Willem kleurde ook altijd alles zwart. Ik vond dat gewoon lelijk. Dat zei ik ook. Ik weet niet of dat pedagogisch verantwoord is, maar ik vond dat echt niet fijn om oma met haar verjaardag een volledig zwart blaadje te laten krijgen. Nu kleurt ie alles in regenboog 🌈quote:Op woensdag 20 november 2019 23:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
ZZ had laatst op het kinderdagverblijf een kleurplaat volledig zwart gemaakt met waskrijt, ik kon niet eens meer zien wat de afbeelding eigenlijk was. Zij helemaal trots: "Kijk, paardje is helemaal weg!"Daar heeft ze niet alleen veel plezier van gehad, het was ook nog eens leerzaam (want met potlood was dit niet gelukt).
Ik ben ooit via die tekenskills bij een kinderpsycholoog belandquote:Op donderdag 21 november 2019 17:49 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Willem kleurde ook altijd alles zwart. Ik vond dat gewoon lelijk. Dat zei ik ook. Ik weet niet of dat pedagogisch verantwoord is, maar ik vond dat echt niet fijn om oma met haar verjaardag een volledig zwart blaadje te laten krijgen. Nu kleurt ie alles in regenboog 🌈
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Deze is voor Tolstoi denk ik?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:32 schreef Quoi het volgende:
Oja kleuren![]()
Zo belandde ik pas per ongeluk bij een lezing over kindertekeningen lezen. En terwijl de mevrouw allerlei theorieën uit tekeningen ontfutselde, kraste mijn kleine neanderthaler achterin het lokaal betekenisloos op een stuk papier. Pengreep, binnen lijntjes kleuren, wat is dat? En ik word daar dan weer erg blij van![]()
@:Nolita, hij zal er zelf ook best achter komen dat het geen zin heeft. En als de ene ouder nu creativiteit stimuleert en de ander wat meer waarde hecht aan "hoe het hoort", vind ik dat best goed in evenwicht
Absoluut!quote:Op donderdag 21 november 2019 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
Mooi verhaal viviDie heb je toch wel aan de muur gehangen he?
Ik vind zelf de baby born pop wel mooi, is dat wat? Is ook een formaat waar veel kleertjes voor te koop zijn, voor kleinere poppen is de keuze heel matig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:24 schreef Arja het volgende:
Haha vivi![]()
Wat is nou een leuke baby pop die in bad kan, verschillende kleertjes aan kan en luiers, maar zonder interactieve functies?
Dat is wel realistisch dan, hier gaan ze dan ook huilen denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2019 06:42 schreef snoenk het volgende:
Het huilen werkt bij beide baby borns ook niet goed, je moet echt heel hard in het armpje knijpen
quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is wel realistisch dan, hier gaan ze dan ook huilen denk ik.
Ik kwam net toevallig deze tegen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:24 schreef Arja het volgende:
Haha vivi![]()
Wat is nou een leuke baby pop die in bad kan, verschillende kleertjes aan kan en luiers, maar zonder interactieve functies?
Maar zelf dus geen ervaring mee.quote:Vanaf nu kun je met de New Born Baby Badpop ook je pop meenemen in bad. Het lichaam van deze pop is namelijk waterbestendig. De pop heeft een leuke zwempak aan en een duikbril. Wanneer je de pop onder water houdt met de duikbril op maakt ze leuke bubbels in het water
God wat bot geformuleerd zoquote:Op zondag 24 november 2019 19:26 schreef Cygne het volgende:
We hebben het verslag van de logopedist binnen. Ik schrok er eerlijk gezegd wel van. Er stonden dingen in als: 'Wolf accepteert aanwezigheid logopedist maar is meer op de ouders gericht. Zorgelijk gedrag!'
En bij diagnose stond taalontwikkelingsstoornis. Snap nu wel waarom de jeugdarts eerder deze week al belde dat ze het verslag en diagnose wat voorbarig vond. En dat ze er niet echt de Wolf in herkende die zij op het bureau zag.
Nouja, komende week maar even de huisarts bellen voor een verwijzing naar een behandelend logopedist.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 24 november 2019 19:36 schreef Lemijn het volgende:
Wat stom zeg Cygne. Sinds wanneer is het zorgelijk als een peuter (!) zich op zijn ouders richt? Volgens mij heet dat normaal gehecht.
Maar goed, op naar een gewone logopedist met een beetje fatsoenlijke communicatie dan maar...
Mijn peuter hoorde ik afgelopen weekend een beetje experimenteren met 'ik'.
'Die ik!'
'Ja, wil jij die hebben?'
'Ja jij.'
Bijna goed schat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig wel, dat ze haar gekrenkte ego kan strelen door het op zorgelijk gedrag te gooien, dan ligt het nooit aan haar als het contact stroef verloopt.quote:Op zondag 24 november 2019 20:14 schreef Cygne het volgende:
Dat dacht ik ook.
Ik had al wel door dat hij zich niet zo fijn voelde bij haar. Hij is doorgaans heel open.
Dat is ook wel een techniek natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2019 20:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Handig wel, dat ze haar gekrenkte ego kan strelen door het op zorgelijk gedrag te gooien, dan ligt het nooit aan haar als het contact stroef verloopt.![]()
Kind van een collega weigerde als kleuter te praten tegen de juf, die wilde daarom dat de ouders een heel traject in gingen voor een diagnose en stappenplan en weet ik het, maar mijn collega en haar man voelden daar niks voor omdat ze het thuis en elders niet herkenden. Uiteindelijk is het schooljaar zonder traject voorbijgegaan en tegen de volgende juf praatte hij wel.
Lekker consequent die Beatrijs.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:Quoi zelfs de etiquette is daar niet consequent in:
https://www.beatrijs.com/welke-wc-met-kind/
https://www.beatrijs.com/welk-openbaar-toilet/
https://www.beatrijs.com/mag-een-vader-het-damestoilet-betreden/
Voor beide keuzes valt wat te zeggen, en er is dus kennelijk geen vaste regel.
Precies mijn redenatie.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier nog niet echt aan de orde, maar ik neem peuter tegen die tijd gewoon mee naar de dames denk ik. Een rondlopend peutertje bij de dames lijkt me minder ongemakkelijk dan een volwassen vrouw bij de mannen
Heeft ze vast niet van een vreemde.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef Molo het volgende:
Gisterochtend vroeg ze of ik haar schoen beneden wilde pakken voor haar, dan kon ze zien of er wat in zat, want ze wilde in bed blijven liggen![]()
![]()
![]()
Luiwammes, zelfs bij een gevulde schoen![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 28 november 2019 09:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heeft ze vast niet van een vreemde.![]()
Ah thanks. De Sint is blij me deze tipquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:16 schreef Malteser het volgende:
Ging het laatst over slaaptrainers?
Voor degene die zo’n Sam het schaap slaaptrainer willen, vandaag met korting bij MamaLoes.
Oh jezus dat is heftig om mee te maken zeg!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn hemel wat een dag... James is vanmiddag in een vijvertje gevallen... half koppie onder, leek behalve schrik weinig aan de hand tot hij na t eten ineens ging spugen! Flink ook. Dus toch de hap maar ff gebeld... maar zolang hij nu niet meer gaat spugen hoeven we er niets mee. Arm klein ventje en ik had een vette paniekaanval net door alles... pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |