Conclusie en aanbevelingen graagquote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het is hier de laatste tijd echt wat stillig
Sowieso wel vrij rustig overalquote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het is hier de laatste tijd echt wat stillig
True true, er zijn zelfs puntjes te scoren in DTSquote:
Zou het door de donkere dagen komen? Iedereen vroeg op bed ofzo?quote:Op maandag 11 november 2019 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True true, er zijn zelfs puntjes te scoren in DTS
Moet haast wel, een leven kunnen ze niet hebben gekregenquote:Op maandag 11 november 2019 21:24 schreef I het volgende:
[..]
Zou het door de donkere dagen komen? Iedereen vroeg op bed ofzo?Mysterieus.
Nou, precies. Onmogelijk.quote:Op maandag 11 november 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet haast wel, een leven kunnen ze niet hebben gekregen
Of ze mogen van hun begeleiders niet meer achter de pc als het donker is. Voor je het weet komen ze enge mannen tegen op het internetquote:
Op FOK! zitten geen enge mannen toch?quote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze mogen van hun begeleiders niet meer achter de pc als het donker is. Voor je het weet komen ze enge mannen tegen op het internet
Eens! Op FOK! zitten alleen afgetrainde adonissen!quote:
Afgelopen week was ze ongesteld dus als het goed is nietquote:
Ik heb een nieuwe wa foto die heel cool is. Alleen hij wordt zwaar ondergewaardeerd op FB qua likes en dat doet pijnquote:
Ik ben nu ongesteld dus als het goed is nietquote:Op maandag 11 november 2019 21:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Afgelopen week was ze ongesteld dus als het goed is niet. Een betere vraag zou zijn of jij al zwanger bent
quote:
Ik vind jou ook niet eng nee.quote:
Dat dacht ik.quote:Op maandag 11 november 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eens! Op FOK! zitten alleen afgetrainde adonissen!
Oh vandaar.quote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu ongesteld dus als het goed is niet
Ik ga NU kijkenquote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe wa foto die heel cool is. Alleen hij wordt zwaar ondergewaardeerd op FB qua likes en dat doet pijn
Klasse. Goed bezigquote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu ongesteld dus als het goed is niet
Ik ben ook best coolquote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jou ook niet eng nee.
[..]
Dat dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |