En het nog aankondigt op de radio ook, kennelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je na zo'n nieuwsbomweekend lekker samen uit eten gaat .... maar dat ben ik.
Nieuwe troffee?quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En het nog aankondigt op de radio ook, kennelijk.![]()
Arme Dré die nu opeens naar allemaal hippe restaurants moet met madame.
Niet eens ... gordijnen dicht en de voorraadkast/diepvries plunderenquote:Op dinsdag 12 november 2019 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles voor wat aandacht, normaal gesproken laat je dan toch wat lekkers thuisbezorgen?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Niet eens ... gordijnen dicht en de voorraadkast/diepvries plunderen
Ja echt hè? Hij heeft echt zo'n kop van "moet dit nou?"quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Gezellig. We lopen knus arm in arm. Een meter uit elkaar #zoverliefd #grannyzoektsteun
ze kunnen allebei niet koken (van Hazes kwam dat enorm naar voren in zn RLS) en thuis laten bezorgen is onder hun standaard.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Ja echt hè? Hij heeft echt zo'n kop van "moet dit nou?"
En zij heeft een heel verbeten "zo verliefd zijn we nu" houding.
Als ze dan zoveel respect hadden naar Monique had ik dit etentje maar even achterwege gelaten
Het zou kunnen dat Dré even een baal momentje heeft door dit alles. Zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Ja echt hè? Hij heeft echt zo'n kop van "moet dit nou?"
En zij heeft een heel verbeten "zo verliefd zijn we nu" houding.
Als ze dan zoveel respect hadden naar Monique had ik dit etentje maar even achterwege gelaten
Dat zal t inderdaad zijn..Al kan volgens mij iedereen wel een blik bruine bonen en een rookworst opwarmen...een boterham met pindakaas eten kan nog romantisch zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kunnen allebei niet koken (van Hazes kwam dat enorm naar voren in zn RLS) en thuis laten bezorgen is onder hun standaard.
dat past toch niet bij die Gucci-sjaalquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:12 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat zal t inderdaad zijn..Al kan volgens mij iedereen wel een blik bruine bonen en een rookworst opwarmen...een boterham met pindakaas eten kan nog romantisch zijn.
Handig als tafellaken en/of servetquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat past toch niet bij die Gucci-sjaal
Precies! En ik associeer die twee nu eenmaal met de Hollandse pot.quote:
Toppiequote:Op dinsdag 12 november 2019 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even wat anders: Rox laat 'r striemen en een een halve tiet zien:
https://www.instagram.com(...)AAG9ukuy1Vj-CcTxhjQf
Doet die auto ook niet bij de joggingbroek...quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat past toch niet bij die Gucci-sjaal
Bezorgen onder hun standaard, kom nou? Al die hippe Amsterdamse tenten bezorgen gewoon aan huis. Ik zou denk ik amper m'n bed uitkomen met m'n kersverse verkering van 'een week', laat staan het huis. Hup, zoontje Mees naar z'n vader en gaan!quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kunnen allebei niet koken (van Hazes kwam dat enorm naar voren in zn RLS) en thuis laten bezorgen is onder hun standaard.
en de bezorgers van de pizzaria om de hoek kan ook zomaar #teamMo zijnquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Traiteur bellen is ook geen optie, vriendin van Monique...
Ah ... extra shirachasaus op de pizza pepperoniquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de bezorgers van de pizzaria om de hoek kan ook zomaar #teamMo zijn
Door de mcDrive dan maar? Daar moet een Ford Ka wel doorheen passenquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de bezorgers van de pizzaria om de hoek kan ook zomaar #teamMo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |