Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet. Maar onze centrale verdediging is echt een luxe met de Vrij, vDijk, de Ligt. En ook Aké ben ik stiekem best fan van. Rechtsback en linksback is alleen wel wat matigjes.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barca denk ik dan net weer niet, hij heeft met Italië de juiste keuze gemaakt
omdat hij niet zo goed is met ruimte in z'n rugquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet. Maar onze centrale verdediging is echt een luxe met de Vrij, vDijk, de Ligt. En ook Aké ben ik stiekem best fan van. Rechtsback en linksback is alleen wel wat matigjes.
Wel geld opgeleverd. Maar als dat nou de spelers zijn uit onze beste periode, dan zegt dat toch ook wel genoeg. Martins Indi was een ongelofelijke kutspeler.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat om de generatie daarvoor nog. De Vrij, Martins Indi, Clasie. Hebben miljoenen opgeleverd.
Het is natuurlijk wel de vraag in hoeverre of deze aantijgingen op conto van Brard zijn te schuiven, of juist diens voorganger.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:08 schreef Pistolero het volgende:
Er staat echt helemaal niks nieuws in dat artikel, het is toch al een tijdje duidelijk dat de jeugdopleiding momenteel z'n beetje de slechtste van Nederland is? Hoe sneller die oerconservatieve en seniele gekken als Adriaanse, Jansen en Brard eruit gegooid worden, hoe beter.
Die is ook wel ver weggezakt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wel geld opgeleverd. Maar als dat nou de spelers zijn uit onze beste periode, dan zegt dat toch ook wel genoeg. Martins Indi was een ongelofelijke kutspeler.
Kap nou eens een keer met dat verdrietige taggen, het is echt strontirritant en het slaat altijd compleet nergens op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Simpelweg het gevolg van 20 jaar wanbeleid. Maar daar moet je voorzichtig mee zijn. Voor je het weet heb je hyena's als @:Gurneyisbestoke in je nek hangen als je daarover begint.
Hahaha,quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt enkel te hopen dat Feyenoord nu wel de signalen serieus gaat nemen.
Neequote:Reactie leiding Feyenoord Academy op te verschijnen artikel AD
In het Algemeen Dagblad (AD) van zaterdag verschijnt een artikel over de jeugdopleiding van Feyenoord. Naar aanleiding van dit verhaal wil de leiding van de Academy als volgt reageren:
‘Het is onacceptabel dat binnen de Academy mensen met een grote staat van dienst worden beschadigd, die in de voorbije jaren een grote bijdrage hebben geleverd aan de ontwikkeling van talent en dat nog steeds doen. Hetzelfde geldt overigens voor de mensen die nog maar kort in dienst zijn.
De deuren van de Academy staan voortdurend open voor de media en anderen. Sportjournalisten kunnen met eigen ogen ontwikkelingen en trainingen volgen. Ook mogen alle vragen worden gesteld aan onze mensen. Op basis daarvan mag iedereen een oordeel vellen.
Er zijn uitnodigingen geweest om binnen onze academie te komen kijken, te praten en geïnformeerd te worden hoe Feyenoord werkt met zijn talenten. We hebben echt niet de illusie dat we alles goed doen.
De schrijver kwam niet en wenste ook voor dit artikel niet door ons geïnformeerd te worden. Het is kwalijk te noemen dat iemand die geen onderzoek doet en alleen anonieme bronnen opvoert, zo onze mensen op de Academy beschadigt.
Vanaf de buitenkant oordelen zonder enig contact is te makkelijk. We vinden het belangrijk om met deze reactie te onderstrepen dat we achter onze mensen en hun werkwijze staan.’
Raymond van Meenen, manager Feyenoord Academy
Stanley Brard, hoofd Feyenoord Academy
FEYENOORD ACADEMY
@GGMMquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kap nou eens een keer met dat verdrietige taggen, het is echt strontirritant en het slaat altijd compleet nergens op.
KAMPIOENUHquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:21 schreef PIETR het volgende:
Niets aan de hand jongens:
Feyenoord O17 - Heerenveen O17 9-1
Mijn goede vriend @GGMM en ik zijn het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kap nou eens een keer met dat verdrietige taggen, het is echt strontirritant en het slaat altijd compleet nergens op.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn goede vriend @:ggmm en ik zijn het hier niet mee eens
Graag gedaan. Hopelijk snapt @GurneyIsBestOke nu dat het fijn is om betrokken te worden in posts die je wellicht interesseren. Hebben wij weer een goede daad gedaanquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bedankt voor deze nuttige tag
Dat is het team van de enige trainer waar ze wel tevreden over zijn blijkbaar. Volgens mij is met name de O19 ellende.quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:21 schreef PIETR het volgende:
Niets aan de hand jongens:
Feyenoord O17 - Heerenveen O17 9-1
Oh, excuus. Het wordt 2-0.quote:Op zondag 24 november 2019 10:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jorg weer geblesseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |