Ah kijk. Nou, daar zal ze prima van profiteren, gok ik zo.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Haagse bluf is al een tijdje geleden aan endemol verkocht, dat geld is in een vastgoed bv gestopt. Wat het enige bedrijf nog is.
Dan komt hij Bien misschien wel tegen!quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voortaan in zo'n hipster kindercafé met volkoren pannenkoeken en boekweitflensjes![]()
Bridget koopt vast een bakfiets voor Dré en Dreetje.
Wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan komt hij Bien misschien wel tegen!
Dát is wie we nog misten in deze gate!quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan komt hij Bien misschien wel tegen!
Oeh die valt ook wel in de leeftijdscategorie van Drequote:Op dinsdag 12 november 2019 18:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dát is wie we nog misten in deze gate!
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh die valt ook wel in de leeftijdscategorie van Dre
Wie zijn dat? En wie is Bien?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:37 schreef Nizno het volgende:
Monique doet even een Tim en Tommetje...
Doei doei
Tim en Tom coronel van de reclame van doei doei...quote:
Ah, oke, ik ben weer bij.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:43 schreef Ole het volgende:
SHO / Jacobien Schumacher: a new star is born: Bien there, done that
Het is Havermoutkoekje. Die plempt wel vaker iets neer dat zelfs voor SHO-begrippen ongefundeerd is.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op jouw voorbeelden van users hier die er de grootste lol om hadden.
Ohh bitchficht hier ???quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het is Havermoutkoekje. Die plempt wel vaker iets neer dat zelfs voor SHO-begrippen ongefundeerd is.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voortaan in zo'n hipster kindercafé met volkoren pannenkoeken en boekweitflensjes![]()
Bridget koopt vast een bakfiets voor Dré en Dreetje.
Heks !!!!quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik zie hem al fietsen in de van Baarlestraat daar in de buurt woont zijn nieuwe vlam.
Dan moeten we hier ff blijven hangen Muisquote:
Ah okay, ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het is Havermoutkoekje. Die plempt wel vaker iets neer dat zelfs voor SHO-begrippen ongefundeerd is.
Dat zei ik toch eerder, het is een gave ken ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja joh, zij is hier degene met een glazen bol he
Ja jesus jij woont in Amsterdamquote:
Leer dan iig de straatnamen correct spellenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik toch eerder, het is een gave ken ik ook niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |