SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Gerrit =======> Crush on <========== Shellyquote:Op maandag 11 november 2019 21:38 schreef sjampoeh het volgende:
waar komt die haat v fran naar shel toe vandaan eigenlijk
zij 'pakte' ger van shell afquote:Op maandag 11 november 2019 21:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gerrit =======> Crush on <========== Shelly
Gerrit =======> zaadcontainer / opvangbak <========== Franny
Ja omdat Shel minder interesse in hem toondequote:
Ja diegene met mijn voorkeur zijn allemaal wel pleitequote:Op maandag 11 november 2019 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
fran
merel
lex
maris
his![]()
jes
ger
dat was m
Nu nog snel de camera's eraf slopen en die gasten voor eeuwig achter de hekken opsluitenquote:
Shelly en Franny waren dikke vriendinnetjes in Utopia. Shell maakt het uit met Ger en tegen alle ongeschreven regels in, duikt Franny bovenop Ger en wordt zijn neukwijf, ze hebben niks, behalve dat Franny haar openingen ter beschikking stelt aan Ger, wanneer hij maar wil.quote:Op maandag 11 november 2019 21:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gerrit =======> Crush on <========== Shelly
Gerrit =======> zaadcontainer / opvangbak <========== Franny
quote:Op maandag 11 november 2019 21:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Shelly en Franny waren dikke vriendinnetjes in Utopia. Shell maakt het uit met Ger en tegen alle ongeschreven regels in, duikt Franny bovenop Ger en wordt zijn neukwijf, ze hebben niks, behalve dat Franny haar openingen ter beschikking stelt aan Ger, wanneer hij maar wil.
Dus Franny is gewoon full of shit?
quote:Op maandag 11 november 2019 21:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Shelly en Franny waren dikke vriendinnetjes in Utopia. Shell maakt het uit met Ger en tegen alle ongeschreven regels in, duikt Franny bovenop Ger en wordt zijn neukwijf, ze hebben niks, behalve dat Franny haar openingen ter beschikking stelt aan Ger, wanneer hij maar wil.
Dus Franny is gewoon full of shit?
Volgens mij vindt Ger Shelly nog altijd leuker dan Franny en dat voelt Fran en daarom moet Shell geëlimineerd worden.quote:Op maandag 11 november 2019 21:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]en zij kan het niet uitstaan dat ondanks haar gewilligheid naar Gerrit toe zij maar zijn loosbakkie blijft terwijl hij wel verliefde gevoelens had voor Shelly
quote:Op maandag 11 november 2019 21:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Ger Shelly nog altijd leuker dan Franny en dat voelt Fran en daarom moet Shell geëlimineerd worden.
Helemaal top. En vrij ruw 🤣quote:
Praat hij met de bomen? Zie alleen bomen in beeld...quote:Op maandag 11 november 2019 22:10 schreef Laysa het volgende:
Programma bijna afgelopen en nu pas verteld Brandon wat over zich zelf en thuis
Nee met en tegen Franny en Lexquote:Op maandag 11 november 2019 22:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Praat hij met de bomen? Zie alleen bomen in beeld...
Ben het verleerd😢quote:Op maandag 11 november 2019 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Dit is een gif. Geluid is daar ook uit , dus een ...gloeiende...zit ik hier in mijn eentje te tiepen 😢[ afbeelding ]
Fijn dat je er weer bent, Aggiequote:Op maandag 11 november 2019 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
Goedenavond Cos.
Na lange afwezigheid heb ik bij gelezen.
Dat ging snel.
Dus.
Bij BloesBloes sneeuwt het kroepoek. Heeftie last van wanen?
Kan toch?
Verrek...schrik me kapot.
Ik hoor de stem van de Jessias.
Gaat dat over stemmen?
Ja dus.
Hey Aggie....Leuk je hier weer te zien en idd lang niet gesproken..quote:Op maandag 11 november 2019 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
Goedenavond Cos.
Dat ging snel.
Dus.
Kan toch?
Gaat dat over stemmen?
Ja dus.
Dankquote:Op maandag 11 november 2019 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, Aggie
Dankquote:Op maandag 11 november 2019 22:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey Aggie....Leuk je hier weer te zien en idd lang niet gesproken..
Welkom thuis in de Cos Aggie🤓😼quote:Op maandag 11 november 2019 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
Goedenavond Cos.
Dat ging snel.
Dus.
Kan toch?
Gaat dat over stemmen?
Ja dus.
Thuis gaat anders worden. Maar bedankt, Fritsiequote:Op maandag 11 november 2019 23:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welkom thuis in de Cos Aggie🤓😼
Ja Merel duimt, en houdt ondertussen ‘n knuffel vast🤪quote:Op maandag 11 november 2019 22:59 schreef Aggie46 het volgende:
Ligt Merel nou stiekem te duimen?
(Ik moet wat tiepen he)
[ afbeelding ]
Welke knuffel danquote:Op maandag 11 november 2019 23:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Merel duimt, en houdt ondertussen ‘n knuffel vast🤪
Nee, ze heeft echt zo'n duim doekje.quote:Op maandag 11 november 2019 23:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Welke knuffel dan![]()
Lamaar...ik begrijp het al.
En jou kennende zal het...nee, ik zeg niks.
Ieder: dacht echt dat het een knuffel was.quote:Op maandag 11 november 2019 23:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Welke knuffel dan![]()
Lamaar...ik begrijp het al.
En jou kennende zal het...nee, ik zeg niks.
quote:Op maandag 11 november 2019 22:59 schreef Aggie46 het volgende:
Ligt Merel nou stiekem te duimen?
(Ik moet wat tiepen he)
[ afbeelding ]
Slaap lekker Aggie...quote:Op maandag 11 november 2019 23:05 schreef Aggie46 het volgende:
Zo, ben er weer weg van.
Voor straks: truste.
Ik denk dat er morgen nog wel nominaties komen.....Misschien dat er dan iets van spanning komt....quote:Op maandag 11 november 2019 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
De TT klopt aardig. Wat kun je hier nu nog over schrijven. Alles is al in diepe slaap of hangt een beetje rond. Ik hoop dat ze toch nog met iets komen waardoor het weer spannend wordt. Het kan nog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op maandag 11 november 2019 23:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
dus je bent voor bran en shel?quote:Op maandag 11 november 2019 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
fran
merel
lex
maris
his![]()
jes
ger
dat was m
ben ik met je eens,quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij valt mij de laatste tijd enorm tegen.![]()
Kloptquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ben ik met je eens,
maar het ging in dit geval of ze in het rijtje van sjamp stond
Mylene is er ook nogquote:
Nee myl valt me ook tegen, zo in de kont kruipen van jess en merelquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij valt mij de laatste tijd enorm tegen.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee myl valt me ook tegen, zo in de kont kruipen van jess en merelspel spelend of niet
DAt is t bewijs dat opsluiten in een groep ongezond isquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik wist dat van je en ik ben het met je eens.
![]()
Hiske en Gerrit zijn vol van Mariska.
Wat is het bewijs?quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
DAt is t bewijs dat opsluiten in een groep ongezond is
O ok, ik weet het niet. Wel dat er vooral achter de rug van mensen gesproken wordt en weinig rechtstreeks in het gezicht.quote:
Ja dat is sws kut. Maar maris liegt zoveel en laat alles zomaar ineens vallen, zoals die ouderendag en dan een grote bek hebben over een ander.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ok, ik weet het niet. Wel dat er vooral achter de rug van mensen gesproken wordt en weinig rechtstreeks in het gezicht.
En niemand die haar daar echt mee confronteert.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja dat is sws kut. Maar maris liegt zoveel en laat alles zomaar ineens vallen, zoals die ouderendag en dan een grote bek hebben over een ander.
Of Merel, daar hebben ze ook allemaal last van.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:45 schreef Flow3r het volgende:
Als ze eerlijk zijn zetten ze Mariska op de bank en niet Shelley
echt hoorquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of Merel, daar hebben ze ook allemaal last van.![]()
Beter dan die grote bekken en geldwolvenquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
Brandon zit er nog inIk wist het
De saaiste gaat het winnen
quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Beter dan die grote bekken en geldwolven
Daar kijken we voor toch? 10 Brandons, really?quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:49 schreef Inca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar kijken we voor toch? 10 Brandons, really?
Kan je niet over oordelen misschien was het toen heel anders verlopenquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar kijken we voor toch? 10 Brandons, really?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wil dat hij wint, gewoon alleen om die lelijke egoistische rotkoppen te zien balen
Precies, alles beter dan de manipulerende, intimiderende, profiterende bende.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wil dat hij wint, gewoon alleen om die lelijke egoistische rotkoppen te zien balen
Joh, geen idee wie die anderen zijn maar als Brandon de enige is die het kan winnen in jullie ogen. OMGquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou wie dan?quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Joh, geen idee wie die anderen zijn maar als Brandon de enige is die het kan winnen in jullie ogen. OMG
kun je nagaan hoe triest die bende daar isquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Joh, geen idee wie die anderen zijn maar als Brandon de enige is die het kan winnen in jullie ogen. OMG
Dank voor je zeer nuttige bijdrage.quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Adriaan, maar die is eruit toch? Ik kijk al tijden niet meer.
*out
quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Adriaan, maar die is eruit toch? Ik kijk al tijden niet meer.
*out
Yepquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe triest die bende daar is
Van mij mag hij ook wel winnen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Er is ook niet veel meer aan, en het einde is al duidelijkquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:51 schreef Poezewoes het volgende:
Begin Utopia beetje zat te worden, al die langdradige dingen, weinig spanning veel gekonkel.
Te lui om naar de wc te lopen. Van wie mag ze niet meer op de boot plassen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik dacht dat Merel niet meer op de boot mocht plassen, doet ze het toch weer!
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
Ook Gerrit en Hiske komen er langzaam dus achter dat Mariska van de firma list en bedrog isquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: ze weet haar eigen waarheden te creeëren.
Wat zagen ze er gisteren uitquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Het tokkie koppel is ook wakker, gelukkig is het geluid nog uit
[ afbeelding ]
Ja echt he, en hij zingt ook al net zo beroerd als die RInus doetquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:18 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat zagen ze er gisteren uit![]()
![]()
Hoog tokkiegehalte
De nieuwe Rinus en Romana
quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, en hij zingt ook al net zo beroerd als die RInus doet
\Ze zijn al weer klaar en opgestaan inmiddels,quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:18 schreef Dotteke het volgende:
Dee snorkel gaat af. Jessie duikt boven op Merel om zijn zaad te lozen, ze krijgen vrij spel. De streams gaan over naar de slapende Utopianen gelukkig
[ afbeelding ]
Vieze goorlap is en blijft hetquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel loopt weer al keffend naar de wasruimte, en Jessie al snotsnuivend en rochelend
richting de loods
Lekker laten gaan...quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\Ze zijn al weer klaar en opgestaan inmiddels,
[ afbeelding ]
quote:
? zeg ik dan dat ze niet mogen gaan. Ik geef aan wat er op de stream te zien is, en dat is dat ze klaar zijn en opgestaan zijnquote:
Ik zou zeggen ga je gang Gerrit, steek ook maar eens de handen uit de mouwenquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Ger is ook opgestaan en zingt, Maris maakt zich op.
Kratjes moeten er uit en zo zegt hij
het lijkt wel of Maris aan de prednison is oid.quote:
Volgens hem is het geen hoger wiskunde om de tent af te brekenquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga je gang Gerrit, steek ook maar eens de handen uit de mouwen
Geen idee, zou ook haar slechte slapen kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:51 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt wel of Maris aan de prednison is oid.
van die prednison wangetjes en het zou ook haar dikke buik kunnen verklaren.
quote:
nu Maris in Merelkleren, dan voelt Merel zich misschien wel goed eruit zienquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Ger is al vroeg bezig, die zal de rest van de dag wel keimoe zijn, hij brengt kratten met kleren naar hun nieuwe huisje
[ afbeelding ]
Ha ha, ja dat zal Mylene beter staan, Merel heeft helemaal geen figuur voor dit soort klerenquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:01 schreef Verida het volgende:
[..]
nu Maris in Merelkleren, dan voelt Merel zich misschien wel goed eruit zien
Morgen dan Mylene in Merelkleren en dan kunnen Maris en Merel groen van jaloezie een ander outfitje uitzoeken
quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Maris heeft geen zin om te verhuizen, ze voelt zich beroerd.
Net Fritsie en ik het zelfde, nu jij en ik.quote:
mooi gaan hij en merel naar huis!quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Jessie denkt dat het zo ff blijft en na hollandse avond er dan twee uitgaan
Was het maar zo feest, ben die gast zo ontzettend zatquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:24 schreef Giggio het volgende:
wat is smeriger?
dat geroggel van jessus
of dat gekonkel van jessus?
in gottsname pleur die zakkewasser er als eerste uit
Merel met die glimmende broek lijken die benen op Black Puddingquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:01 schreef Verida het volgende:
[..]
nu Maris in Merelkleren, dan voelt Merel zich misschien wel goed eruit zien
Morgen dan Mylene in Merelkleren en dan kunnen Maris en Merel groen van jaloezie een ander outfitje uitzoeken
die heeft voor mij de hele show kapot gemaaktquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest, ben die gast zo ontzettend zat
wachten is totquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
Mariska blijft maar aan die broek sjorren.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
wachten is tothierover gaat beginnen wat die
lookalike nou mot
wat nog ontbreekt zijn de goldensniekers
gaan ze daar met z'n 3-tjes in?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
Het raakt al aardig vol in dat hokje.
quote:
veel plezier voor de nieuwe eigenaarquote:
Haar huid wordt er niet beter van, van al dat plamurenquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
vergeten de oortjes mee te kleuren
Ik zag het ookquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
vergeten de oortjes mee te kleuren
Puur natuurquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Haar huid wordt er niet beter van, van al dat plamuren
Ik moest gewoon even kijken of het niet een fotoshop van Fritsie was
En lekker licht binnen ook.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed onderhouden Yurt, hier en daar het weer in het doek en wat schimmelplekjes
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Yurt wordt vandaag dus op gehaald, gaan ze hem ook schoonmaken binnen in?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
die heeft voor mij de hele show kapot gemaakt
was ff leuk dattie terugkwam maar die had gewoon weer moeten wieberen na 2 maanden ofzo
zie hem nog steeds als een indringer vanuit U1 in U2
En kreeg als klap op de vuurpijl ook nog eens een week een vriend te logeren en 2 dagen zijn bevriende ex over de vloer.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:28 schreef Dark het volgende:
[..]![]()
En waar anderen hebben moeten knokken voor een slaapplek en een fanbase, komt de Jessias binnen met een onderkomen en grote fanbase kant en klaar!
Op dat moment stond de rest al met 1 - 0 achter.
En waar die fanbase vandaan komt is mij ook een raadsel want als dat uto1 kijkers zijn, hadden ze geweten dat hij door zijn patsergedrag in 1 de groep met een belastingschuld had opgezadeld van meer dan 30K en ze moesten over de 100 mensen terugbetalen omdat hij geen pakken had verstuurd, maar wel het geld opmaken aan meuk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:28 schreef Dark het volgende:
[..]![]()
En waar anderen hebben moeten knokken voor een slaapplek en een fanbase, komt de Jessias binnen met een onderkomen en grote fanbase kant en klaar!
Op dat moment stond de rest al met 1 - 0 achter.
gezien het volk op die markten snap ik het wel hetzelfde aso gehalte als Jessie en Merel kwestie van soort zoekt soort. De groep die ook achter populair rechts aanhobbelt maar niet in de gaten hebben dat ze zelf als zwakkeren in de samenleving zelf de eerste slachtoffers zullen zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En waar die fanbase vandaan komt is mij ook een raadsel want als dat uto1 kijkers zijn, hadden ze geweten dat hij door zijn patsergedrag in 1 de groep met een belastingschuld had opgezadeld van meer dan 30K en ze moesten over de 100 mensen terugbetalen omdat hij geen pakken had verstuurd, maar wel het geld opmaken aan meuk.
Dat zal het zijn, anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:39 schreef goldback het volgende:
[..]
gezien het volk op die markten snap ik het wel hetzelfde aso gehalte als Jessie en Merel kwestie van soort zoekt soort.
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En waar die fanbase vandaan komt is mij ook een raadsel want als dat uto1 kijkers zijn, hadden ze geweten dat hij door zijn patsergedrag in 1 de groep met een belastingschuld had opgezadeld van meer dan 30K en ze moesten over de 100 mensen terugbetalen omdat hij geen pakken had verstuurd, maar wel het geld opmaken aan meuk.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:39 schreef goldback het volgende:
[..]
gezien het volk op die markten snap ik het wel hetzelfde aso gehalte als Jessie en Merel kwestie van soort zoekt soort.
ze kreunt zelfs als ze een toets van het toetsenbord indrukt, ik vind het zo een goor geluidquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:48 schreef Angel79 het volgende:
Waarom kreunt en smekt hiske toch altijd zo als ze eens wat doet? Rete irritant
Hijgen kan ze ook als de beste, ook zo irritant.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:48 schreef Angel79 het volgende:
Waarom kreunt en smekt hiske toch altijd zo als ze eens wat doet? Rete irritant
reuze interessant méérquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:52 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hijgen kan ze ook als de beste, ook zo irritant.
Hahaha Jaaah blehhhquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze kreunt zelfs als ze een toets van het toetsenbord indrukt, ik vind het zo een goor geluid
Snel, voordat ze misgrijpt iddquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:54 schreef Bramenstruik het volgende:
het inhalige oude wijf wordt ook weer eens verwend, die zal ook eens iets aan haar voorbij laten gaan
Wat een grote BS om er politiek bij te betrekken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:39 schreef goldback het volgende:
[..]
De groep die ook achter populair rechts aanhobbelt maar niet in de gaten hebben dat ze zelf als zwakkeren in de samenleving zelf de eerste slachtoffers zullen zijn.
ik vond het wel treffendquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat een grote BS om er politiek bij te betrekken.
Dat mag jij vinden 👌quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat een grote BS om er politiek bij te betrekken.
of fatsoenlijke schoenen of laarzen aantrekken ipv die domme badslippertjesquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:00 schreef Maria44 het volgende:
Jessie heeft het koud zo te horen. Ja joh, moet je maar een jas kopen die past en dicht kan.
en natuurlijk mag je dat erbij betrekken, je ziet daar soms in het klein, wat zich in de normale maatschappij zich ook afspeeltquote:
Oh ja, ook zoiets...quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
of fatsoenlijke schoenen of laarzen aantrekken ipv die domme badslippertjes
zelfs dat is nog teveel eerquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Die rap van Gerrit heeft de kwaliteit van een sinterklaasgedicht.
Ook een mooi compliment voor de cossers die daar een markt hebben bezocht.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:39 schreef goldback het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingenquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:05 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ook een mooi compliment voor de cossers die daar een markt hebben bezocht.
