarover hoeft niet gestemd te worden maar daar moet op worden geacteerd!
Mensen die ananas warm eten moeten per direct tegen de muur en vuurpeleton ertegenaan!
Eens!quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die ananas warm eten moeten per direct tegen de muur en vuurpeleton ertegenaan!
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah eerder een flutkok.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, Bitterbal, de mening van een professional!
Hm, ik vind pilaf wel lekker. Warme appeltaart ook. Warme stoofpeertjesquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Er bestaat geen variant van warm fruit die lekker is.
fruit moet koud zijn.
Je bent zelf..quote:
Bij wijze van spreken natuurlijk. Cognitieve gedrags therapie icm met paar maanden intensieve begeleiding op de PAAZ zou ook nog wonderen kunnen doenquote:
Tofquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:37 schreef bitterbal het volgende:
De verf is niet helemaal gelukt
https://streamable.com/6dyl7
Mja houd sowieso niet van zoetigheid.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik vind pilaf wel lekker. Warme appeltaart ook. Warme stoofpeertjes
Krijg het heen en weer joh flutchef. Dat je om mag komen in duizend bonnetjes.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk. Cognitieve gedrags therapie icm met paar maanden intensieve begeleiding op de PAAZ zou ook nog wonderen kunnen doen
Was al bang dat je anders zou denkenquote:
Thnxquote:
Ik heb een zwak voor chocolade. En ijs.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja houd sowieso niet van zoetigheid.
Behalve winegums. Daar ben ik verslaafd aan. Daarom koop ik ze niet. Vreet letterlijk een kilo achter elkaar weg. Handen vol naar binnen schrokken. En me dan schamen terwijl er een rubberen bal in m'n maag ligt
Dat heb ik met chips en nootjes.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Winegums hier.
Moeten gewoon niet in huis zijn, want de zak gaat op.
Ook.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met chips en nootjes.
stracciatella ijs met warme kersensausquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor chocolade. En ijs.
Broerquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Winegums hier.
Moeten gewoon niet in huis zijn, want de zak gaat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |