quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Martin van Geel kon dit buitenkansje niet laten lopen. “Als TD probeer ik de banden warm te houden met alle oud-spelers, dus ook met Graziano.” verklaart hij hoe de contacten met Pelle bleven. “Als een speler van zijn statuur zich dan beschikbaar stelt, dan zien wij bij Feyenoord dat als een ideale versterking.” Dat Pelle de afgelopen jaren in China aan kwaliteit heeft ingeleverd, spreekt van Geel resoluut tegen. “We hebben het hier wel over een speler die op een eindtoernooi heeft gestaan in Italië en jaren in de Premier League heeft gespeeld. Pelle kent Feyenoord door en door en weet precies wat er bij ons verwacht wordt. Ik ben er zeker van dat Pelle zijn buitengewone kwaliteiten ook bij ons weer kan laten zien.”
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 20-11-2019 om 15:52:15OFFICIAL: Feyenoord has signed Frank Arnesen as new director of football. He'll join the club in January.https://t.co/DpmBYSCwVC reageer retweet
Vind het ook mooi en ook wel typisch dat het ergens in een klein alinea'tje vermeld is en het totaal in de titel ontbreekt. Terwijl financieel directeur misschien een belangrijkere positie is dan TDquote:Op woensdag 20 november 2019 15:58 schreef Caland het volgende:
Pieter Smorenburg (die kent u niet) wordt financieel directeur.
Welkom Frankquote:Op woensdag 20 november 2019 15:53 schreef o.us2.0 het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 20-11-2019 om 15:52:15OFFICIAL: Feyenoord has signed Frank Arnesen as new director of football. He'll join the club in January.https://t.co/DpmBYSCwVC reageer retweet
Mag 't hopen van niet.quote:
Zou echt volledig onbegrijpelijk zijn als ze dat doen. Dat zou het bewijs zijn dat het altijd aanmodderen zal blijven bij onze club.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mag 't hopen van niet.
Maar als we ergens iets van niet hopen, dan gebeurt het meestal juist wel.
Dus ga er maar vanuit dat Koevermans onze club gaat runnen.
Los van de negatieve reacties zou het al idioot zijn om te doen. Bizar dat ze er uberhaupt over nadenken.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:17 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik denk dat ze hun handen niet meer durven te branden aan de Koef na alle negatieve reacties. Die gaat op den duur gewoon weer terug naar commercie. Ze zoeken ondertussen waarschijnlijk rustig verder.
Is gewoon omdat ze anders niemand weten. Het plan was de Jong eruit flikkeren en Eenhoorn aanstellen, alleen ging toen dat stadion van AZ kapotquote:Op woensdag 20 november 2019 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van de negatieve reacties zou het al idioot zijn om te doen. Bizar dat ze er uberhaupt over nadenken.
Vraag ik me af, want als Eenhoorn echt zou willen kan hij eind seizoen waarschijnlijk zo instappen. Misschien dat ze Eenhoorn wel wilden, maar dat hij gewoon niet wil.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon omdat ze anders niemand weten. Het plan was de Jong eruit flikkeren en Eenhoorn aanstellen, alleen ging toen dat stadion van AZ kapot
Ik denk persoonlijk dat Eenhoorn het overwoog, vervolgens besloot in ieder geval te blijven todat de stadioncrisis bij AZ enigszins opgelost was, en nu denkt van: "weet je, volgens mij zit ik hier wel goed zo".quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag ik me af, want als Eenhoorn echt zou willen kan hij eind seizoen waarschijnlijk zo instappen. Misschien dat ze Eenhoorn wel wilden, maar dat hij gewoon niet wil.
Maar goed. Kinsbergen is nu vrij. Altijd nog een betere optie dan fucking Koevermans.
Doe eens niet alsof het je nog verbaast.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:32 schreef fetX het volgende:
Dan nog, je ontslaat een AD en vervolgens heb je alleen Eenhoorn en verder niks? Mijn god zeg. We zitten al bijna een half jaar zonder AD. Het is bijna zielig
Nee, maar het frustreert me wel als ik er zo over nadenk. Zo amateuristisch bij zo’n mooie en grote club.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof het je nog verbaast.
3e selectie van Nederland1!1!11 MAKKELIJK.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar het frustreert me wel als ik er zo over nadenk. Zo amateuristisch bij zo’n mooie en grote club.
Zou het toeval zijn als Boussaadia en Onlogisch dezelfde persoon blijken te zijn?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:42 schreef Haringkop het volgende:
Zou het toeval zijn dat Smorenburg een geschiedenis heeft bij VolkerWessels?
een boekhouder is niet belangrijker dan een tdquote:Op woensdag 20 november 2019 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vind het ook mooi en ook wel typisch dat het ergens in een klein alinea'tje vermeld is en het totaal in de titel ontbreekt. Terwijl financieel directeur misschien een belangrijkere positie is dan TD.
Een boekhouderquote:Op donderdag 21 november 2019 09:26 schreef Adames het volgende:
[..]
een boekhouder is niet belangrijker dan een td
Zonder fd ook geen td. Of komen de nieuwe aanwas en spelers gratis voetballen?quote:Wat is een financieel directeur? Een financieel directeur of finance director is eindverantwoordelijk voor het beheer van de financiële risico's, het opstellen van de financiële administratie en het uitvoeren van het financiële beleid binnen een organisatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |