Ik heb er geen mening over, maar ik lees overal (niet alleen bij Krabby) dat hij altijd als eerste de scouting en jeugd aanpakt. Wat dat aangaat kan je hem al niet meer vergelijken met Yellow.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:17 schreef TC03 het volgende:
Ik heb het idee dat Frank Arnesen een soort Deense Martin van Geel is. Wat op zich prima is (3 bekers, 1 landstitel, noem 1 succesvollere TD?). Maar denk niet dat hij Feyenoord ineens gaat transformeren in een strak geleide club met sterke visie.
dat zou wel een goed begin zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over, maar ik lees overal (niet alleen bij Krabby) dat hij altijd als eerste de scouting en jeugd aanpakt. Wat dat aangaat kan je hem al niet meer vergelijken met Yellow.
1.21 : Een natte reet en een natte Tquote:
Eens. Hard nodig ook om eerst onderaan bij Varkenoord te beginnen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over, maar ik lees overal (niet alleen bij Krabby) dat hij altijd als eerste de scouting en jeugd aanpakt. Wat dat aangaat kan je hem al niet meer vergelijken met Yellow.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Antaris het volgende:
En Graziano Pellè?
Is hij niet bereid om terug te keren?
Als ik het goed begreep loopt zijn contract in december 2019 af.
Martin van Geel kon dit buitenkansje niet laten lopen. “Als TD probeer ik de banden warm te houden met alle oud-spelers, dus ook met Graziano.” verklaart hij hoe de contacten met Pelle bleven. “Als een speler van zijn statuur zich dan beschikbaar stelt, dan zien wij bij Feyenoord dat als een ideale versterking.” Dat Pelle de afgelopen jaren in China aan kwaliteit heeft ingeleverd, spreekt van Geel resoluut tegen. “We hebben het hier wel over een speler die op een eindtoernooi heeft gestaan in Italië en jaren in de Premier League heeft gespeeld. Pelle kent Feyenoord door en door en weet precies wat er bij ons verwacht wordt. Ik ben er zeker van dat Pelle zijn buitengewone kwaliteiten ook bij ons weer kan laten zien.”quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Antaris het volgende:
En Graziano Pellè?
Is hij niet bereid om terug te keren?
Als ik het goed begreep loopt zijn contract in december 2019 af.
Ehhhquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Martin van Geel kon dit buitenkansje niet laten lopen. “Als TD probeer ik de banden warm te houden met alle oud-spelers, dus ook met Graziano.” verklaart hij hoe de contacten met Pelle bleven. “Als een speler van zijn statuur zich dan beschikbaar stelt, dan zien wij bij Feyenoord dat als een ideale versterking.” Dat Pelle de afgelopen jaren in China aan kwaliteit heeft ingeleverd, spreekt van Geel resoluut tegen. “We hebben het hier wel over een speler die op een eindtoernooi heeft gestaan in Italië en jaren in de Premier League heeft gespeeld. Pelle kent Feyenoord door en door en weet precies wat er bij ons verwacht wordt. Ik ben er zeker van dat Pelle zijn buitengewone kwaliteiten ook bij ons weer kan laten zien.”
quote:DJ Paul Elstak draait legioen warm voor Europese kraker
Niemand minder dan DJ Paul Elstak draait volgende week donderdag het legioen warm voor de Europa League-kraker tussen Feyenoord en Glasgow Rangers. Feyenoord heeft in samenwerking met FSV De Feijenoorder en FRFC1908 de bekende Rotterdamse DJ weten te strikken voor een optreden aan de gele zijde voorafgaand aan de wedstrijd.
Iedereen met een wedstrijdticket kan zich vanaf 16:00 uur melden aan de gele (of blauwe) zijde, waar De Vereeniging en de Legioenzaal zich bevinden. DJ Paul Elstak treedt hier van 17:30 uur tot 18:15 uur op. Meer informatie over de vervroegde opening en de festiviteiten aan de gele zijde volgt later via de officiële clubkanalen.
Voorlopig uitverkochte Kuip
Feyenoord vecht volgende week donderdag in eigen huis voor de laatste kansen op overwintering in Europa. Het team van Dick Advocaat moet Rangers FC verslaan om uitzicht te blijven houden op een plaats in de knock-outfase en weet zich gesteund door een voorlopig uitverkochte Kuip. Alle ingrediënten zijn dus aanwezig voor hopelijk weer een onvergetelijke avond in Rotterdam-Zuid!
Is Van Geel nog td bij ons ja?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Martin van Geel kon dit buitenkansje niet laten lopen. “Als TD probeer ik de banden warm te houden met alle oud-spelers, dus ook met Graziano.” verklaart hij hoe de contacten met Pelle bleven. “Als een speler van zijn statuur zich dan beschikbaar stelt, dan zien wij bij Feyenoord dat als een ideale versterking.” Dat Pelle de afgelopen jaren in China aan kwaliteit heeft ingeleverd, spreekt van Geel resoluut tegen. “We hebben het hier wel over een speler die op een eindtoernooi heeft gestaan in Italië en jaren in de Premier League heeft gespeeld. Pelle kent Feyenoord door en door en weet precies wat er bij ons verwacht wordt. Ik ben er zeker van dat Pelle zijn buitengewone kwaliteiten ook bij ons weer kan laten zien.”
Gewoon Rotterdamse tyfusherriequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit zoveel mee. Draai maar wat Britse plaatjes.
Laat mij raden. 98 to piano, love you more en hey ho feyenoord.quote:
Hoor het alsnog liever dan Peter Beensequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat mij raden. 98 to piano, love you more en hey ho feyenoord.
Altijd zelfde afspeellijst daar
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat mij raden. 98 to piano, love you more en hey ho feyenoord.
Altijd zelfde afspeellijst daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |