Mietje pietje

Dat is stap 1 Nolita!

Em en Lala vonden de intocht op tv heel interessant, waren helemaal ongerust over de trein en het paard dat kwijt was. Tot de stoet bij een nep koningin was, toen ging ik soep maken en was de interesse weg. Daarna naar de intocht in de stad en dat was nog wel heel spannend. Ze durfden eigenlijk geen snoepgoed aan te pakken en Em draaide zich op een gegeven moment zelfs om naar mij toe. Kleuter vond het nog enger, tot hij snoepgoed zag, daarna gingen die handen wel naar voren. Ze hadden ook mega veel snoepgoed, uiteindelijk hadden we bijna Lala’s hele capuchon gevuld (ik had geen zakje mee en heb zelfs nog veel afgeslagen, maar schattige peuters trekken Pieten aan). Maar na afloop vonden ze het geweldig. Mijn schoonvader woont in het centrum dus daarna zijn we bij hem langs gegaan en daar kwamen ze vol grote verhalen binnen.
En vanavond hebben ze de schoen gezet met kleurplaten er in. Lala wilde een onbegrijpelijk lied over het paard zingen, maar uiteindelijk is het een poging tot sinterklaas kapoentje geworden. Ze krijgen vandaag een speelboek van de Sint onder de schoen.
We hadden gisteren nog wel een tweelingmijlpaal: Em die als grapje beweerde dat ze Lala was. En Lala helemaal verontwaardigd “nee, ik Lala, jij Em” en En bleef voet bij stuk houden

ze zijn sowieso erg bezig met wie wie is momenteel, als ik ook maar even de verkeerde naam zeg, zelfs als ik me direct verbeter, krijg ik al commentaar van ze.