Maris wil perse met zijn 3 enquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
Maris wil perse met zijn 3 enquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
ik denk dat als wij zo n microfoontje onder je giegel dragen er ook gekke dingen te horen zijn waar we geen weet van hebben, Dat slikken van drinken o.a.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze kreunt zelfs als ze een toets van het toetsenbord indrukt, ik vind het zo een goor geluid
in dit geval bedoel ik toch echt specifiek Hiske hoor, je hoort me niet over anderen wat dat betreft, behalve Jessie inderdaad, die drinkt heel hoorbaar , dat geklokquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maris wil perse met zijn 3 en
[..]
ik denk dat als wij zo n microfoontje onder je giegel dragen er ook gekke dingen te horen zijn waar we geen weet van hebben, Dat slikken van drinken o.a.
uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:05 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ook een mooi compliment voor de cossers die daar een markt hebben bezocht.
Wellicht meer overeenkomsten dan je denkt ?!quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:00 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Een fakeshow en daar politiek bij te betrekken.
Echt alles is daaar fake... Geen idee ook wat GGreet net rapte ...quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:40 schreef Maria44 het volgende:
Ernst maakt een hele set voor Merel, die krijgt ze voor de hollandse avond.
Hij zal een geen commentaar hebben de vervelia.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Jessie de tekstschrijver vindt de tekst van Ger wat simpel en kinderachtig![]()
De verwattes ?quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij zal een geen commentaar hebben de vervelia.
ze heeft een spiegel opgehangen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:06 schreef juul. het volgende:
Mariska weer een kop als een oorwurm, wat is er nu weer loos
Das schrikkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:07 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft een spiegel opgehangen?
Had minstens al 60 k in de plus verwachtquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nogsteeds in het groen...
[ afbeelding ]
dat gaat ook niks brengen te zwak allemaalquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor een nieuwe oude inwoner...
Meer van hetzelfde gekonkel.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:23 schreef goldback het volgende:
[..]
dat gaat ook niks brengen te zwak allemaal
Nee hij is een singer-songwriter met zijn Bitcoin stekken en sorry voor je dochterquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Jessie de tekstschrijver vindt de tekst van Ger wat simpel en kinderachtig![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Shelley gaat losse flodders stemmen.
zielig wijfquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:29 schreef yvondenise het volgende:
Lex wil winnen,ze heeft het geld hard nodig,en wil met haar moedertje naar amerika.
Nou ik heb nieuws voor haar, in geen 1000 jaar dat zij Utopia wint.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:29 schreef yvondenise het volgende:
Lex wil winnen,ze heeft het geld hard nodig,en wil met haar moedertje naar amerika.
En haar bloedmooie zoon thuislaten? Weet nu al wat een drama dat wordtquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:29 schreef yvondenise het volgende:
bloedmooie zoon woont niet meer thuis en het is nog maar de vraag of bloedmooie zoon wel met zijn moeder op vakantie wilquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:30 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
En haar bloedmooie zoon thuislaten? Weet nu al wat een drama dat wordt
dat is lang geleden al richting huis gegaanquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:31 schreef Hagenesie het volgende:
Waar is het zelfportret van Ger gebleven?
die zullen wel voor het boksen komen ofzoquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Pff, wat zijn dit voor gasten nou weer! Nou weer geen stemmingen dus....gadverdamme!
oke thanksquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is lang geleden al richting huis gegaan
Woont die in een doos dan? ::))quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
bloedmooie zoon woont niet meer thuis en het is nog maar de vraag of bloedmooie zoon wel met zijn moeder op vakantie wil
Boxen voor watjesquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Pff, wat zijn dit voor gasten nou weer! Nou weer geen stemmingen dus....gadverdamme!
Pff, weer een verplicht nummertje...next!quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die zullen wel voor het boksen komen ofzo
goed kijken merel, naar mylene, zo kan het er ook uitzien, een oversized trui als jurk, met daaronder een lekker dikke maillotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hoeft niet te kijkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Op dit soort momenten smeek je zowat voor SL's van een uur, totdat deze onzin weer voorbij is. Als we het willen zien, die ruim 1 of 2 minuten uitzendtijd die het krijgt, kijken we wel naar de TV uitzending. Dit is totaal niet boeiend!
Het grasveld waar de geitjes niet op mochten grazenquote:
Netjes hoor.quote:
En hij doet het dus fout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |