er bestaat natuurlijk sowieso incontinentiemateriaal voor kinderen, maar ik hoop dat je daar nog niet aan hoeft (mega duur denk ik) en dat er ergens een merk is die en maat groter maaktquote:Op zondag 8 december 2019 14:04 schreef Messina het volgende:
Iemand hier ook een reus? 2,5 jaar, 104cm, rond de 20kg. De grootste maat pampers beginnen langzaamaan toch wel strak te zitten, iemand een gouden tip?
Eh, nou dat duurt nog even hoop ik. Mijn kind is 12.quote:Op zondag 8 december 2019 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk voor de kleinkinderen, alvast weer inlezen
Kan zo gebeurd zijnquote:Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, nou dat duurt nog even hoop ik. Mijn kind is 12.
Het "probleem" is dat meneertje nog echt een 2-jarige bouw heeft, dus lekkere dikke buik/billen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:35 schreef lunapuella het volgende:
Ketel is ook groot en heeft tot hij ruim 4 jaar was (ja, laat zindelijk ja) maat 6+ van Kruitvat gedragen.
Dat had Ketel op die leeftijd ook, maar nooit problemen gehad met de pasvorm van Kruidvat.quote:Op zondag 8 december 2019 17:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Het "probleem" is dat meneertje nog echt een 2-jarige bouw heeft, dus lekkere dikke buik/billen.
Maar ik ga het eens proberen, zijn niet eens superduur en anders kan ik een ander er nog wel blij mee maken
Reus check. Wow! 20 kg bij 2,5! Dat heeft onze 3j3m jarige nu. Ik vind de luierbroekjes wat ruimer zitten dan de luiers. Etos valt groter. Maar ondanks grove bouw heeft hij gelukkig smalle billetjesquote:Op zondag 8 december 2019 14:04 schreef Messina het volgende:
Iemand hier ook een reus? 2,5 jaar, 104cm, rond de 20kg. De grootste maat pampers beginnen langzaamaan toch wel strak te zitten, iemand een gouden tip?
Mijn dochter was ook groot.. en heeft lang de 6+ gedragen. Zelfs nu nog wel eens als.we heel lang zonder toilet moetenquote:Op zondag 8 december 2019 14:04 schreef Messina het volgende:
12 alweerquote:Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, nou dat duurt nog even hoop ik. Mijn kind is 12.
Vervelend zo’n ontstoken oog! Dat had Jacob een poosje geleden ook, tegelijk met een fikse verkoudheid. Hij wreef er veel in en dat deed pijn en dan moesten er steeds kusjes opquote:Op zondag 8 december 2019 08:15 schreef LeSage het volgende:
Hm... hier een peuter met een enorm ontstoken oog sinds gistermiddag. Helemaal dik en komt van alles uit. Waarom altijd in het weekend zoiets?
Wel tot 8 uur uitgeslapen met z’n 4
Van de kruidvat ook?quote:Op zondag 8 december 2019 18:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn dochter was ook groot.. en heeft lang de 6+ gedragen. Zelfs nu nog wel eens als.we heel lang zonder toilet moeten
Ja, wij zijn beiden lang, 2 meter en 1.80quote:Op zondag 8 december 2019 18:47 schreef Arja het volgende:
[..]
12 alweer![]()
Die topicreeks..
Dat is zeker een reus Messina. Zijn jij of jouw partner zo groot?
Emmy is bijna 3,5 en 101 cm bij 16 kilo. Ze weegt al sinds ruim een half jaar 16 kilo en wordt vooral langer en slanker. Lange benen ook.
Hier ook een tijdje slechte middagdutjes gehad (als in niet gaan slapen, alleen maar kletsen en zingen in bed), nu slaapt ie 9 van de 10 keer weer prima tussen de middag. Ook 's avonds gaat ie prima slapen (meestal rond 20 uur).quote:Op zondag 8 december 2019 19:25 schreef Lemijn het volgende:
De middagdutjes zijn steeds zo’n strijd en ik wil helemaal geen strijd dus vanmiddag zijn we gewoon gaan lunchen met vrienden en daarna door naar de speeltuin. Ging probleemloos.
Daaaag, eigen tijd overdag, het was leuk je gekend te hebben..
Is dat klein? Klinkt mij niet abnormaal. Noud is 2 jaar en 9 maanden en die zit rond de 13 kilo, is volgens mij aardig gemiddeld?quote:Op zondag 8 december 2019 18:18 schreef Nazil het volgende:
3j3m is 95.5cm en 14.8 kilo volgens CB 2 maanden geledennu 97 cm en 15.2 kg na een groeispurt. Ja hij is klein.
In plaats van de standaard luier kun je ook een luierbroekje doen. Dat voelt dan misschien iets minder als een grote stap terug.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Thanks allemaa! Ik ga echt geen luier meer omdoen maar zal wel een cursus anger management doen ;-) gewoon tanden op elkaar. Het ging vandaag afgezien van de drol in de luier vanochtend eigenlijk heel goed. Ik moest haar wel sturen maar ze ging wel gewoon als ik het vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |