De belofte dat Eto'o zou komen en uiteindelijk tekende Sigthorsson bijquote:Op maandag 11 november 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja ik weet nog dat het Ajax topic Overmars fileerde.
Verkopen viel toch ook wel mee? Mertens voor maar 9 miljoen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 november 2019 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Overmars had in elk geval contacten door zijn voetballoopbaan. Brands is ook nooit heel geweldig geweest. Wel in het verkopen, niet in het aankopen.
Als ik diegene was zou ik nu met een heel ander account posten.quote:Op maandag 11 november 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat zat er een user toen gruwelijk naast.
PSV is een stabiele middenmotor hoorquote:Op maandag 11 november 2019 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Rustig een goede trainer worden doet ie maar bij willem 2 ofzo
ZIYECH. KWAM. NIET.quote:Op maandag 11 november 2019 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen Ziyech dreigde te komen bijvoorbeeld
Die contacten weten je als td ook wel te vinden.quote:Op maandag 11 november 2019 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Overmars had in elk geval contacten door zijn voetballoopbaan. Brands is ook nooit heel geweldig geweest. Wel in het verkopen, niet in het aankopen.
quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die contacten weten je als td ook wel te vinden.
~ Sjaak Troost, 2019
Nee joh. PSV is toch lekker gemoedelijk.quote:Op maandag 11 november 2019 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Rustig een goede trainer worden doet ie maar bij willem 2 ofzo
Ja, dat is wel bijzonder. Een van de weinige keren dat ie een goede aankoop deed dacht ie waarschijnlijk dat dat dan wel genoeg was. Dan hoefde de verkoop niet meer zo nodig.quote:Op maandag 11 november 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen viel toch ook wel mee? Mertens voor maar 9 miljoen bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
PSV is een stabiele middenmotor hoor
stabiel niet, middenmotor welquote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon een subtopper.quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En welk voertuig drijft PSV dan precies aan?quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik maak hier een enorme uitglijderquote:Op maandag 11 november 2019 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
En welk voertuig drijft PSV dan precies aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |