13 minutenquote:Op woensdag 13 november 2019 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben een keurige chauffeur, en hoef niet per se 130 te rijden. Die 5 minuten minuten winst kan mij gestolen worden.
Volgens mij leest hij zich ook nauwlijks in bij sommige onderwerpen. Hij kan zo goed op antwoorden inspelen dat hij een goed gesprek kan leiden zonder moeite.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:14 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij hoeft vandaag maar een kwartiertje te werken, de rest doet hij op de auto piloot.
Maar Nederland is ook nagenoeg het dichtstbevolkte land, en ja ik snap het woord relatief. Maar je kunt ook accepteren dat ons land nou eenmaal te vol is voor allemaal milieumaatregelen.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Maar:
TNO: Nederland relatief grootste producent stikstof van Europa.
https://nos.nl/artikel/23(...)stof-van-europa.html
[..]
Ik zit sowieso 7 uur per dag achter het stuur, dus mij boeit tijd niks.quote:
Hij stelt daarom ook altijd wel de vragen die iedereen heeft.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij leest hij zich ook nauwlijks in bij sommige onderwerpen.
Zit jij op snapchatz?quote:
Linkse hobby'squote:Op woensdag 13 november 2019 23:16 schreef matthijst het volgende:
Mij boeit 100 ook een fuck, maar voor 0,07% minder stikstof is het vooral symboolpolitiek. Past wel bij deze tijd.
Komen we goed weg, arme Belgenquote:
groningen en friesland afstotenquote:Op woensdag 13 november 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Welke maatregelen zouden jullie nemen als jullie de macht hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |